ارتباط موثر با مشتری؛ ضروری و تضمین کننده ...



پیام

۵۲ اشتباه خطرناک مدیران که باعث انهدام کسب‌وکار می‌شود!!

لزوم ارتباط موثر با مشتری

ارتباط با مشتری، پل مستحکمی بین کسب‌و‌کارها و رسیدن به موفقیت تجاری ‌آنهاست.

مطالعات روانشناسی نشان داده‌اند که احساس همدلی و درک، کلید ایجاد ارتباط بین انسان‌هاست.

زمانی که مشتری احساس می‌کند دیده‌ و شنیده‌ می‌شود، به برند شما اعتماد می‌کند و با احتمال بیشتری از شما خرید می‌کند.

در دنیای دیجیتال، مشتری به قدرت رسیده است.

با چند کلیک، می‌تواند نظرات و تجربیات خود را با هزاران نفر به اشتراک بگذارد.

به همین دلیل «جلب رضایت مشتری» به مهم‌ترین عامل در موفقیت کسب‌و‌کارها تبدیل شده‌است.

یک مثال …

فرض کنید به تازگی از یک فروشگاه اینترنی خرید کرده‌اید.

پس از دریافت کالا، یک کد تخفیف برای خرید بعدی برایتان ارسال می‌شود.

هفته بعدی لیست محصولات جدید فروشگاه را دریافت می‌کنید.

روز تولدتان پیام تبریک می‌گیرید و این رابطه ادامه دارد!

چه حسی به شما دست می‌دهد؟ احتمالا ارزشمند بودن، مورد توجه و پیگیری واقع شدن.

موضوعی که همیشه باید به تیم فروش خود به عنوان خط مقدم سازمان گوشزد کنید این است که هرگز مشتریان خود را رها نکنند و همیشه جایی در ذهن آن‌ها داشته باشند.

مزایای حفظ ارتباط با مشتری

پیگیری و حفظ ارتباط با مشتریان باعث می‌شود:

اعتماد و وفاداری آن‌ها جلب شودبا بازخوردهای موثر آشنا شویدفرصت‌های جدید را کشف کنیداز تغییر سلایق و نظرات زودتر باخبر شویداز دید آن‌ها یک راه حل دهنده باشید نه فروشنده

به یاد داشته باشید که مشتری راضی، بهترین تبلیغ برای برند شماست و اگر برای ایجادش تلاش نکنید، با هیچ هزینه گزافی به دست نمی‌آید.

پیام

۵۲ اشتباه خطرناک مدیران که باعث انهدام کسب‌وکار می‌شود!!

سیما عباسی

سیما عباسی

سیما عباسی، عضو تیم نویسندگان هلدینگ بیشتر از یک

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

۸ دیدگاه دربارهٔ «ارتباط موثر با مشتری؛ ضروری و تضمین کننده»

سلام بسیار عالی و آموزنده در مورد تبلیغات و فروش صحبت شد. و نکته قابل تامل “توقف یا مکث استراتژیک” بود. و اینکه تیم فروش چشم و گوش سازمانند. ممنون

پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

رضایت و همراهیتون باعث افتخار ماست؛ ممنونیم بابت همراهی ارزشمند شما

ممنون واقعا اینکه مشتری بعد از خرید ول نکنیم خیلی مهمه

عالی و کاربردی ممنون از شما

پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

سپاس بابت همراهی شما

مرز بین حفظ ارتباط با مشتری و پیگیری مستمر و ناراحت کننده بایستی مدنظر قرار گیرد

پشتیبانی بیشتر از یک بیشتر ازیک.

بله بله کاملا؛ تبریک به شما اهل یادگیری بوده و جزئی نگر هستید.

ممنون، البته اگر پیگری از حد خودش بگذره باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد

google rating | reviews
Google rating: 4.4
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121874 »
« ویراستار: علی اکبر عرفانی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 18212 2 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://www.bishtarazyek.com/effective-customer-communication/