آموزش تغییر شماره اکانت تلگرام بدون حذف اطلاعات ...



پیام رسان تلگرام مدت زیادی هست که در نزد کاربران جهانی به ویژه ایرانیان عزیز از محبوبیت بالایی بهره‌مند شده هست که در این مطلب تصمیم داریم نحوه تغییر شماره تلگرام را به شما آموزش دهیم.

پیشنهاد می‌گردد با پلازا همراه باشید.

مدت کوتاهی از معرفی ارز اختصاصی Telegram نمی‌گذرد و این موضوع سبب شده تا اشخاص و کاربران بیشتر و جدیدی به سمت این پیام رسان روی بیاورند.

باتوجه به این توضیحات به هردلیلی اگر تصمیم دارید شماره دیگری را به اکانت تلگرام خود اضافه کنید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید، کافیست که در مقاله تغییر شماره تلگرام با ما همراه باشید زیرا تصمیم داریم در توضیحاتی اندک این موضوع را به شما عزیزان آموزش دهیم تا بتوانید خواسته‌های خود را به سرانجام برسانید.

فهرست مطالب

تغییر شماره تلگرامآموزش تغییر دادن شماره تلگرامسخن پایانی
تغییر شماره تلگرام

تغییر شماره تلفن در هرپیام رسان و شبکه اجتماعی ممکن هست مشکل‌ساز باشد زیرا در این زمینه شما باید اثبات کنید که صاحب خط فعلی و جدید هستید و از مواضع امنیتی که در گذشته ایجاد کرده‌اید عبور نمایید.

با این حساب برای ایمن سازی اکانت کاربران، تلگرام بخش‌های بسیاری را در این زمینه ارائه داده هست که برای تغییر شماره تلگرام باید دقت کافی را داشته باشید زیرا کوچک‌ترین خطای ناخواسته می‌تواند در این زمینه برایتان مشکلات بیشتری را ایجاد کند.

به همین صورت بخوانید :آموزش عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام
آموزش تغییر دادن شماره تلگرام

باتوجه به توضیحات فوق اکنون می‌توانید به این آموزش دسترسی داشته باشید که در ادامه به روش انجام آن اشاره خواهیم داشت:

برای شروع وارد اکانت کاربری خود شوید و از آیکون سه خطی بالای برنامه وارد بخش تنظیمات یا همان Settings شوید.

تغییر شماره تلگرام

حال بعد از وارد شدن به تنظیمات اکنون باید روی گزینه‌ای به نام اکانت یا همان Account ضربه بزنید تا معینات و تنظیمات مربوط به اکانت شما به نمایش در بیاید.بعد از وارد شدن به بخش اکانت مثل تصویر زیر روی تغییر شماره تلفن یا Change number ضربه بزنید.

تغییر شماره تلگرام

سپس از شما درخواست می‌گردد که شماره جدیدی که مدنظر دارید را وارد کنید.

در این زمینه می‌توانید از لیست مخاطبین خود نیز کمک بگیرید.بعد از وارد کردن شماره تلفن جدید آنرا ذخیره سازی کنید.

تمام.

تغییر شماره تلگرام

همانطور که شاهد بودی در طول مراحل کوتاهی قادر به تغییر دادن شماره تلفن اکانت خود خواهید بود که بد نیست بدانید در این زمینه بسته به بخش‌های امنیتی که در گذشته فعال کرده‌اید ممکن هست با موانعی مواجه شوید که یکی از مهم‌ترین آنها تایید دو مرحله‌ای هست.

لازم به ذکر هست بدانید که برای تغییر دادن شماره تلفن از طریق دسکتاپ یا همان نسخه کامپیوتر قادر به انجام این کار نخواهید بود و با پشت سر گذاشتن مراحل فوق با محدودیت انجام کار مواجه خواهید بود و فقط از طریق شماره تلفن و گوشی خود قادر به انجام این کار هستید.

پیشنهاد می‌گردد پیش از انجام این کار 1 فایل پشتیبان از پیام‌ها و داده‌های مهم خود دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از آنها برای بازگرداندن اطلاعات خود استفاده نمایید.

سخن پایانی

روند تغییر شماره تلگرام به شما آموزش داده شد که در طول این نوشته سعی کردیم به مراحل موجود بدون توضیحات اضافی اشاره داشته باشیم تا بتوانیم شما را در این زمینه همراهی کنیم.

لازم به ذکر هست بدانید که از طریق این روش می‌توان اکانت اصلی را در اختیار اشخاص دیگر قرار داد پس پیشنهاد می‌گردد که مراحل ذکر شده را خودتان انجام دهید و اگر تصمیم دارید آن را به شخص واگذار کنید حتما به ایشان اطمینان داشته باشید تا از شماره تلفن شما سو استفاده نکند.

حال نظر شما عزیزان نسبت به توضیحات فوق چیست؟ شما می‌توانید باما همراه باشید و دیدگاه خود نسبت به توضیحات درج شده را به همراه تجربیاتی که در این زمینه داشته‌اید برایمان به اشتراک بگذارید.

google rating | reviews
Google rating: 4.5
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121537 »
« ویراستار: فرزانه نیکراه »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 24710 5 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://www.plaza.ir/140301/578520/how-to-change-your-phone-number-in-telegram/