معرفی بهترین ربات های ارز دیجیتال تلگرام ...



چکیده

همگام شدن با بازارهای پرسرعت ارزهای دیجیتال می‌تواند همچون 1 شغل تمام‌وقت باشد.

بین پیگیری قیمت‌ها، خواندن اخبار و اجرای معاملات، جای تعجب نیست که معامله‌گران به دنبال بهترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال برای کاهش بار کاری خود می باشند.

در تلگرام، 1 اکوسیستم کامل از ربات‌های کریپتو شکل گرفته هست که ابزارها و اتوماسیون‌های مفیدی را در دسترس قرار می‌دهد.

اما تمام ربات‌ها یکسان نیستند.

پیدا کردن گزینه مناسب در میان تعداد زیادی از ربات‌ها می‌تواند گیج‌کننده باشد.

این راهنما ۱۰ ربات برتر کریپتو تلگرام در سال ۲۰۲۴ را بررسی کرده و ویژگی‌های کلیدی آن‌ها را بیان می‌کند.

به همین صورت به علت اینکه متن مقاله بسیار طولانی نباشد، جدولی تهیه شده تا شما عزیزان بتوانید با مراجعه به آن‌، این ربات‌ها را بشناسید.

ربات‌های کریپتو تلگرام چیستند؟

ربات‌های کریپتو تلگرام برنامه‌های خودکاری می باشند که در داخل اپلیکیشن تلگرام اجرا می‌شوند و خدمات مختلفی مرتبط با ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند.

این ربات‌ها برای دسترسی سریع و آسان به داده‌های بازار کریپتو، اخبار، پیگیری پرتفوی، معاملات و موارد دیگر طراحی شده‌اند.

با پذیرش روزافزون ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، ربات‌های کریپتو تلگرام به عنوان ابزاری ضروری برای معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار کریپتو به وجود آمده‌اند تا به‌روزرسانی‌های سریع بازار را دریافت کنند. 

برخی از ویژگی‌های کلیدی ربات‌های کریپتو تلگرام شامل هشدارهای قیمتی، پیگیری پرتفوی، تحلیل تکنیکال، سیگنال‌های معاملاتی، اطلاع‌رسانی ایرادراپ‌ها، جمع‌آوری اخبار و موارد دیگر هست.

صرافی‌های برجسته‌ای مثل بایننس و کوین‌بیس نیز ربات‌های رسمی تلگرام خود را توسعه داده‌اند تا به کاربرانشان دسترسی سریع به اطلاعات حساب را ارائه دهند.

به همین صورت می‌توانید بهترین گروه‌ها و کانال‌های سیگنال‌های کریپتو تلگرام را پیدا کنید.

در کنار این موارد اخیرا ربات‌های تلگرامی به وجود آمده‌اند که با شرکت در آن‌ها می‌توانید ایردراپ کسب کنید.

یکی از این بازی‌های محبوب همستر کامبت هست که بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر دارد ولی تاکنون توکن اصلی آن لانچ نشده هست.

ولی به محض لانچ شدن توکن ارزشمند آن، می‌توانید به بهترین شرایط در صرافی تبدیل به خرید و فروش همستر بپردازید.

حتما بخوانید:  کامل‌ترین آموزش بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit)

انواع ربات‌های کریپتو تلگرام

بسیاری از معامله‌گران از تلگرام برای دسترسی به ربات‌های کریپتو استفاده می‌کنند و انواع مختلفی از ربات‌های کریپتو تلگرام برای استفاده‌های مختلف وجود دارد:

-ربات‌های پیگیری قیمت ارز دیجیتال: این ربات‌ها به کاربران اجازه می‌دهند قیمت‌های ارزهای دیجیتال برتر مثل بیت‌کوین، اتریوم را رصد پرتفوی‌ها را پیگیری و هشدارهای سفارشی تنظیم کنند.

– ربات‌های معاملاتی: ربات‌های معامله‌گر پیشرفته‌تر می‌توانند به طور خودکار سفارش‌ها را بر اساس استراتژی‌های معاملاتی و تحلیل تکنیکال پیش‌فرض اجرا کنند.

– ربات‌های پرتفوی: ربات‌های پیگیری پرتفوی با حساب‌های صرافی یا کیف‌پول‌های کاربران متصل می‌شوند تا نمای کلی از تمامی دارایی‌ها و آخرین ارزش‌ها را ارائه دهند.

– ربات‌های خبری: ربات‌های خبری آخرین اخبار، تحلیل‌ها، مقالات و به‌روزرسانی‌ها از صنعت کریپتو را جمع‌آوری کرده و آیتم‌های گزینشی را به اشتراک می‌گذارند.

– ربات‌های ایرادراپ: ربات‌های ایرادراپ کاربران را از توزیع‌های جدید توکن، جوایز و سایر تبلیغات پروژه‌های کریپتو مطلع می‌کنند.

حتما بخوانید: ۱۱ ایردراپ ارز دیجیتال در مینی اپ تلگرام که نباید از آن‌ها چشم بردارید!

– ربات‌های کیف‌پول: ربات‌های کیف‌پول به کاربران اجازه می‌دهند به اطلاعات کیف‌پول کریپتوی خود مثل تاریخچه تراکنش‌ها، موجودی‌ها و غیره دسترسی پیدا کنند.

-ربات‌های صرافی: صرافی‌های برجسته کریپتو مثل بایننس و کوین‌بیس ربات‌های رسمی در تلگرام دارند که دسترسی سریع به جزئیات حساب را فراهم می‌کنند.

با گسترش قابلیت‌های ربات‌های کریپتو، این ربات‌ها به راه‌حل‌های جامع برای تمامی اطلاعات و خدمات مورد نیاز سرمایه‌گذاران و معامله‌گران تبدیل شده‌اند و از طریق 1 رابط کاربری ساده و یکپارچه در داخل اپلیکیشن تلگرام ارائه می‌شوند.

آیا ربات‌های تلگرام ارز دیجیتال قابل اعتماد می باشند؟

سوال اینکه آیا ربات‌های تلگرام ارز دیجیتال واقعاً ایمن و معتبر می باشند، سوال به‌جایی هست که هر سرمایه‌گذار خردمندی باید به آن فکر کند.

این برنامه‌های هوشمند وعده راحتی زیادی می‌دهند که با ارائه داده‌های بازار، هشدارها و امکانات معاملاتی به‌صورت مستقیم در تلگرام، شما را یاری می‌کنند.

ولی باید از هر پیشنهادی که بیش از حد خوب به نظر می‌رسد احتیاط کرد، زیرا اعتماد بی‌جا می‌تواند باعث از بین رفتن ناگهانی دارایی بسیاری از دارندگان ارز دیجیتال گردد.

در حالی که ربات‌های معتبر از توسعه‌دهندگان قابل اعتماد می‌توانند مزایای مفیدی را فراهم کنند، باید از برنامه‌های مشکوکی که وعده‌های میانبر و طرح‌های سریع‌ثروتمند شدن می‌دهند، اجتناب کرد.

کلیدهای خصوصی (کلمات کیف پول ارز دیجیتال) دسترسی به دارایی‌های خود را به‌راحتی تسلیم نکنید و به هر رباتی که بیش از حد نیاز درخواست می‌کند، مشکوک باشید.

با مقادیر کم شروع کنید و دارایی‌های بزرگتر را در کیف‌پول‌های آفلاین و خارج از دسترس هر ربات نگه دارید.

پس حتما با احتیاط قدم بردارید.

حتما بخوانید: ایردراپ (airdrop) چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان چکیده دنیای کریپتو در سکه‌نامه تبدیل چکیده دنیای کریپتو در سکه‌نامه تبدیل معاملات شما با مطالعه ماهنامه اختصاصی تبدیل، سکه می‌گردد. دانلود رایگان سکه‌نامه

معرفی بهترین ربات های ارز دیجیتال تلگرام ۲۰۲۴

نام ربات ويژگي‌هاي کليدی مزايا معايب ساختار هزينه بهترين برای Finestel رديابي پورتفوليو، گزارشات سفارشی مشتری، ارائه سيگنال و خودکارسازی اجرا پخش سيگنال‌هاي يکپارچه، رابط کاربري شهودي، خودکارسازي کامل پشتيباني محدود از صرافی‌ها برنامه قيمت‌گذاري کاملاً سفارشی، برنامه ارجاع ارائه‌دهندگان سيگنال پيشرفته، مديران سرمايه‌گذاری Unibot هوش مصنوعي و يادگيری ماشين براي بهينه‌سازی معاملات، بينش‌هاي داده گسترده، قابل تنظيم کاهش ريسک، بينش‌هاي داده گسترده، قابل تنظيم عملکرد بلندمدت ثابت نشده، ريسک‌هاي وابسته به هوش مصنوعی ويژگي‌هاي پايه رايگان، پلن ۲۹ دلار در ماه، ۱% هزينه عملکرد مبتديان و معامله‌گران پيشرفته Wagie Bot قوانين معاملاتی پايه، راه‌اندازی آسان راه‌اندازی ساده، ريسک کمتر، قيمت‌گذاری مناسب فاقد تحليل‌هاي پيشرفته، ويژگی‌هاي محدود پيکربندیهاي پايه رايگان، ۹ دلار در ماه براي گزينه‌های بيشتر مبتديان Mizar ابزارهاي معاملاتي ديفای و سيفای، ابزارهای تحقيق اختصاصی ارائه ابزارهاي معاملاتي ديفای و سيفای، ابزارهاي تحقيق رايگان فاقد برنامه وفاداری بدون هزينه ماهانه، ۱۵% هزينه عملکرد بر روی سودها معامله‌گران ديفاي و سيفای Maestro سفارشي‌سازی پيشرفته، ابزارهای حرفه‌ای ابزارهاي قدرتمند، لايسنس مادام‌العمر با هزينه مناسب منحني يادگيری بالا، نياز به به‌روزرسانی مداوم پلن پايه ۲۵ دلار در ماه، تا ۲% هزينه عملکرد معامله‌گران با تجربه Cornix معاملات درون‌برنامه‌اي، نظارت بر پورتفوليو، هشدارهای سفارشی راحت، هشدارهاي واقعی، بسيار قابل تنظيم ريسک‌هاي امنيتي، منحني يادگيری بالا نسخه رايگان، پلن پريميوم ۲۵ دلار در ماه معامله‌گران تلگرام Cryptohopper معاملات خودکار، تنظيمات ساده مبتني بر ابر، رابط کاربري کاربر پسند آسان برای مبتديان، استراتژی‌هاي خودکار فرصت‌هاي از دست رفته اگر استراتژی‌ها سريع تغيير کنند پلن شروع رايگان، پلن حرفه‌اي ۱۹ دلار در ماه مبتديان Coinrule استراتژی‌های سفارشی، ابزارهاي تست بازگشتی بسيار قابل تنظيم، ابزارهاي تست بازگشتی قوي منحني يادگيري اوليه، به‌روزرسانی مداوم پلن شروع رايگان، پلن حرفه‌اي ۲۹ دلار در ماه، پلن ۷۹ دلار در ماه معامله‌گران به دنبال استراتژی‌های سفارشی Banana Gun تکميل خودکار پيشرفته، مديريت کيف پول اکتساب سريع توکن، گزينه‌های خريد و فروش دستي و خودکار هزينه‌هاي بالاتر براي ويژگي‌هاي پيشرفته، منحني يادگيری ۰.۵% هزينه براي خريد دستي، ۰.۸۵% هزينه براي اسنايپر خودکار معامله‌گران به دنبال لانچ‌هاي جديد توکن

در ادامه به توضیح بهترین ربات‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم: (به همین صورت در بخش سوالات متداول ربات‌های محبوب دیگر نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را نیز بررسی کنید)

۱.

فینستل (Finestel)

ربات تلگرام معامله‌گری ارز دیجیتال فینستل نمونه‌ای عالی از ربات تلگرام ارز دیجیتال هست که ویژگی‌ها و مزایای پیشرفته‌ای را برای معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و ارائه‌دهندگان سیگنال فراهم می‌کند.

فینستل 1 شرکت پیشرو در توسعه نرم‌افزار معاملات ارز دیجیتال هست که رویکردی انقلابی برای ارائه و اجرای سیگنال‌های معاملاتی ارز دیجیتال از طریق نرم‌افزار کپی‌تریدینگ خود دارد.

ربات تلگرام معامله‌گری ارز دیجیتال فینستل به کاربران اجازه می‌دهد حضور خود در شبکه‌های اجتماعی را به 1 کسب و کار مدیریت سرمایه‌گذاری قانونی تبدیل کنند.

رابط نرم‌افزاری قابل تنظیم این شرکت، پلتفرم‌هایی مثل تلگرام، ایکس و دیسکورد را به 1 تجربه یکپارچه کپی‌تریدینگ متصل می‌کند. 

مزایا:

– ساده‌سازی ارسال و مدیریت سیگنال

– خودکارسازی کامل که کارایی را بهبود می‌بخشد

– تجربه کاربری در تلگرام

– کمک به گسترش پایه مشتریان به عنوان ارائه‌دهنده سیگنال

معایب:

– محدودیت در صرافی‌های پشتیبانی شده

ساختار هزینه:

– قیمت‌گذاری کاملاً قابل تنظیم (قیمت منعطف: با توجه به خدمات قیمت متفاوتی دارد)

– برنامه معرفی در دسترس

 ۲.

یونی بات (Unibot)

یونی بات 1 ربات معامله‌گری ارز دیجیتال هست که در ماه می ۲۰۲۲ معرفی شد و از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهینه‌سازی استراتژی‌های معاملاتی استفاده می‌کند.

این ربات که توسط تیمی از مهندسان سابق گوگل توسعه داده شده، مقادیر زیادی از داده‌ها، از جمله اخبار، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و معیارهای مالی را تحلیل می‌کند تا فرصت‌های سودآور را شناسایی کند.

به گفته توسعه‌دهندگان، یونی بات قادر هست بازدهی معیار بازار را به طور مداوم بین ۵-۷% بهبود بخشد.

هدف یونی بات این هست که استراتژی‌های معاملاتی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی را در دسترس سرمایه‌گذاران و معامله‌گران عادی ارز دیجیتال قرار دهد.

ویژگی‌های کلیدی:

– استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهینه‌سازی معاملات

– تحلیل داده‌ها از اخبار، شبکه‌های اجتماعی و گزارش‌های مالی

– ارائه مدیریت پورتفولیو، نظارت و تحلیل‌های پیشرفته

– رابط کاربری بسیار ساده و مناسب برای مبتدیان

مزایا:

– استراتژی‌های معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی ریسک‌ها را کاهش می‌دهند

– استفاده از منابع داده متنوع باعث درک بهتر بازار می‌گردد

– گزینه‌های قابل تنظیم برای هر نوع معامله‌گری

– استفاده آسان حتی برای مبتدیان در معامله‌گری ارز دیجیتال

معایب:

– به عنوان 1 ربات جدید، عملکرد بلندمدت تاکنون اثبات نشده هست.

– تکیه زیاد بر پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی در صورت تغییرات بازار ریسک‌زا هست.

– معامله‌گران پیشرفته ممکن هست به دنبال گزینه‌های پیچیده‌تری باشند.

ساختار هزینه:

– نسخه رایگان با ویژگی‌های پایه

– طرح “Pro” به قیمت ۲۹ دلار در ماه با تمام ویژگی‌ها

– ۱% کارمزد عملکرد بر روی معاملات سودآور

۳.

Wagie Bot

Wagie Bot 1 راه آسان برای مبتدیان برای شروع معامله‌گری ارز دیجیتال ارائه می‌دهد.

این ربات که در سال ۲۰۲۱ توسط 1 توسعه‌دهنده‌ی منفرد به نام “WagieWojak” در شبکه‌های اجتماعی معرفی شد، دارای رابط کاربری ساده‌ای هست که بر عملکردهای اصلی تمرکز دارد و از ویژگی‌های پیچیده پرهیز می‌کند.

کاربران می‌توانند قوانین معامله‌گری پایه را پیکربندی کرده و محدودیت‌های خرید/فروش را بدون نیاز به مهارت‌های کدنویسی یا دانش فنی پیشرفته تنظیم کنند.

با وجود اینکه برخی ویژگی‌های پیشرفته‌تر که توسط رقبای پیچیده‌تر ارائه می‌شوند را ندارد، رویکرد ساده‌ی Wagie Bot در جامعه‌ی معامله‌گری خرد تحسین شده هست.

این ربات نیازی برای 1 ربات ارز دیجیتال مقرون‌به‌صرفه را برای معامله‌گران جدیدی که تازه وارد بازار شده‌اند، پر می‌کند. 

ویژگی‌های کلیدی:

– معامله‌گری مبتنی بر قوانین با استفاده از تنظیمات پیش‌فرض

– امکان اجرای و پیگیری معاملات دستی

– رابط کاربری ساده 

– مناسب برای نیازهای معامله‌گری پایه

مزایا:

– ساده و آسان برای استفاده

– رویکرد کم‌ریسک که به قوانین تعریف‌شده پایبند است

– تنظیم آسان با گزینه‌های پایه

– قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه برای طرح پایه

معایب:

– فاقد هوش مصنوعی و تحلیل‌های پیشرفته

– انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی کمتر

– ویژگی‌های محدود در مقایسه با سایر ربات‌ها

– مناسب نبودن برای معامله‌گران پیشرفته

ساختار هزینه:

– طرح رایگان با تنظیمات پایه

– ۹ دلار در ماه برای گزینه‌های بیشتر

– بدون کارمزد عملکرد یا معاملات

۴.

میزار (Mizar)

میزار 1 پلتفرم جامع برای معامله‌گری ارز دیجیتال در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز هست.

این پلتفرم مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان و خودکار معامله‌گری را ارائه می‌دهد تا به کاربران کمک کند از فرصت‌های در حال ظهور در فضای دیفای استفاده کنند.

با حمایت سرمایه‌گذاران بزرگ و بیش از ۲۰,۰۰۰ معامله‌گر، میزار در مسیر تبدیل شدن به 1 پلتفرم پیشرو برای معامله‌گران ارز دیجیتال با تجربه و جدید قرار دارد.

جزئیات کلیدی:

– مورد حمایت صرافی‌های بزرگ مثل هیوبی، کوکوین و مکسی 

– بیش از ۲۰,۰۰۰ معامله‌گر

– بدون هزینه ماهانه

– ربات‌های معامله‌گری CeFi و دیفای

ویژگی‌ها:

– ابزار تحقیقاتی Token Sniffer

– اسکنر سیگنال‌های معاملاتی در تلگرام

– ربات‌های Sniper برای لیستینگ‌های DEX

– ربات‌های خودکار CeFi و دیفای 

– قابلیت معامله‌ی کپی

– دسترسی از طریق وب اپلیکیشن و تلگرام

۵.

مسترو (Maestro)

مسترو هدفش ارائه ابزارهای تحلیلی و خودکار حرفه‌ای به معامله‌گران ارز دیجیتال هست تا استراتژی‌های پیشرفته را اجرا کنند.

این ربات که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، برای معامله‌گران با تجربه‌ای طراحی شده هست که می‌خواهند به‌طور فعال سرمایه‌گذاری‌های خود را بهینه‌سازی کنند.

مسترو به کاربران امکان می‌دهد تا سیگنال‌های معاملاتی، شاخص‌های تکنیکال و قوانین اجرای از پیش تعیین‌شده را به‌طور کامل شخصی‌سازی کنند.

پس از انجام تست‌های پشت سرهم، معامله‌گران می‌توانند استراتژی‌های خود را خودکار کنند. 

ابزارها:

– سیگنال‌های پیشرفته‌ی معامله‌گری ارز دیجیتال و شاخص‌ها

– استراتژی‌های بسیار قابل سفارشی‌سازی

– معاملات خودکار در زنجیره‌های مختلف

مزایا:

– ابزارهای قدرتمند برای معامله‌گران با تجربه

– مجوز مادام‌العمر با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه

معایب:

– بیشترین منحنی یادگیری در بین ربات‌ها

– نیاز به بهینه‌سازی مستمر استراتژی

ساختار هزینه:

– ۲۵ دلار در ماه برای ابزارهای پایه

– تا ۲% کارمزد عملکرد بر روی معاملات سودآور

– کارمزدهای کمتر برای معامله‌گران با حجم بالا

۶.

کرنیکس (Cornix)

کرنیکس 1 ربات پیشرفته‌ی معامله‌گری ارز دیجیتال هست که مستقیماً در برنامه تلگرام فعالیت می‌کند.

این ربات به کاربران امکان می‌دهد تا پرتفوی خود را نظارت، معاملات را اجرا و اعلان‌ها را پیکربندی کنند بدون اینکه از پلتفرم پیام‌رسانی خارج شوند.

ویژگی‌های کلیدی:

– معامله‌گری درون‌برنامه‌ای از تلگرام

– ابزارهای نظارت بر پرتفوی و اعلان‌ها

– اعلان‌ها و تریگرهای قابل سفارشی‌سازی

– گزینه‌های چت جامعه و پشتیبانی

مزایا:

– معامله‌گری راحت از طریق رابط تلگرام

– اعلان‌ها و پیگیری‌های آنی

– بسیار قابل سفارشی‌سازی برای نیازهای هر کاربر

معایب:

– ریسک‌های امنیتی در اتصال به تلگرام

– منحنی یادگیری بالاتر برای راه‌اندازی

– بدون اپلیکیشن وب یا گوشی، فقط تلگرام

ساختار هزینه:

– نسخه رایگان با ویژگی‌های محدود

– طرح پریمیوم: ۲۵ دلار در ماه

– کارمزدهای تراکنش ولی بدون کارمزد عملکرد

۷.

کریپتوهاپر (CryptoHopper)

کریپتوهاپر ربات‌های معامله‌گری ارز دیجیتال با تنظیمات مبتنی بر ابر یا همان کلود و استراتژی‌های از پیش تعریف‌شده ارائه می‌دهد.

برای کسانی که تمایل به اولین ورود به ربات‌ها دارند، کریپتوهاپر دستورالعمل‌های خودکار از پیش تعریف‌شده‌ای ارائه می‌دهد که نیاز به کمی تخصص دارد.

از کریپتوهاپر برای خودکارسازی ساده استفاده کنید، ولی انتظار نداشته باشید که از دانش عمیق یا توانایی‌های سفارشی بهره‌مند شوید. 

ویژگی‌های کلیدی:

– ربات‌های مبتنی بر ابر بدون نیاز به نصب

– انتخاب از قالب‌های ربات موجود

– معامله خودکار بر اساس سیگنال‌ها

– سازگار با تمام صرافی‌های بزرگ

مزایا:

– راه‌اندازی و استفاده ساده‌تر نسبت به رقبا

– مناسب برای مبتدیانی با نیازهای معاملاتی پایه

– قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه

معایب:

– قابلیت‌ها به اندازه کافی برای معامله‌گران پیشرفته قوی نیست

– سفارشی‌سازی و کنترل محدود

– ریسک‌های امنیتی اتصال کلیدهای API

ساختار هزینه:

– طرح استارتر رایگان با ویژگی‌های محدود

– طرح حرفه‌ای: ۱۹ دلار در ماه

– بدون کارمزد عملکرد یا تراکنش

۸.

کوین متیکس (Coinmatics)

ویژگی‌های کلیدی:

– معامله کپی حرکات معامله‌گران حرفه‌ای را منعکس می‌کند

حتما بخوانید: کپی تریدینگ (copy trading) چیست و چگونه انجام می‌گردد؟

– انتخاب معامله‌گران بر اساس عملکرد گذشته

– بدون نیاز به تجربه معاملاتی ارز دیجیتال

مزایا:

– بهره‌مندی از تجربه معامله‌گران حرفه‌ای

– شروع آسان برای مبتدیان

– تشویق استعدادهای برتر با انگیزه‌ها

معایب:

– ریسک پایین‌تر عملکرد معامله‌گر کپی‌شده

– پشتیبانی محدود از صرافی‌های غیر از بایننس

– کنترل کمتر بر جزئیات معاملات واقعی

ساختار هزینه:

– حساب رایگان با انعکاس ۳ پورتفوی حرفه‌ای

– پریمیوم: ۱۶ دلار در ماه برای گزینه‌های بیشتر

– ۱۵% کارمزد بر معاملات سودآور کپی‌شده

۹.

کوین رول (Coinrule)

ویژگی‌های کلیدی:

– پلتفرمی غنی از ویژگی‌ها برای ساخت ربات‌های معاملاتی الگوریتمی سفارشی

– کوین رول به معامله‌گران امکان می‌دهد تا استراتژی‌های خود را به صورت گسترده در صرافی‌ها تست، بهینه‌سازی و خودکار کنند.

ابزارها:

– پلتفرم ساخت ربات خودکار

– بیش از ۱۵۰ قالب استراتژی

– ابزارهای تست گذشته برای بهبود ربات‌ها

– اتصال به تمام صرافی‌های بزرگ

مزایا:

– ساخت سیستم‌های معاملاتی خودکار

– قابلیت سفارشی‌سازی با شاخص‌های مختلف

– گزینه‌های قوی برای تست گذشته

– جامعه فعال بزرگ کاربران

معایب:

– منحنی یادگیری اولیه برای تسلط بر ابزارها

– نیاز به بهینه‌سازی مداوم ربات‌ها

ساختار هزینه:

– طرح استارتر رایگان

– طرح حرفه‌ای: ۲۹ دلار در ماه

– پریمیوم: ۷۹ دلار در ماه با ویژگی‌های بیشتر

– بدون کارمزد عملکرد

۱۰.

Banana Gun

ویژگی‌های کلیدی:

– ویژگی‌های پیشرفته اسنایپینگ: Banana Gun دو سطح خدمات ارائه می‌دهد: خرید دستی و اسنایپر خودکار، که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌ها را به‌طور خودکار به محض انتشار در کانال‌های منتخب خریداری کنند.

– مدیریت کیف پول: ربات می‌تواند کیف پول‌ها را تولید کند و شامل اقدامات ضد لیست سیاه برای محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری‌ها هست.

مزایا:

– ویژگی‌های پیشرفته اسنایپینگ برای خرید سریع توکن‌ها

– گزینه‌های خرید دستی و خودکار

– بروزرسانی‌ها و بهبودهای مداوم

معایب:

– کارمزدهای بالاتر برای ویژگی‌های پیشرفته

– منحنی یادگیری برای کاربران جدید

ساختار هزینه:

– سطح ۱: خرید دستی با کارمزد ۰.۵%

– سطح ۲: اسنایپر خودکار با کارمزد ۰.۸۵%

۱۱.

ربات FreqTelegram

FreqTelegram ابزاری هست که با Freqtrade، 1 ربات معاملاتی ارز دیجیتال رایگان کار می‌کند.

این ربات که با زبان پایتون نوشته شده، به شما کمک می‌کند تا معاملات را در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال خودکار کنید.

شما می‌توانید از طریق تلگرام یا رابط وب آن را کنترل کنید.

با FreqTelegram، می‌توانید معاملات خود را مدیریت کرده و فعالیت‌های خود را از طریق تلفن همراه خود زیر نظر داشته باشید. 

مزایا:

– متن‌باز: قابل سفارشی‌سازی و شفاف

– تست گذشته: بهینه‌سازی استراتژی‌ها با داده‌های تاریخی

– پشتیبانی از صرافی‌های گسترده: سازگار با صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال

معایب:

– نیاز به مهارت‌های فنی: نیاز به دانش پایتون و معاملات

– تنظیمات پیچیده: پیکربندی اولیه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد

استفاده از ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال در تلگرام: نکاتی که باید در نظر داشته باشید

اگر به معامله ارز دیجیتال علاقه دارید ولی وقت زیادی برای پیگیری قیمت‌ها و بازارها ندارید، استفاده از 1 ربات معاملاتی در پلتفرم‌هایی مثل تلگرام ممکن هست جذاب به نظر برسد.

ربات‌های معاملاتی برنامه‌های خودکاری می باشند که بر اساس قوانین و الگوریتم‌های از پیش تعیین‌شده، دارایی‌های دیجیتال را خرید و فروش می‌کنند.

در حالی که ربات‌ها ممکن هست بخشی از کار را از معاملات بردارند، مهم هست که با چشم باز به مزایا و ریسک‌های احتمالی آنها نگاه کنید.

ربات‌های معاملاتی به‌دنبال بهره‌برداری از تغییرات کوچک و مکرر قیمت‌ها می باشند.

به‌طور نظری، این مورد می‌تواند به تولید بازدهی در طول شبانه‌روز کمک کند.

ولی هیچ تضمینی وجود ندارد و بازارها می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند.

مطمئن شوید که به‌طور کامل سابقه عملکرد هر ربات را بررسی و استراتژی‌های آن را درک کنید.

پس همانطور که گفتیم حتما حتما با احتیاط قدم بردارید و اقدام کنید.

نتیجه‌گیری

به‌طور کلی، تلگرام مکان خوبی برای پیدا کردن ربات‌ها و سیگنال‌های معتبر سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال هست.

بهترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال در تلگرام ابزارهای قدرتمندی را برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی و به‌دست آوردن بینش از بازار ارائه می‌دهند.

ولی مثل هر سیستم سرمایه‌گذاری خودکاری، ریسک‌ها و فرصت‌ها نیز وجود دارد.

انجام تحقیقات کامل در مورد استراتژی‌ها، سوابق عملکرد و شیوه‌های امنیتی ربات‌های مختلف قبل از پیوند دادن حساب‌ها یا سرمایه‌گذاری واقعی ضروری هست.

معاملات ارز دیجیتال نیاز به درک دینامیک‌های بازار دارد که به‌طور یک‌شبه به دست نمی‌آید.

در حالی که ربات‌ها می‌توانند بخشی از کار را از فرآیند حذف کنند، هیچ ابزاری جایگزین دانش ناشی از تجربه نمی‌گردد. 

در مجموع، اکوسیستم تلگرام وعده‌ای برای ساده‌سازی دسترسی به ابزارها و بینش‌های معاملاتی دارد.

با ادغام عاقلانه متناسب با تجربه و اهداف خود، ربات‌ها می‌توانند به استراتژی‌های بلندمدت شما کمک کنند.

ولی ربات‌های معاملاتی نباید به‌عنوان طرحی برای ثروتمند شدن سریع یا جایگزین توسعه مهارت‌های معاملاتی در بازارهای در حال تغییر تلقی شوند. 

سوالات متداول

۱.ربات‌ ارز دیجیتال در تلگرام چیست؟

ربات‌ ارز دیجیتال در تلگرام  برنامه‌های خودکاری می باشند که در تلگرام کار می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنند.

آنها می‌توانند تراکنش‌ها را ذخیره، ارسال، دریافت و پیگیری کنند.

به همین صورت بعضی از آن‌ها امکانات گوناگونی ارائه می‌دهند.

۲.آیا ربات‌های کیف پول تلگرام ایمن می باشند؟

ربات‌های کیف پول تلگرام می‌توانند ایمن باشند، به شرط اینکه اگر از توسعه‌دهندگان معتبر آمده و ویژگی‌های امنیتی قوی مثل ۲FA و رمزگذاری داشته باشند.

همیشه اصالت ربات را تأیید کنید، از ربات‌های با نظرات خوب استفاده کرده و از ذخیره مقادیر زیاد ارز دیجیتال در آنها خودداری کنید.

۳.آیا ربات‌های آربیتراژ تلگرام وجود دارند؟

بله، ربات‌های آربیتراژ تلگرام وجود دارند، مثل:

– ArbiSmart: معاملات آربیتراژ خودکار در چندین صرافی.

– HaasOnline: پشتیبانی از استراتژی‌های آربیتراژ سفارشی.

– Bitsgap: جستجو در صرافی‌ها برای تفاوت‌های قیمتی.

– Blackbird: ربات متن‌باز برای آربیتراژ بیت‌کوین.

۴.بهترین ربات‌های قیمت ارز دیجیتال تلگرام کدامند؟

– Crypto Price Bot: ارائه قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و هشدارها.

– CoinMarketCap Bot: ارائه داده‌های بازار، هشدارهای قیمتی و بروزرسانی‌ها به‌طور مستقیم از کوین مارکت کپ.

– Cryptocurrency Alerts: اجازه می‌دهد کاربران هشدارهای سفارشی برای ارزهای دیجیتال مختلف تنظیم کنند و اطلاعیه‌هایی دریافت کنند زمانی که اهداف قیمتی خاصی رسیدند.

– CryptoSignal: ارائه بروزرسانی‌های قیمتی، سیگنال‌های معاملاتی و تحلیل بازار.

– CoinGecko Bot: ارائه قیمت‌های لحظه‌ای، داده‌های بازار و هشدارها بر اساس API کوین گکو.

– CryptoWhale Bot: ارائه بروزرسانی‌های قیمت لحظه‌ای، روندهای بازار و هشدارها.

– Binance Price Bot: به‌طور خاص با بایننس یکپارچه شده برای ارائه قیمت‌های لحظه‌ای و هشدارها برای ارزهای دیجیتال لیست‌شده در بایننس.

– Crypto News Bot: ترکیب پیگیری قیمت با آخرین اخبار و بروزرسانی‌ها از دنیای ارز دیجیتال.

google rating | reviews
Google rating: 4.6
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 122033 »
« ویراستار: سارا اسماعیلی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 20106 1 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://tabdeal.org/academy/best-telegram-cryptocurrency-bots/