موفقیت بزرگ توکن PIXFI پیکسل‌ورس؛ رشد ۲۵۰ درصدی در اولین ساعات پس از ایردراپ! ...



موفقیت بزرگ توکن PIXFI پیکسل‌ورس؛ رشد ۲۵۰ درصدی در اولین ساعات پس از ایردراپ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیکسل‌ورس (Pixelverse)، یک پلتفرم مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی در شبکه تون (TON) تلگرام، توکن بومی خود با نماد اختصاری PIXFI را طی یک ایر‌دراپ در تاریخ ۱۸ جولای راه‌اندازی کرد. بر اساس داده‌های بازار، این توکن در ساعات اولیه پس از لیست شدن در صرافی‌ها، رشد چشمگیری را تجربه کرد.

توکن PIXFI در حال حاضر در چندین صرافی متمرکز، از جمله بای‌بیت، اچ‌تی‌ایکس، گیت، بیت‌گت، مکسی و غیره، لیست شده است. در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال پیکسل‌ورس با قیمت ۰٫۰۹ دلار معامله می‌شود که یک رشد بیش از ۲۵۰ درصدی نسبت به ارزش اولیه خود دارد.

ارزش بازار این توکن نیز با یک رشد قابل‌توجه، به بیش از ۴۱۲ میلیون دلار افزایش یافته است. موفقیت بزرگ توکن PIXFI پیکسل‌ورس؛ رشد ۲۵۰ درصدی در اولین ساعات پس از ایردراپ!طبق گزارش‌ها، پیکسل‌ورس ۱۰ درصد از عرضه کل توکن PIXFI را به دارندگان مجموعه‌های NFT نادر و افسانه‌ای خود ایر‌دراپ کرده و قصد دارد ۲۰ درصد دیگر از توکن‌های خود را نیز در طول زمان، میان کاربران پیکسل‌ورس و پیکسل‌چین توزیع کند. ایردراپ اخیر پیکسل‌ورس به گونه‌ای طراحی شده بود تا از فروش‌های ناگهانی توکن‌ها جلوگیری شود.

در همین راستا، توکن‌های ایر‌دراپ‌شده به طور خودکار برای دریافت جوایز بیشتر، استیک می‌شوند و برداشت فوری توکن‌ها با ۹۰ درصد جریمه همراه است. پیکسل‌ورس پروژه‌ای است که پشت بازی معروف پیکسل‌تپ (PixelTap) قرار دارد – یک مینی‌گیم تلگرامی که گفته می‌شود تنها در ماه ژوئن ۵۰ میلیون کاربر جدید جذب کرده است.

شایان ذکر است که در ماه می، پیکسل‌ورس یک دور سرمایه‌گذاری ۵.۵ میلیون دلاری را به پایان رساند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!

تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

google rating | reviews
Google rating: 4.4
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121977 »
« ویراستار: مجید خوش آهنگ »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 21396 1 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://ramzarz.news/news/103331/