جدیدترین ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور در سال 2024 ...



نویسنده: javid 2024-08-28 جدیدترین ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور در سال 2024 دسته‌بندی: ترفندهای اینستاگرام افزایش فالوور در اینستاگرام راه های مختلفی دارد که اصلی ترین راهکار آن قرار گرفتن در الگوریتم اینستاگرام و ورود به اکسپلور هست.

ولی چطور باید در الگوریتم اینستاگرام قرار بگیریم؟ چطور باید وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ هر ساله الگوریتم اینستا در حال بروزرسانی هست و با آپدیت های جدیدی که ارائه می گردد سعی […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

کانال تلگرام

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

رایگان دانلود کنید!

افزایش فالوور در اینستاگرام راه های مختلفی دارد که اصلی ترین راهکار آن قرار گرفتن در الگوریتم اینستاگرام و ورود به اکسپلور هست.

ولی چطور باید در الگوریتم اینستاگرام قرار بگیریم؟ چطور باید وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ هر ساله الگوریتم اینستا در حال بروزرسانی هست و با آپدیت های جدیدی که ارائه می گردد سعی دارد محتوای بهتر و سرگرم کننده تری به مخاطبان نمایش دهد.

به همین دلیل شما باید در مسیری که اینستاگرام به آن علاقه دارد پا بگذارید و با جدیدترین ترفندهای اینستاگرام برای افزایش فالوور در سال 2024 آشنا شوید.

در این مطلب به معرفی این ترفندها می پردازیم.

خرید فالوور اینستاگرامخرید فالوور اینستاگرام

علت ثابت ماندن فالوور در اینستاگرام چیست؟

شاید شما هم دچار این مشکل شده باشید که پس از مدتی تعداد فالوورهایتان در 1 نقطه ثابت مانده و بیشتر از 1 عددی رشد نمی کند.

این موضوع می تواند به دلایل مختلفی مثل بی نظمی در انتشار محتوا، عدم خلاقیت در محتوای جدید، عدم پاسخگویی مناسب و تعامل با کاربران و … رخ دهد.

بهترین راهکار برای تشخیص این مسئله استفاده از ابزارهای آنالیز اینستاگرام از جمله Insight اینستاگرام هست.

شما می توانید میزان بازدید هر پست از طریق اکسپلور و یا هشتگ ها را مشاهده کنید و با تحلیل درست متوجه شوید که پست های جدید نسبت به پست های قبلی چقدر در اکسپلور به نمایش درآمده اند.

اگر متوجه شدید که پست های جدید به اکسپلور وارد نمی شوند باید به سراغ ترفندهای جدیدتر برای افزایش فالوور بروید.

انواع روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام

۱- خرید فالوور اینستاگرام (روش پولی)

۲- استفاده از ربات افزایش فالوور (روش پولی)

۳- افزایش فالوور بصورت طبیعی و ارگانیک (روش رایگان)

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟

خرید فالوور فیک می تواند ضربه بزرگی به پیج شما وارد کند به شکلی که شاید دیگر رنگ افزایش فالوور را به آن پیج نبینید.

اینستاگرام با پیشرفتی که داشت به جای میزان فالوور به میزان تعامل پیج ها اهمیت بیشتری داد و به همین دلیل هم فالوورهای فیکی که فقط عدد Followers شما را بالا می برند و عدد تعامل شما یا همان Engagement را تغییری نمی دهند 1 آسیب جدی برای اکانت شما محسوب می شوند.

اینستاگرام همیشه در تلاش هست به پیج هایی بهای بیشتری دهد که از فالوورهای واقعی استفاده می کنند و با تولید محتوای مستمر و تلاش واقعی باعث افزایش فالوور می شوند.

چگونه فالوور واقعی بگیریم بدون نصب برنامه

چگونه بدون نصب برنامه فالوور واقعی بگیریم؟ تا اینجای مطلب احتمالا متوجه شده اید که بهترین راه افزایش فالوور، جذب فالوور واقعی و فعال هست.

در واقع شما باید با تولید محتوای جذاب و خلاقانه به صورت مستمر و به کارگیری جدیدترین ترفندهای جذب فالوور، دنبال کنندگانتان را افزایش دهید.

این روزها برنامه ها و سایت های متعددی برای جذب فالوور وجود دارند که اکثر آنها فالوور فیک به شما می فروشند و بهتر هست روی آنها حساب باز نکنید.

ولی برنامه ها و وبسایت هایی می باشند که علاوه بر فالوور، میزان بازدید و لایک و کامنت شما را افزایش می دهند و از این طریق احتمالا ورود شما به اکسپلور بیشتر خواهد شد.

برای افزایش فالوور بهتر هست پیج باز باشه یا بسته؟

سوال مهم دیگری که قبل از اقدامات لازم برای افزایش فالوور باید به جواب آن برسید، انتخاب نوع پیج هست.

پیج های اینستاگرام به دو صورت عمومی و خصوصی می باشند که پیج های عمومی گزینه بهتری برای جذب فالوور بیشتر می باشند.

در واقع اگر قصد انجام فعالیت گسترده تری در اینستا دارید باید نوع کاربری پیج خود را به حالت تجاری یا بیزینسی تغییر دهید تا به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

جدیدترین روش افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2024

با پیشرفت تکنولوژی و به خصوص هوش مصنوعی، رقابت بین برنامه ها و پلتفرم های فضای مجازی هم بیشتر شده تا بتوانند محتوای مورد نظر مخاطبان را بهتر شناسایی کنند و کاربران را بیشتر درگیر نمایند.

به همین دلیل شاید در بازه های زمانی کوتاه مدت تغییرات مختلفی را در نوع الگوریتم اینستاگرام متوجه شوید و باید از ترفندهای بروز استفاده کنید تا بتوانید فالوورهایتان را افزایش دهید.

در سال 2024 استفاده از ویژگی های جدید اینستاگرام مثل Reels و فیلترهای AR (واقعیت افزوده) می تواند به شما در موفقیتتان کمک کند.

در ادامه جدیدترین راهکارهای افزایش فالوور در سال 2024 را به شما معرفی می کنیم:

تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور

با تنظیمات درست اینستاگرام می توانید پس زمینه کار خود را برای تولید محتوا فراهم کنید.

در واقع موفقیت در اینستاگرام فقط به تولید محتوا و ادیت های خلاقانه برای ویدئوها مرتبط نیست و شما باید با نوع بایو نویسی، تنظیمات پروفایل و نوع عکس پروفایل و… آشنا شوید.

1.

پروفایل عمومی

اولین قدم برای ایجاد 1 پیج با کیفیت که قصد کسب درآمد از آن را دارید، تبدیل پیج به 1 اکانت عمومی هست.

پیج خود را در حالت تجاری فعال کنید تا به تنظیماتی مثل اینسایت اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

2.

قرار دادن عکس پروفایل جذاب

عکس پروفایل شما اولین چیزیست که کاربران آن را مشاهده می کنند.

فرض کنید کامنتی را زیر 1 پست نوشته اید، ممکن هست اشخاص زیادی فقط با دیدن عکس پروفایل شما ترغیب شوند که وارد پیج شده و محتوای پیج را نگاه کنند.

3.

نوشتن بایوی جذاب

هنگامی که 1 کاربر وارد پیج شما می گردد فقط بایوی شما به ایشان نمایش داده می گردد به همین دلیل هم بهتر هست بایوی جذابی داشته باشید و بسیار کوتاه محتوایی که مخاطب ارائه می دهید را تعریف کنید.

تولید محتوا به کمک ریلزهای کوتاه و تکرار شونده

این روزها اینستاگرام با قابلیت اسکرول بینهایت تمام کاربران را درگیر کرده و شاید کاربران زیادی باشند که ساعت ها در 1 صفحه درگیر می شوند و پست های پیشنهادی را در اکسپلور مشاهده می کنند.

ریلزهای کوتاهی که 1 نوشته طولانی و مفهومی دارند و می توانند مخاطب را تا انتهای متن درگیر کنند بسیار کاربردی می باشند.

سعی کنید 1 متن مهیج، طنز و یا داستانی را بنویسید و مدت زمان ریلز را فقط 2 یا 3 ثانیه تنظیم کنید تا به این شکل تا زمانی که مخاطب متن را مطالعه کند، این ریلز بارها و بارها تکرار گردد.

بهتر هست در متن ریلز سوالی را ایجاد کنید و پاسخ آن را در کپشن قرار دهید تا به این شکل مخاطب برای مطالعه کپشن هم، همچنان روی پست شما بماند.

استفاده از قلاب ریلز

یکی دیگر از جدیدترین ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام، استفاده از قلاب ریلز هست.

روز به روز کاربران این برنامه بی حوصله تر می شوند و مهلت کمتری به 1 محتوا برای عرض اندام می دهند.

در واقع شما فقط چند ثانیه ابتدایی ویدئو مهلت دارید که کاربر را قانع کنید تا انتهای ویدئو با شما همراه بماند.

به این چند ثانیه ابتدایی قلاب ریلز گفته می گردد که باید از آن بهره ببرید.

به عنوان مثال با سوالات و جملات زیر می توانید کاربران را ترغیب کنید که تا انتهای ویدئو تماشا کنند:

آخر ویدئو به جواب این سوال میرسی که… دنبال راهکار جدید برای جلوگیری از ریزش مو هستی؟ با من همراه باش… این ویدئو میتونه زندگیتو عوض کنه… 10 تا از وام های بدون سود که باید بگیری …

کامنت های جذاب بگذارید

یکی از راه های جدیدی که در چند ماه اخیر به راهکاری برای افزایش فالوور تبدیل شده، گذاشتن کامنت های جذاب و خنده دار زیر پست های مختلف هست.

با قابلیت لایک کامنت ها، کامنت گذاشتن هم به یکی از روش های دیده شدن در اینستاگرام تبدیل شد.

سعی کنید زمانی که در اکسپلور می گردید، اگر با 1 پست طنز یا جالب مواجه شدید که کامنت های بسیار کمی دارد، حتما کامنت بامزه ای برای آن پست بگذارید.

این پست در اکسپلور قرار دارد و شما به عنوان یکی از اولین نفرات آن را دیده اید و مطمئنا اشخاص دیگری این پست را می بینند و احتمالا کامنت شما هم به خوبی دیده می گردد.

ولی در پست هایی که تعداد کامنت آنها بسیار بالاست شانس موفقیت شما برای دیده شدن کمتر هست.

کاربران را برای کامنت گذاشتن مجبور کنید

یکی از ترفندهایی که شاید کمی هم اعصاب خرد کن شده است، دعوت کاربران برای کامنت کردن 1 کلمه یا عدد هست تا بتوانند به جوابشان برسند.

ولی به هر حال با وجود قابلیت ارسال پیام به صورت خودکار در دایرکت این موضوع رونق بیشتری پیدا کرده و پیج ها از این تکنیک برای افزایش کامنت ها و افزایش تعامل با کاربران استفاده می کنند.

به عنوان مثال بگویید کلمه قیمت را کامنت کنید تا قیمت محصول برای مشتری ارسال گردد.

در این صورت مخاطبان هدف که قصد خرید دارند را پیدا کرده اید و با آنها تعامل برقرار کرده اید و در عین حال تعداد کامنت های شما هم افزایش چشمگیری داشته هست.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم جدیدترین ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

اینستاگرام روز به روز در حال تغییر هست و شما هم باید خودتان را با الگوریتم و قوانین جدید اینستا به روز کنید تا بتوانید از این برنامه کسب درآمد داشته باشید.

پنل شبکه های اجتماعی اینبوپنل شبکه های اجتماعی اینبو

بیشترین لایک شده ها

نصب اینستاگرام قبلی خودم و بازگشت به اکانت قبلی اینستا...

3.4K دیلیت اکانت اینستاگرام دائم و موقت + (حذف سریع با...

876 آموزش گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام با قابلیت Collabs 495 ورود به اینستا؛ به راحتی و بدون مشکل وارد اینستا...

449 علت باز نشدن اینستاگرام؛ چرا اینستا بالا نمیاد؟ + تمام...

408

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟ عضویت اطلاع از دیدگاه های تازه ای که در این موضوع ارسال می گردد پاسخهای ارسال شده برای دیدگاه های من در این موضوع guestguest Label نام* نام نمایشی خود را وارد کنید. شماره گوشی (جهت اطلاع رسانی)* شماره گوشی خود را برای اطلاع رسانی پاسخ خود وارد کنید. guestguest Label نام* نام نمایشی خود را وارد کنید. شماره گوشی (جهت اطلاع رسانی)* شماره گوشی خود را برای اطلاع رسانی پاسخ خود وارد کنید. 0 کامنت Inline Feedbacks نمایش تمام کامنتها  0 
google rating | reviews
Google rating: 4.6
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 122110 »
« ویراستار: عاطفه کریمی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 21823 2 هفته پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://inbo.ir/the-latest-instagram-tricks-to-increase-followers/