معرفی 24 مورد از بهترین روش های بازاریابی کم هزینه ...



آپدیت شده در: خرداد 24, 1403

🔥 وقتی نوبت بازاریابی می شود، شاهد این هستیم که کسب و کارهای زیادی با چالش بازاریابی روبه‌رو هستند.

47% از صاحبان کسب و کار به دلیل کمبود بودجه، فقط از یک کانال بازاریابی و آن هم بصورت سنتی استفاده می کنند.

به همین دلیل باید بسیار خلاق باشند تا بتوانند از بودجه ای که دارند نهایت استفاده را ببرند.

خبر خوب این است که روش های بازاریابی کم هزینه و در عین حال مؤثری وجود دارد که کسب و کارهای نوپا می توانند برای بازاریابی خود از آنها استفاده کنند.

ما در این مقاله از سایت راه فروش سعی کردیم بهترین روش های بازاریابی کم هزینه اشاره کنیم، پس با ما همراه باشید…

منظور از استراتژی بازاریابی کم هزینه چیست؟

منظور از استراتژی بازاریابی کم هزینه چیست؟

🎯 استراتژی های بازاریابی کم هزینه راه هایی هستند برای کسب و کارهای نوپا تا بتوانند بازاریابی خود را با هزینه ای بسیار کم و یا بعضا صفر شروع کنند.

این راه به آنها کمک می کند تا سرمایه خود را روی موارد مهم دیگری متمرکز کنند.

همچنین ایده های بازاریابی کم هزینه به مشاغل کمک می کند تا:

✅ تحقیقات رقابتی انجام دهند. ✅ مخاطبان هدف را درک کنند. ✅ باعث شوند مردم به صورت آنلاین درباره آنها صحبت کنند. ✅ در معرض دید قرار بگیرند. ✅ سرنخ های فروش بیشتری تولید کنند.

چه زمانی بازاریابی را برای یک کسب و کار شروع کنیم؟

خیلی از کسب و کارها بدون هیچ برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی راه اندازی می شوند.

با توجه به اینکه تمرکز روی ساخت محصول، به دست آوردن مشتریان اولیه و اعتبار بخشی به ایده کسب و کار از موارد مهم هستند، بنابراین کسب و کارها باید برای اهداف بازاریابی خود وقت بگذارند و از همان ابتدا برای آن برنامه داشته باشند.

به طور کلی میتوان گقت هرچقدر سریع تر بازاریابی را برای کسب و کارتان شروع کنید به همان نسبت هم زمان بیشتری برای راه اندازی و افزایش آگاهی از برند خود دارید.

 💡بازاریابی یک بازه طولانی است و باید با تلاش مداوم رو به رو باشد و نباید بعد از عرضه و اتمام محصول متوقف نشود!

شروع بازاریابی حتی در زمان راه اندازی کسب و کار هم خیلی دیر است بلکه بازاریابی باید در همان مرحله اول ایجاد کسب و کار شروع شود.

برای موفقیت در کسب و کار خود شما به مخاطبانی نیاز دارید که آماده خرید محصول یا خدمات شما باشند.

این نکته مخصوصاً برای فروشگاه های تجارت الکترونیک که برای کسب درآمد متکی به ترافیک هستند، اهمیت بالایی دارد.

بازاریابی درست و مؤثر در مدت زمان کوتاهی باعث به دست آوردن مشتریان می شود.

بهترین روش های بازاریابی کم هزینه برای کسب و کارهای نوپا

بهترین روش های بازاریابی کم هزینه

کسب و کارها می توانند از استراتژی های زیادی برای معرفی برند خود و ایجاد سرنخ استفاده کنند.

خیلی از این استراتژی ها را به صورت ترکیبی هم می توان انجام داد و حتی این کار کمک می کند تا کسب و کارها با هزینه ای کم، نتایج بزرگی به دست آورند.

ما در مقاله بهترین روش های بازاریابی کم هزینه چند استراتژی کم هزینه و مؤثر را برای کسب و کارهای نوپا معرفی کرده ایم، با ما همراه باشید.

1) استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی برند

شبکه های اجتماعی باعث می شوند تا به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید و برند خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

همچنین برای افزایش حضور آنلاین کسب و کار خود می‌ توانید از سایر شبکه های اجتماعی از جمله توییتر، فیس‌ بوک و لینکدین استفاده کنید.

تقریباً 90 درصد از بازاریابان تأثیر شبکه های اجتماعی را به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی برای مشاغل کوچک تضمین می کنند.

با این وجود، کسب و کارها نباید شبکه های اجتماعی را صرفاً مکانی برای توییت یا پست درباره برند خود ببینند.

از این پلتفرم ها باید به صورت استراتژیک استفاده کنید تا بیشترین بهره را ببرید.

به طور مثال، شما باید برای رشد در اینستاگرام برنامه تقویم محتوایی داشته باشید به خوبی مخاطب هدف و نیاز آنها را به خوبی شناسایی کرده باشید و متناسب با آنها تولید محتوا کنید.

موضوعات گفته شده به شما کمک می کند تا در عین افزایش تعامل، دنبال کنندگان صفحه خود را هم افزایش دهید.

به عنوان مثال ما در مجموعه راه فروش تلاش کرده ایم تا از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای معرفی برند راه فروش در اینستاگرام استفاده کنیم.

2) محصول یا خدمتی را به صورت رایگان ارائه دهید

یک راه دیگر برای بازاریابی و ایجاد علاقه به محصول و خدمات خود، هدیه دادن است.

حتی اگر چیزی به طور مستقیم به فروش نرسد.

به طور مثال، اگر کسی می خواهد چیزی برنده شود، باید کسب و کار شما را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارد.

برای اینکه این استراتژی به خوبی عمل کند، کالایی که برای هدیه در نظر می گیرید نباید گران قیمت باشد و همین طور با نوع کسب و کارتان مرتبط باشد.

معمولا در پیج های اینستاگرامی از این نوع بازاریابی استفاده میشود اما شما میتوانید همین استراتژی را در سایت و یا فروشگاه فیزیکی خود پیاده کنید.

3) اجرای کمپین PPC (پرداخت به ازای کلیک)

یکی دیگر از استراتژی‌ های بازاریابی کم‌ هزینه تبلیغات پولی است زیرا باعث می شود کسب و کار ها در معرض دید قرار بگیرند.

همچنین اگر از طریق تبلیغات Google Ads یا فیس‌ بوک آن را اجرا کنید.

باید مواظب باشید که چقدر برای کمپین های تبلیغاتی خود هزینه می کنید، در صورتی که این کار را درست انجام دهید و کلمات کلیدی درست را هدف بگیرید، بازدهی خوبی در مقابل سرمایه گذاری دریافت می کنید.

4) بازاریابی دهان به دهان (Word Of Mouth)

شرایطی برای مشتریان خود ایجاد کنید که اگر مشتریان فعلی شما از خدمات یا محصولاتتان راضی هستند، آن را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نکته مهم اینجاست که برای معرفی هر فرد جدید به شرکت شما، چیزی به مشتریان خود بدهید که می تواند تخفیف 10% از هزینه محصول، درصدی از خرید بعدی و یا ارسال رایگان باشد.

یکی از بزرگترین استفاده ها از تکنیک دهان به دهان مربوط به شروع فعالیت اسنپ بود که به ازای دعوت هر فرد جدید یک کد سفر رایگان به صورت هدیه به معرفی کننده میداد.

5) ساخت ویدئو

ساخت ویدئو

یک راه خوب برای بازاریابی برندتان تولید محتوای ویدئوی است.

مخصوصاً اگر آموزنده یا سرگرم کننده باشند.

استفاده از ویدئوی خوب در بازاریابی کمک می کند تا بتوانید مخاطبان جدیدی را پیدا کنید و آن مخاطب دلیلی داشته باشد تا برند شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

همچنین ویدئوها این امکان را به شما می دهند که حوزه فعالیت خود و همچنین دلایل ارزشمند بودن خدمات یا محصولاتتان را به مشتریان بالقوه نشان دهید.

بنابراین ممکن است مخاطب با دیدن این ویدئو، از شرکت شما حمایت کند.

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای این موضوع یوتیوب است که اگر به خوبی از این شبکه اجتماعی استفاده کنید می توانید درآمد دلاری هم داشته باشید.

ما در سایت راه فروش در صفحه مربوط به مشاوره کسب و کار در مشهد از این تکنیک استفاده کرده ایم که با مراجعه به این صفحه میتوانید ویدئو تهیه شده را مشاهده نمایید.

6) داشتن یک وبلاگ آموزنده

وبلاگ ها برای بازاریابی محتوا عالی هستند و رتبه گرفتن آنها در گوگل آسان است.

یعنی شما می توانید توجه افرادی را که به صورت آنلاین دنبال اطلاعات درباره حوزه کاری شما هستند، جلب کنید.

81% از مخاطبان قبل از خرید به صورت آنلاین درباره اطلاعات لازم، تحقیق می کنند.

پس شما میتوانید با نوشتن مقالات تخصصی در مورد محصول و یا خدمات خود (مقایسه بین محصولات و یا آنباکس ان ها و در نهایت معرفی محصولات خود) یک بازاریابی عالی و کم هزینه برای کسب و کار خود داشته باشید.

نوشتن پست وبلاگ یک ابزار عالی برای بازاریابی است.

مخاطبانتان را همیشه در ذهن خود داشته باشید و به سؤالات آنها با نوشتن وبلاگ های آموزنده پاسخ دهید.

به عنوان مثال ما برای فروش دوره فروش تلفنی خود مقالاتی مانند تکنیک های فروش تلفنی را تهیه کرده ایم.

7) مشتریان آینده خود را فراموش نکنید

مهم است که همیشه با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید تا وفاداری آنها را جلب کنید.

توجه داشته باشید که یک فرد قبل از اینکه خدمات یا محصولی را بخرد بررسی هایی لازم را انجام می دهد، پس محتوایی را ارائه کنید که در همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کند.

به طور مثال، اگر شخصی در حال جستجو و بررسی درباره خدمات یا محصول شماست، باید تعدادی از مشتریان وفادار و راضی خود را در اختیار داشته باشید تا آن فرد را متقاعد کنید که شما یک انتخاب درست و هوشمندانه هستید.

بدین منظور اگاهی و استفاده از روش های متقاعد سازی در فروش تلفنی امری لازم و ضروری است.

همان طور که اشاره شد یکی از بهترین راه ها برای این کار گرفتن فیدبک و رضایت مشتریان قبلی و قرار دادن ان ها در سایت و یا صفحه اینستاگرام کسب و کار است.

ما در سایت راه فروش از این تکنیک استفاده کرده ایم.

پیشنهاد میکنیم برای دیدن چگونگی استفاده از این تکنیک به صفحه آموزش فروش در مشهد مراجعه نمایید.

8) میزبانی یک رویداد

برگزاری و یا حضور در رویداد دیگران باعث می‌ شود افراد همیشه به یاد بیاورند که شما چه کسی هستید.

همچنین می توانید با افراد جدید ملاقات کنید و روابطی تجاری ایجاد کنید که باعث بیشتر دیده شدن نام شما می شود. 

9) استفاده از بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی یک روش محبوب و کم هزینه است.

می توانید درباره محصول یا خدماتتان آگهی‌ هایی را در سطح شهر به نمایش بگذارید که اگر مخاطب درستی را هدف بگیرید بسیار تأثیرگذار است.

به طور مثال، یکی از محصولاتتان اسانس است و شما می توانید تبلیغاتی را با تصویر گیاهان معطر در مکان‌ های عمومی مثل مرکز خرید یا مترو که مردم آنها را می‌ بینند قرار دهید.

در گذشته ای نزدیک شرکت هایی مانند نوشیدنی عالیس و یا آدامس اکشن از این نوع بازاریابی استفاده کرده اند.

10) بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی

📝 بازاریابی ایمیلی با میانگین 122% ROI (نرخ بازگشت سرمایه) مؤثرترین شکل بازاریابی و یک روش کم هزینه برای پیدا کردن افراد جدید است.

یعنی آنها خودشان انتخاب کرده اند که در خبرنامه شما ثبت نام کنند.

اما باید صرفاً از ارسال محتوای تبلیغاتی درباره محصول خودداری کنید چرا که یک پیام هرزنامه تلقی می شود و افراد اشتراک خود را لغو می کنند.

به جای این کار روی ارسال اطلاعات مفید برای مخاطبان متمرکز شوید.

به طور مثال، می توانید بعضی از حقایق عجیب و جالب درباره شهری که در آن زندگی می کنید را برای آنها ارسال کنید.

در این صورت مردم بیشتر با شما تعامل برقرار می کنند و تمایل بیشتری برای باز کردن ایمیل‌ ها نشان می دهند.

ما در سایت راه فروش پیش از این در مقاله ای با عنوان مقایسه بازاریابی ایمیلی با تلفنی به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم و پیشنهاد میکنیم برای شروع مسیر یادگیری ایمیل مارکتینگ حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

11) تغییر محتوا

تغییر محتوا یعنی مطالب قدیمی را برای مخاطبان جذاب کنید.

به طور مثال، شما مقاله ای با عنوان “چگونه ماشین خود را تعمیر کنیم” دارید، می توانید همان محتوا را در یک ویدئو برای مخاطبان YouTube که تماشای آنلاین را ترجیح می دهند، قرار دهید.

به این شکل نام برند خود را گسترش داده و به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنید.

این موضوع به شما کمک میتواند تا بتوانید در هر بستری محتوای مناسب مربوط به همان جا را داشته باشید.

مثلا نوشته های وبلاگتان را میتوانید تبدیل به پادکست کرده و آن ها را در پادکست خوان هایی مانند گوگل پادکست قرار دهید.

به عنوان مثال میتوانید پادکست های راه فروش را گوش نمایید.

12) افزودن لوکیشن نقشه گوگل

شما می توانید با افزودن لوکیشن خود در نقشه گوگل، کسب و کارتان را به مخاطبانی که در اطراف شما به دنبال محصول یا خدماتی مشابه شما هستند، نشان دهید.

با انتخاب صحیح اسم و دسته بندی کسب و کارتان در نقشه گوگل به خوبی در نتایج جستجو دیده می شوید.

برای انجام این کار کافیست تا با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای انجام این کار به شما کمک نمایند.

13) کمک به دیگران به صورت رایگان

بله درست است شما یک مؤسسه خیریه نیستید اما چرا یک ساعت از وقت خود یا یک محصول را به مشتری که توانایی پرداخت خدمات شما را ندارد، ندهید؟ جالب است بدانید که گاهی اوقات بهترین فرصت‌ های کاری از لا به لای همین مشاوره با مشتریانی بوده که قادر به پرداخت نبودند! مخصوصا اگر کسب و کار نوپا هستید، هیچ ایرادی ندارد که برای چند مشتری شما ابتدا قدم بردارید.

مثلا اگر یک مجموعه طراحی وبسایت هستید می توانید به یک مجموعه مراجعه کنید و به آنها پیشنهاد دهید که حاضرید برای آنها وبسایت طراحی کنید.

این کار هم برای آن مشتری شما رضایت بخش است و هم فرصتی را برای بهبود بازاریابی شما فراهم می شود.

همچنین میتوانید در گروه ها و یا فروم های مربوط به حوزه خود فعالیت کرده و به صورت رایگان به سوالات کاربران کمک کنید.

14) دریافت آدرس ایمیل و شماره تماس 

یکی از مؤثرترین روش های بازاریابی جمع آوری دیتا از مشتریان است.

برای جمع آوری آدرس های ایمیل بیشتر پیشنهاد می کنم از Hello Bar به عنوان یک راه مقرون به صرفه و ساده استفاده کنید.

همچنین اگر وبسایت دارید زمان ورود کاربر به وبسایت حتما آدرس ایمیل و شماره تماس آنها را دریافت کنید و در زمان های مناسبتی و … از کمپین ایمیل مارکتینگ یا اس ام اس مارکتینگ استفاده کنید.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که این کار را زیاد انجام ندهید.

15) استفاده از بازاریابی آفلاین

درست است که میلیون‌ ها نفر از مردم در کل روز از گوشی‌ های خود استفاده می‌ کنند اما تلفن همراه تنها راه برای دسترسی به مخاطبان نیست و نباید موبایل را تنها جایگزین برای استراتژی های سنتی بازاریابی آفلاین در نظر گرفت.

کارت ویزیت، بنر، روزنامه، بیلبورد، مجلات، تبلیغات رادیویی و بروشور معمولاً به عنوان ایده هایی برای بازاریابی آفلاین در نظر گرفته می شوند.

16) استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

✨اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی با گروهی از افراد که تأثیر زیادی روی مشتریان بالقوه دارند همکاری کنید تا خدمات یا محصولتان را در معرض دید مخاطبان قرار دهید.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک روش بسیار مؤثر برای هدف قرار دادن مخاطبان است، زیرا اکثر افراد به نظرات افراد تأثیرگذار اعتماد می کنند.

از این خدمت برندهای زیادی استفاده میکنند که نمونه های آن را حتما در شبکه های اجتماعی ای مانند اینستاگرام دیده اید.

17) ارائه کد تخفیف به مشتریان

تمامی افراد جهان به دنبال این موضوع هستند تا با خرج پول کمتر و صرفه جویی بیشتر زندگی با کیفیت تری داشته باشند.

بنابراین اگر بتوانید با ارائه مواردی مانند کد تخفیف به آن ها در رسیدن به این هدفشان کمک کنید احتمال اینکه از شما خرید کنند بسیار بیشتر خواهد شد.

به عنوان مثال رستوران های زیادی هستند که پیک رایگان دارند و یا بر روی محصولات خاصی تخفیف قائل میشوند

18) تبدیل مشتریان خود را به حامیان برند

تبدیل مشتریان به حامی برند، یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی است که می توانید به کار بگیرید.

اگر فردی خدمات یا محصول شما را به اندازه کافی دوست داشته باشد، آن را به خانواده و دوستانش معرفی کرده و در نهایت به افزایش فروش شما کمک می کند.

طرفداران برند معمولاً از اعتبار زیادی پیش افراد دیگر برخوردار هستند و می توانند تضمینی برای یک شرکت باشند.

همچنین میتوانید از آن ها بخواهید رضایت خودشان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

19) وبینار آنلاین

اجرای آنلاین وبینارهای آموزنده

🔔 اگر برایتان سخت است که حضوری به مخاطبان دسترسی داشته باشید، می توانید یک وبینار آنلاین برگزار کنید.

وبینارها به دلیل ارائه دادن اطلاعات مفید به مشتریان، راهی برای ارتقا کسب و کار هستند.

سیستم وبینارهای آنلاین به گونه ای هستند که می توانید فقط با چند کلیک دوره آموزشی خودتان را برای مخاطبان زیادی منتشر کنید.

همچنین باید وبینار خود را از طریق خبرنامه ایمیل یا شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید و یادآوری کنید که فرصت زیادی برای ثبت نام نیست.

20) تبدیل کارمندان به سفیران برند

تبدیل کردن کارکنان به سفیران برند یک روش دیگر از بازاریابی کم هزینه است.

تبلیغات دهان به دهان برای افزایش فروش، یک استراتژی مهم بازاریابی در اکثر مشاغل کوچک به حساب می آید.

تحقیقات نشان داده که اگر مشتریان از خدمات یا محصولات یک برند از طریق فردی غریبه مطلع شوند، احتمال خریدشان بیشتر است.

پس تصور کنید تأثیر خانواده و دوستان روی آنها چقدر زیاد است!

شما می توانید با تشویق کارکنانتان، آنها را به سفیران برند خود تبدیل کنید و از توانایی های آنها در پیدا کردن مشتری بیشتر، بهره مند شوید.

مثلاً هر چند وقت یک بار یک کد تخفیف ویژه به آنها بدهید و برای تبلیغات تشویقشان کنید.

البته که اشتیاق کارکنان شما به محصول یا خدماتتان خیلی مهم است!و حتما باید کارمندانتان از شما و شرکتتان راضی باشند.

21) مشارکت با کسب و کارهای مرتبط

مشارکت با کسب و کارهای مرتبط یک روش عالی و کم هزینه برای بازاریابی است چرا که به صاحبان مشاغل امکان می دهد که به بازاریابی، دانش و مشتریان بیشتر دسترسی داشته باشند.

شما مجبور نیستید به سراغ رقبایتان بروید بلکه می توانید به صورت آفلاین از طریق کنفرانس ها، رویدادها، تلفنی و ملاقات حضوری با مشاغلی که با کسب و کارتان مرتبط هستند، ارتباط برقرار کنید.

برگزاری وبینارهای مشترک و معرفی یکدیگر در شبکه های اجتماعی، معرفی مشتریان مشترک از مزایای استفاده از این روش است.

به عنوان مثال اگر شما نماینده انحصاری یک محصول خاص هستید میتوانید با نمایندگان سایر برندهای همان حوزه ارتباط برقرار کنید و با ان ها در تماس باشید و اگر یک مشتری محصولی از برند ان ها را میخواست نماینده رو معرفی نمایید و از ان ها بخواهید همین کار را برای شما انجام دهند.

22) برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی

یک استراتژی هوشمند و مؤثر برای بازاریابی، برگزاری مسابقه و دادن هدایا به برندگان مسابقه در شبکه های اجتماعی است.

نکته مهم در این روش این است که باید مسابقه طوری طراحی شود که کاربر درگیر شود و به چالش کشیده شود! در این صورت تعداد زیادی کاربر و دنبال کننده جدید به دست می آورید که مشتریان بالقوه هستند.

یک نکته مهم که باید حتما به ان توجه کنید این است که جایزه ای تعیین کنید که با کسب و کار شما در ارتباط باشد تا مانع از این شود که افرادی غیر علاقه مند به محصول شما صفحات شما را فالو کنند.

23) ایجاد یک شخصیت برند

مردم معمولاً به خرید از برندهایی تمایل دارند که از ارزش های آنها حمایت می کنند.

به طور مثال «مرد اپل» استیو جابز، این شخصیت برند به مردم امکان می دهد که برند شما را شناسایی و با آن ارتباط برقرار کنند.

استیو جابز به خوبی درک کرد که مردم به دنبال برتری هستند و دوست دارند نسبت به دیگران متمایز باشند.

شما هم می توانید برای برند خودتان متناسب با کسب و کار خودتان یک کارکتر یا شخصیت برند ایجاد کنید. 

🔔یادتان نرود برند خودش بازاریابی می کند!

24) شرکت در رویدادها و همایش های مرتبط

شرکت در رویدادها و همایش های مرتبط

یک راه دیگر برای ارتقاء کسب و کارهای نوپا، شرکت در رویدادها و همایش های مرتبط است.

شرکت در این رویدادها فواید زیادی دارد از جمله:

✅ گردآوری ذهنیتی کامل از تمام حوزه های کسب و کار. ✅ جمع آوری استراتژی های بازاریابی جدید برای رشد تجارت. ✅ ارتباط با افراد همفکر و افزایش مشتریان. ✅ افزایش مهارت در فروش، کارکرد شبکه سازی و تبلیغات.

📚سخن آخر

استراتژی های بازاریابی ای که در مقاله بهترین روش های بازاریابی کم هزینه گفته شد، به کسب و کار شما کمک می کند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و مخاطبان علاقه بیشتری به شما نشان دهند که این موضوع باعث افزایش فروش شما و رضایت بیشتر مشتریان می شود.

اگر یک کسب و کار نوپا هستید و بودجه کافی برای رونق کسب و کار خود را ندارید این روش ها برای شما بسیار مناسب است.

فقط یادتان نرود نباید عجله کنید! شما از هر روشی در بازاریابی استفاده کنید نیاز به زمان دارید.

در صورتی که روش های گفته شده را به خوبی پیاده سازی کنید و در آنها استمرار داشته باشید قطعا بارخورد خوبی خواهید گرفت. 

نظر شما در مورد بهترین روش های بازاریابی کم هزینه چیست؟! ایا این مقاله نیز همانن مقاله جملات اشتباه در فروش توانسته است برای شما مفید و کاربردی باشد؟! شما چه راه های دیگری را به جز راه های معرفی شده در مقاله بهترین روش های بازاریابی کم هزینه میشناسید؟! برای ما بنویسید.

google rating | reviews
Google rating: 4.3
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121884 »
« ویراستار: احمد جمالی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 18165 2 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://raheforosh.com/the-best-low-cost-marketing-methods/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-best-low-cost-marketing-methods