مشاوره بازاریابی و فروش کسب وکارها در مشهد [حضوری و آنلاین] ...



حتماً به خوبی می دانید هر کسب و کار برای پیشرفت نیاز به یک راهنما و مشاور دارد.

من حمید منحنی، مشاور بازاریابی و فروش هستم، تا کنون با شرکتها و سازمانهای مختلفی از جمله شرکتهای صنعتی، خدماتی و آموزشی همکاری داشتم.

برای من و مجموعه راه فروش باعث افتخار است تا در کنار هم، گامی مثبت و اثربخش در مسیر رشد کسب و کار شما برداریم.

آموزش اصول و فنون مذاکره

💡از امروز فروشتان را 3 برابر کنید

من حمید منحنی هستم، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در مشهد

یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارهای فعال در مشهد این است که محصول و خدمات خود را چگونه به مشتریان و جامعه مخاطب خود عرضه کنند! چرا که در حال حاضر مشاوره بازاریابی اینترنتی در مشهد بخوبی شناخته نشده است و این حوزه برای کسب و کارهای سنتی مشهد که رو به دیجیتالی شدن هستند بسیار نامفهوم و دشوار است.

برای محقق کردن این موضوع لازم است که یک مشاور فروش و بازاریابی مناسب و توانمند در کنار خود داشته باشید.

مجموعه راه فروش با چندین سال تجربه در زمینه فروش محصول، خدمات و کار در حوزه مشاوره بازاریابی اینترنتی در مشهد آماده همکاری با شما است تا بتواند در زمینه بازاریابی و فروش، بهترین مشاور شما باشد.

علاوه بر آن می توانید با ثبت نام در دوره رایگان فروش تلفنی با مبانی فروش تلفنی و مهارت های پایه ای در آن آشنا شوید.

خدمات بازاریابی و فروش مجموعه راه فروش

مشاوره حضوری

برای دریافت مشاوره فرم پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

بعد از دریافت اطلاعات اولیه تایم مشاوره حضوری اعلام خواهد شد.

مشاوره تلفنی

اگه تمایل دارید یک مشاوره ۳۰ دقیقه ای رایگان داشته باشید، راه فروش در کنار شماست با ما تماس بگیرید و گفتگو کنید.

انجام پروژه

اگر دنبال مشاور بازاریابی و فروش هستید، راه فروش در کنار شماست تا مشکلات شما را حل کند، فرم مشاوره را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

هیچوقت یک تولید کننده، فروشنده نیست!

راه فروش

مشاوره بازاریابی و فروش چیست؟

قطعا این جمله را شنیدید که “محصول خوب خوش میفروشه!” بله درست است یک زمانی این جمله درست بود! اما الان چیزی غیر از دروغ نیست!.

متاسفانه خیلی از کسب و کارها هنوز به این شعارها معتقد هستند و ذهنیت مناسبی نسبت به بازار و آینده آن ندارند و البته که مقصر این موضوع مدیران کسب و کار نیستند، تغییرات در بازار آنقدر با سرعت در حال حرکت است که گاها خیلی از مدیران کسب و کار متوجه آن نمی شوند! مشاوره بازاریابی و فروش به شما کمک می کند چراغ مسیر موفقیت برای کسب و کار شما روشن شود و به جایگاهی که در نظر دارید برسید.

استفاده از مشاوره بازاریابی و فروش چه الزامی دارد؟

رونق کسب و کارتان چقدر برای شما مهم است؟ اینکه دوست دارید ماهانه میزان فروشتان را خودتان تعیین کنید چقدر برای شما مهم است؟ این ماهانه به تارگت های فروش و جایگاه مناسب در بازار برسید چقدر مهم است؟ پاسخ تمام این سوالات اهمیت و الزام به استفاده از مشاوره بازاریابی و فروش است!

مشاوره بازاریابی و فروش چه منفعتی برای ما دارد؟

به طور کلی می توانیم بگوییم برای زنده ماندن هر کسب و کاری 3 مورد زیر بسیار مهم است:

1️⃣ برندینگ2️⃣ بازاریابی (توسعه بازار)3️⃣ فروش (افزایش تولید و درآمد)

اگر می خواهید در کسب و کار خود  به این 3 پارامتر مهم دست پیدا کنید، تیم مشاوره راه فروش می تواند در کنار شما باشد تا به شما کمک کند.

مشابه کسب و کارهای موفقی که در حال حاضر روزی همانند شما به ما اعتماد کرده و با آموزش تیم داخلی خود به فروش محصولات و خدمات خود رسیدند.

برخی شرکت هایی که به ما اعتماد کردند

خدمات مشاوره بازاریابی و فروش شامل چه مواردی است؟

وظایف مشاور بازاریابی و فروش، به نوع کسب و کار کارفرما بستگی دارد.

از آن جایی که نقطه ضعف و یا قدرت کسب و کارها همگی شبیه هم نیستد ما در مجموعه راه فروش ابتدا در 1 یا 2 جلسه (حضوری یا آنلاین) به بررسی کسب و کار شما می پردازیم و بعد پلن پیشنهادی خود برای رشد آن کسب و کار ارائه می کنیم و در نهایت وارد فاز اجرا می شویم.

بطور کلی ما در مباحث زیر در کنار شما هستیم:

🎯 بررسی محصول یا خدمات و آنالیز رقبا🎯 تعیین بازار هدف و بخش بندی (Segmentation)🎯 شناسای مخاطب هدف،هدف گیری بازار (Targeting)🎯 جایگاه یابی در بازار (Positioning)🎯 تعیین نوع بازاریابی متناسب با نوع کسب و کار🎯 استراتژی بازاریابی🎯 تعیین USP کسب و کار🎯 تعیین معیار های سنجش عملکرد بازاریابی🎯 پلن اجرایی فروش اعم از فروش حضوری، تلفنی و شبکه سازی🎯 برنامه جذب و بکارگیری نیروی فروش🎯 آموزش فروش حضوری و تلفنی به تیم فروش🎯 تعیین معیار های سنجش عملکرد بازاریابی🎯 مشاوره و منتورینگ تیم بازاریابی و فروش مطابق با استراتژی پلن و…

تماس راه فروش

نحوه همکاری با مجموعه راه فروش

اولویت ما در راه فروش تسهیل در فرآیند بازاریابی و فروش یک کسب و کار است.

به این موضوع معتقد هستیم زمانی تلاش های ما به ثمر می نشیند که لبخند کارفرما دیده می شود و این همان چیزی که ما برای آن تلاش می کنیم.

اگر موافق هستید که با ما همکاری را آغاز کنید فقط کافی است فرم مشاوره زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

سؤالاتی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید!

برای دریافت مشاوره بازاریابی و فروش فقط کافیه فرم مشاوره رو پر کنین تا ما با شما تماس بگیریم.

 در مجموعه راه فروش ما در کنار حوزه های مختلفی مثل صنعتی، آموزشی و خدماتی هستیم.

شرایط زمانی و مدت جلسه مشاوره بسته به شرایط و وضعیت موجود شرکت شما دارد.

اما به طور کلی مشاوره ها از ۲ ساعت تا ۳ ماه منعطف است.

اگر بعد از مشاوره بازاریابی و فروش به هر علتی نتیجه مدنظر حاصل نشد، هزینه دریافت شده عودت خواهد شد.

خیلی از کسب و کار ها سالانه هزینه زیادی صرف تبلیغاتی میکنند که نتیجه عکس دارد! شما برای کنترل هزینه و خیلی از موارد دیگر به این نیاز دارید که یک مشاور حرفه ای و با تجربه در کنار خود داشته باشید.

برای ما هر کسب و کاری، مهمترین کسب و کار است!

راه فروش

چرا باید راه فروش را برای مشاوره فروش انتخاب کنیم؟!

افراد زیادی هستند که سالانه هزینه های زیادی را صرف تبلیغات کسب و کار خود می کنند اما نتیجه ی دلخواهشان را نمی گیرند چرا که نسبت به مسیر و روند بازاریابی آگاهی ندارند.

یکی از راههایی که همیشه برای افزایش آگاهی وجود دارد یادگیری و دیدن آموزش های لازم است اما معمولا صاحبین کسب و کارها خود دارای مشغله زیادی هستند و نمی توانند زمان زیادی را صرف آموزش دیدن نمایند.

از آن جایی که بازاریابی و فروش یک کار تخصصی است پیشنهاد ما به صاحبین کسب و کارها استفاده از یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه در کنار کسب و کار خود است.

ما در مجموعه راه فروش با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره فروش و مشاوره بازاریابی می توانیم در کنار شما به رشد کسب و کارتان کمک کنیم.

وجود مزیت های زیر باعث شده است تا اغلب کسب و کارهایی که می خواهند موفق شوند مجموعه راه فروش را برای گرفتن مشاوره فروش و بازاریابی انتخاب کنند:

? اولین و مهم ترین تمایز ما با سایر مجموعه ها مشاور بودن به معنای واقعیست.ما در راه فروش به تمرکز در مشاوره بیش از هر چیزی اهمیت میدهیم ، هر کسب و کاری برای ما مهمترین کسب و کار است!

? ما در مجموعه راه فروش تنها به شما مشاوره نمیدهیم بلکه در تمام راه به سود رساندن کسب و کار شما مانند آموزش نیروی انسانی و اجرای موارد گفته شده در مشاوره در کنارتان هستیم.

? عودت وجه، اگر بعد مدت مشاوره بازاریابی و فروش کارفرما راضی نباشد تمام هزینه عودت داده خواهد شد.

برای استفاده از خدمات مشاوره بازاریابی اینترنتی در مشهد فرم را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

در صورتی که به مشاوره سریع نیاز دارید می‌ توانید با شماره قرار داده شده در برگه تماس‌ با ما ارتباط حاصل فرمائید.

هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی…

هر سؤالی داری کافیه فرم مشاوره رو پر کنی…

کسب و کارهای زیادی بخاطر رعایت نکردن شرایط حضور در عرصه رقابت از بازار حذف میشوند.

مهمترین علت آن این است که مدیران کسب و کار فکر میکنند که برای راه اندازی کسب و کار فقط به سرمایه نیاز دارند!در صورتی که داشتن سرمایه فقط بخش کوچکی از مواردیست که شما برای راه اندازی کسب و کار به آن نیاز دارید.

صاحبان و مدیران کسب و کار می خواهند عملکرد و کارایی مجموعه خود را افزایش دهند تا بتوانند کسب و کار خود را رشد دهند.

برای دستیابی به این هدف نیاز است تا یک کسب و کار به طور کامل در حضور یک مشاور از چرخه سلامت کسب و کار استفاده کند.

 در مجموع میتوان گفت مشاوره کسب و کار همان حلقه مفقوده است که خیلی از مدیران به سمت آن نمیروند چون هیچ اطلاعی از ارزش آن ندارند.

مشاوران کسب و کار به عنوان شریک در شناسایی و غلبه بر موانعی که در مسیر رشد یک شرکت برای دستیابی به اهدافش پیش می آید، عمل می کنند.

مدیریت چرخه کسب و کار چیست!؟

چرخه مدیریت کسب و کار از ۵ گام تشکیل شده که اگر این ۵ گام را رعایت نکنید کسب و کار شما حالت طبیعی و رو به رشد خود را از دست میدهد و در نهایت شما در کسب و کارتان به موفقیت نمی رسید.

♻️ گام های تشکیل دهنده چرخه مدیریت کسب و کار🎖 طراحی🎖 مدل سازی🎖 پیاده سازی🎖 نظارت بر عملکرد🎖 بهینه سازی

در مشاوره کسب و کار چه مواردی توسط مجموعه راه فروش بررسی میشود؟

از آن جایی که هر کسب و کاری شرایط ویژه خود را دارد و در محصول، رقیب و جامعه مصرف کننده با کسب و کار دیگر متفاوت است می توان گفت خدمات مشاوره کسب و کار هر مجموعه با مجموعه دیگر متفاوت است. 

اما به صورت کلی یک جلسه مشاوره کسب و کار در مشهد شامل موارد زیر میشود:

1️⃣ شناسایی موانعی که مانع رشد یا کارایی می شوند.2️⃣ شناسایی فرصت‌های تغییر و اجرایی کردن آنها.3️⃣ ارائه آموزش و دادن منابع آموزشی به کارکنان و مدیریت.4️⃣ بررسی و اصلاح فرآیندها در سازمان در صورت نیاز.5️⃣ برنامه ریزی برای پیدا کردن بازار ها و فرصت های جدید.6️⃣ ارزیابی مجموعه به طور کلی و استخدام و اخراج کارکنان در صورت لزوم.7️⃣ تجزیه و تحلیل بودجه شرکت و دادن  پیشنهادات مناسب برای بهینه سازی هزینه کرد مجموعه.8️⃣ راه اندازی تیم بازاریابی و فروش متناسب با نوع کسب و کار.

اینستاگرام راه فروش

اینستاگرام راه فروش

مزایای حضور کسب و کار در اینترنت

1️⃣ هزینه پایین تبلیغات 
2️⃣ امکان اندازه گیری نتایج

فرض کنید برای تبلیغات برندتان دو بنر در نقاط مختلف شهر سفارش داده‌اید.

بعد از طی مدت زمانی مشخص از نصب دو بنر، تعداد مشتریانی که از هر بنر جذب می شوند مشخص نیست و نمی‌توان تأثیر مثبت هر بنر را به طور مجزا اندازه گرفت.

اما در بازاریابی اینترنتی تعداد جذب مشتری از هر یک از روش‌ های تبلیغاتی به سادگی امکان پذیر است.

3️⃣ بهینه سازی روش بازاریابی در فضای آنلاین

هنگامی که نتایج جذب مشتری از طریق بازاریابی‌ های اینترنتی متفاوت را اندازه گرفتید، می‌توانید روش‌ های کارآمد را بهینه و روش‌ های ناکارآمد را کنار بگذارید.

به عنوان مثال اگر در نتایج سرچ گوگل صفحه اول نیستید، می‌توانید با SEO سایت خود جایگاه بهتری به دست بیاورید.

4️⃣ شخصی سازی خرید مشتریان

به عنوان مثال پیام هایی که مشتریان دریافت میکنند حاوی نام و اطلاعات آنها است  این شخصی سازی باعث جلب اعتماد مشتری و ایجاد حس خوشایند میشود.

همچنین باعث تثبیت نام برند شما در ذهن مخاطبان خواهد شد.

5️⃣ مقایسه رقبا با کسب و کار خود

در بازاریابی سنتی به علت آشکار نبودن نتایج، امکان مقایسه با رقبا وجود ندارد اما در بازاریابی اینترنتی با مطالعه نظراتی که مشتریان برای رقبا می‌گذارند می توان نقاط ضعف آنها را شناسایی کرده و با تقویت آنها در برند خود به رقابت با سایر وبسایت‌ ها پرداخت.

6️⃣ شناخت وسیع تر و بهتر بازار

به عنوان مثال با ایجاد یک نظرسنجی در اینترنت محصول مورد نیاز مشتریان را در سایت موجود کنید یا اگر به آموزش محتوایی نیاز دارند میتوانید با گذاشتن یک محتوای آموزشی آن نیاز را برطرف کنید.

7️⃣ معرفی برند خود با بازاریابی اینترنتی برند

به وسیله بازاریابی سنتی برای معرفی برند خود در شهرهای مختلف نیامند تبلیغات تلویزیونی یا نصب بنر در شهرهای مختلف هستید.

اما با کمک بازاریابی اینترنتی نیازی به تبلیغات گران قیمت ندارید و می توانید با تقویت رتبه خود در گوگل و ایجاد صفحات مجازی با طراحی زیبا و مناسب، وب سایت و برند خود را به افراد در شهرهای مختلف معرفی کنید.

8️⃣ به اشتراک گذاشتن نام برند شما بین افراد

بازاریابی محتوایی یا (content marketing) یکی از مؤثرترین روشهای بازاریابی اینترنتی است.

هنگامی که شما یک محتوای آموزشی را با توجه به نیاز مردم در سایت خود منتشر میکنید، افراد آن را بین یکدیگر به اشتراک میگذارند.

9️⃣ کسب اعتماد مخاطب به برند خود

هنگامی که شما محصولی باکیفیت در اختیار مشتریان قرار میدهید، در فضای مجازی نظرات مثبت زیادی را دریافت می کنید؛ بنابراین سایر افراد با خواندن این نظرات مثبت جذب برند و خدمات شما می شوند.

بازاریابی دیجیتال یکی از روشهای تأثیرگذار برای جلب اعتماد مشتریان است.

برای درک بهتر این موضوع و به دست آوردن اطلاعات بیشترمیتوانید به مقاله اعتماد سازی در فروش مراجعه نمایید.

? مصرف بهینه منابع انرژی و کمک به محیط زیست

همه این موارد در صورتی اتفاق می افتد که شما از یک مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد استفاده نمایید.

با دانستن موارد گفته شده و عمل به نکات بازاریابی تلفنی میتوانید در حد یک فروشنده عالی رشد داشته باشید.

همچنین میتوانید از بهترین کتاب های حوزه فروش و بهترین کتاب های حوزه بازاریابی برای افزایش مهارت های خود در این حوزه استفاده کنید.

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

اگر به دنبال راهی برای رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی خود در شهر مشهد هستید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد استفاده کنید.

تیم مشاوران ما در سایت راه فروش با داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی، می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین راهکارهای رشد و توسعه کسب و کار خود را پیدا کنید.

با ما تماس بگیرید و از تجربه خدمات مشاوره ما در مشهد بهره‌مند شوید.

سخن آخر

اگر در جهت رشد کسب و کار خود به مشاوره بازاریابی اینترنتی در مشهد نیاز دارید می توانید فرم مشاوره ای که در صفحه قرار داده شده را پر نمایید تا با شما تماس بگیریم همچنین می توانید از مقالات و دوره های آموزشی وبسایت راه فروش استفاده کنید.

دوره جامع بازاریابی و فروش تلفنیدوره جامع بازاریابی و فروش تلفنی در سایت راه فروش
google rating | reviews
Google rating: 4.4
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 122123 »
« ویراستار: حامد آریانفر »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 23912 2 هفته پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://raheforosh.com/internet-marketing-consulting-in-mashhad/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=internet-marketing-consulting-in-mashhad