همه چیز در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری ...



آیا به دنیای مد و اکسسوری علاقه دارید؟ دوست دارید سبک شخصی خود را به دیگران نشان دهید و همزمان کسب‌وکاری پرسود داشته باشید؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، فرصتی استثنایی برای شماست تا هم با فعالیت در حوزه‌ای که به آن علاقه دارید، به درآمد برسید و هم به افراد کمک کنید تا استایل خود را تکمیل و بهتر کنند.

در این مقاله مراحل ایجاد آنلاین‌شاپ اکسسوری را به‌طور کامل یاد می‌گیریم و روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا با کمک آن‎ها فروش و درآمد خود را چندین برابر کنید.

چرا آنلاین‌شاپ اکسسوری؟ آشنایی با مزایای فروش آنلاین

اکسسوری‌ها چیزهایی هستند که به استایل شخصیت می‌بخشند و آن را تکمیل می‌کنند؛ مانند عینک‌آفتابی، قاب گوشی، زیورآلات، کلاه و گیره مو.

خوشبختانه بازار اکسسوری داغ است و بسیاری از افراد نمی‌توانند در برابر خرید این لوازم زیبا، کاربردی و گاهی فانتزی مقاومت کنند!

 راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری

پس ایجاد یک فروشگاه آنلاین اکسسوری، هم تقاضای بالا و هم حاشیه سود زیاد دارد و به‌طور کلی راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری مزایای زیر را برایتان به‌همراه خواهد داشت:

1.

بازار گسترده و فروش 24 ساعته

با داشتن یک فروشگاه آنلاین اکسسوری، محصولات شما در دسترس مشتریان از سراسر ایران قرار می‌گیرد و محدود به یک مکان جغرافیایی نیستید. همچنین فروشگاه آنلاین شما همیشه باز است و مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز خرید کنند.

2.

کاهش هزینه‌ها

با حذف هزینه‌های اجاره و نگهداری یک فروشگاه فیزیکی، می‌توانید هزینه‌های خود را به‌طور چشمگیری کاهش دهید.

در ابتدای کار، بسیاری از امور فروشگاه آنلاین را می‌توانید خودتان انجام دهید و به‌مرور و با رشد کسب‌وکارتان، تعداد نیروی انسانی مورد نیاز را افزایش دهید.

3.

مدیریت آسان و ایجاد سریع تغییرات

مدیریت یک فروشگاه آنلاین بسیار آسان‌تر از یک فروشگاه فیزیکی است و از هر مکان و با هر دستگاهی به کسب‌وکار خود دسترسی خواهید داشت.

همچنین تغییر محصولات و قیمت‌ها ساده‌تر است و در صورت نیاز می‌توانید به‌راحتی محصولات خود را تغییر دهید و قیمت آن‎ها را به‌روزرسانی کنید.

4.

تجزیه و تحلیل دقیق داده‌ها

چه سایت فروش آنلاین داشته باشید و چه آنلاین‌شاپ اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تحلیل داده، مانند اینسایت اینستاگرام یا گوگل آنالیتیکس، اطلاعات دقیقی درباره رفتار مشتریان، محصولات پرفروش و ترجیحات آن‎ها به شما ارائه می‌دهد.

جمع‌آوری این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی هدفمندتری را طراحی و محصولات خود را بهتر به مشتریان معرفی کنید.

در نهایت با شناخت بهتر مشتریان می‌توانید محصولات و خدمات خود را متناسب با نیازهای آن‎ها ارائه و فروش خود را افزایش دهید.

5.

ایجاد برند شخصی

با گسترش شبکه‌های اجتماعی، دیگر نیازی نیست برای ساختن یک برند شخصی قوی، از هفت‌خوان رستم بگذرید یا هزینه‌های گزافی را متحمل شوید.

با کمک دنیای دیجیتال، امروزه هر فردی می‌تواند با کمترین هزینه و صرف زمانی اندک، برند شخصی خود را بسازد و به اهداف تجاری خود نزدیک‌تر شود.

در تصویر زیر یک آنلاین‌شاپ قاب گوشی در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید که با ارائه خدمات مناسب فالوورهای زیادی را جذب کرده و به یک برند شخصی تبدیل شده است.

6.

ارتباط بهتر با مشتریان

راه ‌اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا به‌طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار و بازخورد آن‎ها را دریافت کنید. یادتان باشد، ارائه خدمات خوب و ایجاد یک تجربه خرید لذت‌بخش مخاطبان شما را به مشتریانی وفادار تبدیل خواهد کرد.

خب حالا که با مزایای فروشگاه اینترنتی بیشتر آشنا شدید، در ادامه یاد می‌گیریم که چگونه آنلاین شاپ اکسسوری راه اندازی کنیم و هر مرحله را با هم خوب بررسی می‌کنیم.

مراحل کلیدی راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری با توجه‌ به رقابت بالا در بازار و سلیقه‌های متنوع مشتریان، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرای اصولی است تا شما را به نتایج دلخواه برساند.

برای راه‌اندازی یک آنلاین‌شاپ اکسسوری لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

1.

تحقیق و برنامه‌ریزی

اولین قدم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، تحقیق کامل و برنامه‌ریزی دقیق است.

قبل از هر کاری، باید رقبا را به‌خوبی بشناسید و ببینید آن‎ها چه محصولاتی عرضه می‌کنند، چه قیمتی دارند، چه خدمات اضافه‌ای ارائه می‌دهند و به‌طور کلی چه چیزی باعث برتری آن‎ها شده است.

این شناخت به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بهتر ارزیابی و استراتژی‌های مناسب را برای رقابت تدوین کنید.

برای مثال، با جست‌وجوی کلمه اکسسوری در گوگل، نتایج زیر به شما نشان داده می‌شود.

بهتر است تمامی سایت‌هایی را که در نتایج جست‌وجو می‌بینید، تحلیل و بررسی کنید.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو

چه در حوزه خرده‌فروشی فعالیت کنید و چه در حوزه فروش عمده، هدف نهایی این است که بتوانید با ایجاد مزیت‌های رقابتی منحصربه‌فرد، مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

در واقع برای موفقیت یک فروشگاه آنلاین اکسسوری، داشتن مزیت‌های رقابتی قوی ضروری است.

برای مثال در حوزه زیورآلات، طراحی‌های خاص و فروش تک‌نسخه می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد.

این کار باعث می‌شود محصولات شما منحصربه‌فرد و جذاب به نظر برسند و مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

پس بررسی رقبا به شما کمک می‌کند تا با روش‌های فروش، تولید محتوا، نقاط قوت و ضعف، نیازها و علایق مشتریان و بازاریابی بهتر آشنا شوید.

مانند تصویر زیر، با سرچ‌کردن هشتگ #اکسسوری در اینستاگرام پربازدیدترین پست‌های مرتبط به اکسسوری به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از آن هم برای بررسی رقبا و محصولات پرطرفدار استفاده کنید.

هشتگ اکسسوری

2.

انتخاب پلتفرم فروش و طراحی فروشگاه

انتخاب کانال فروش مناسب، یکی از تصمیمات کلیدی در هر کسب‌وکاری است.

این تصمیم باید بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع محصول، بودجه، مخاطب و اهداف کسب‌وکار گرفته شود.

اگر سرمایه اولیه شما محدود است، می‌توانید از پلتفرم‌های رایگان مانند اینستاگرام برای شروع کار استفاده کنید؛ اما تولید محتوای باکیفیت برای اینستاگرام نیازمند زمان و هزینه است.

در تصویر زیر یک آنلاین‌شاپ بدلیجات را در اینستاگرام مشاهده می‌کنید که با عکاسی حرفه‌ای، محصولات را به‌خوبی به نمایش گذاشته است:

آنلاین‌شاپ بدلیجات در اینستاگرام

راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری در اینستاگرام ساده ترین روش برای فروش آنلاین است؛ اما بهتر است این را هم بدانید که ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دیگر به اندازه گذشته پیچیده و پرهزینه نیست.

با استفاده از فروشگاه‌سازهای ایرانی می‌توانید با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید.

این پلتفرم‌ها تمامی ابزارها و امکانات مورد نیاز برای ایجاد یک فروشگاه حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سایت زیر با استفاده از فروشگاه‌ساز ایجاد شده است:

سایت فروش اکسسوری

و در انتها یادتان باشد که بیشتر افراد برای گردش و جست‌وجو در اینترنت از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند، پس اطمینان حاصل کنید که فروشگاه شما برای نمایش در موبایل بهینه‌سازی‌شده باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع راه‌اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام

3.

تامین محصولات

پس از طراحی و راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، نوبت به تامین محصولات می‌رسد.

شما می‌توانید محصولات را به‌صورت عمده از تولیدکنندگان یا واردکنندگان خریداری کنید یا اینکه خودتان آن‎ها را تولید کنید.

در انتخاب تامین‌کننده حتما به کیفیت محصولات، قیمت و شرایط همکاری توجه کنید.

همچنین برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق، علاوه‌بر داشتن محصولات باکیفیت و یک فروشگاه جذاب، باید به مدیریت صحیح موجودی هم توجه کنید. سایت زیر هم فروش عمده و هم تکی به مشتریان ارائه می‌دهد:

فروش عمده و تکی اکسسوری

برای مدیریت موجودی لازم است از یک سیستم مدیریت موجودی مانند صفحات گسترده اکسل، نرم‌افزارهای اختصاصی مدیریت موجودی، نرم‌افزارهای حسابداری و فروشگاهی برای کنترل ورود و خروج کالاها استفاده کنید.

این سیستم‌ها و برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا از بروز مشکلاتی مانند اتمام موجودی محصولات پرفروش یا انبار کالاهای اضافی جلوگیری کنید.

4.

قیمت‌گذاری محصولات

به یاد داشته باشید که هر تصمیمی که درباره قیمت‌گذاری بگیرید، تصویری متفاوت از کسب‌وکار شما در ذهن مشتری ایجاد می‌کند.

اگر به‌عنوان یک فروشگاه با قیمت‌های پایین شناخته شوید، تغییر این تصور بسیار دشوار خواهد بود و همیشه احتمال ورود رقبای جدید با قیمت‌های پایین‌تر وجود دارد، بنابراین باید به‌دنبال ایجاد ویژگی‌های پایدارتر مانند کیفیت بالا و خاص بودن محصولات خود باشید.

اگر بتوانید مواد اولیه را با قیمتی پایین‌تر تهیه کنید، می‌توانید محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری به فروش برسانید و در بازار رقابتی‌تر عمل کنید.

5.

تولید محتوای کاربردی و سرگرم‌کننده

تولید محتوای باکیفیت برای اینستاگرام یا فروشگاه اینترنتی نیازمند صرف زمان و هزینه است و بهتر است با انواع روش‌های تولید محتوا آشنا شوید.

برای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام، می‌توانید از ایده‌های نو و خلاقانه‌ خود استفاده کنید یا با سوارشدن بر موج ترندهای روز، توجه مخاطبان را جلب نمایید. استفاده از آهنگ‌های ترند یکی از راه‌های سریع برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام است.

محتوای ویدیویی طنز و جالب خیلی زود وایرال می‌شود و سر از اکسپلور درمی‌آورد و می‌تواند تبلیغی عالی برای برند شما باشد.

این ویدیو که در آن گوی شب‌خواب معرفی شده، با استفاده از موسیقی ترند و فیلم‌برداری جذاب حدود 2 میلیون بازدید داشته است.

https://www.instagram.com/reel/CzbzqtTrvxq/

یادتان نرود که تولید محتوا تنها به معرفی محصولات یا محتوای آموزشی و طنز محدود نمی‌شود.

با ایجاد یک بخش بلاگ در سایت خود می‌توانید محتوای ارزشمندی تولید کنید که به مشتریان در حل مشکلاتشان کمک کند و آن‎ها را به سمت خرید محصولات شما سوق دهد.

برای مثال اگر کسی عبارت «روش نگهداری از بدلیجات» را در گوگل جست‌وجو کند و شما محتوای کاربردی خوبی را در این زمینه تولید کرده باشید، افراد به سایت شما هدایت می‌شوند و محصولاتی که در سایت برای فروش گذاشته شده را خواهند دید.

در این سایت علاوه‌بر مقالات مرتبط با بدلیجات دسته‌بندی‎های مختلف بدلیجات را هم مشاهده می‌کنید:

مقالات مرتبط با بدلیجات

علاوه‌بر این، استفاده از هشتگ‌های مناسب می‌تواند به بیشتر دیده شدن محصولات شما در اینستاگرام کمک کند.

به‌عنوان مثال، اگر شما گردنبندهای طلا با طرح‌های خاص می‌فروشید، استفاده از هشتگ‌هایی مانند #گردنبند_طلا، #هدیه_خاص و #طلا_خاص به شما کمک می‌کند تا افرادی که به‌دنبال چنین محصولاتی هستند شما را راحت‌تر پیدا کنند.

در پست اینستاگرام زیر هشتگ‌های مرتبط با بدلیجات نوشته شده تا با سرچ این هشتگ‌ها این پست به مخاطبان نمایش داده شود:

هشتگ اکسسوری در اینستاگرام

6.

راه‌اندازی درگاه پرداخت

در بازار امروز، انواع مختلفی از درگاه‌های پرداخت با ویژگی‌ها و هزینه‌های متفاوت وجود دارد.

پس از انتخاب درگاه مناسب با توجه به نیازهای کسب‌وکار خود، باید آن را به فروشگاه آنلاین‌تان متصل کنید.

این کار معمولا با راهنمایی‌های فنی ارائه‌شده توسط شرکت ارائه‌دهنده درگاه انجام می‌شود.

فراموش نکنید که یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش اعتماد مشتریان، دریافت نمادهای اعتماد الکترونیکی است.

این نمادها نشان می‌دهند که فروشگاه شما مورد تایید و بررسی سازمان‌های معتبر قرار گرفته و اطلاعات شخصی و مالی مشتریان در آن محفوظ است.

نمادهای اعتماد الکترونیکی به مشتریان اطمینان می‌دهند که با یک فروشگاه آنلاین معتبر و قابل اعتماد طرف هستند و با خیال راحت می‌توانند خریدهای خود را انجام دهند.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید امکان خرید از طریق درگاه امن بانکی برای مشتریان فراهم شده است.

امکان خرید از طریق درگاه امن بانکی

در اینستاگرام هم می‌توانید با ایجاد هایلایت‌های ارسالی‌ها، رضایت مشتری و ویدیوهای ارسال سفارش‌ها اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

هایلایت‌های ارسالی‌ها، رضایت مشتری و ویدیوهای ارسال سفارش‌ها

7.

بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات برای جذب مشتری و افزایش فروش بسیار ضروری است؛ چون تبلیغات سرعت رشد و پیشرفت شما را افزایش می‌دهد و مخاطبان هدف بیشتری را با محصولات شما آشنا می‌کند.

شما می‌توانید از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام برای معرفی محصولات خود استفاده کنید.

تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری و ایمیل مارکتینگ هم از روش‌های دیگر تبلیغات محسوب می‌شوند که هر کدام مزایا و ویژگی‌های مخصوص خود را دارند.

همچنین، می‌توانید با میکرو اینفلوئنسرهای حوزه مد همکاری کنید تا محصولات شما بیشتر دیده شوند.

8.

مدیریت و پشتیبانی مشتریان

پس از راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، موفقیت شما به مدیریت درست مشتریان بستگی دارد.

پاسخ سریع به سوالات مشتریان، حل مشکلات آن‎ها و ایجاد ارتباطی صمیمانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

تشویق مشتریان به بیان نظراتشان و ارائه خدمات پس‌از‌فروش مناسب هم به حفظ مشتریان و رشد کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

9.

ایجاد برنامه‌های تشویقی

یکی از راهکارهای موثر برای افزایش فروش و وفاداری مشتریان، ایجاد برنامه‌های تشویقی است.

با ارائه پاداش‌ها و مزایای مختلف، می‌توانید مشتریان را به خرید بیشتر، معرفی فروشگاه به دیگران و بازگشت به فروشگاه ترغیب کنید.

بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، از این برنامه‌های تشویقی برای ترغیب مشتریان استفاده کنید:

به مشتریانی که به‌طور مرتب خرید می‌کنند، امتیاز یا کارت تخفیف ارائه دهید با ارائه کد تخفیف ویژه برای خرید اول می‌توانید مشتریان جدید را به تجربه خرید از فروشگاه تشویق کنید به مشتریانی که دوستان خود را به فروشگاه معرفی می‌کنند، یک کد تخفیف یا هدیه ویژه ارائه دهید در مناسبت‌های مختلف، مانند تولد فروشگاه، فصول سال یا رویدادهای خاص، مسابقات و رویدادهای جذاب برگزار کنید به مشتریان بسته‌های هدیه‌ای جذاب پیشنهاد دهید، مانند ست کیف و کمربند برای روز مرد یا نیم‌ست نقره مخصوص روز زن

در تصویر زیر برخی از محصولات تخفیف‌دار را مشاهده می‌کنید:

تخفیف فروش اکسسوری

10.

انتخاب روش ارسال

رضایت مشتری اهمیت زیادی در موفقیت آنلاین شاپ دارد و یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتری، نحوه‌ی ارسال سفارش است.

اگر سفارش به‌موقع به دست مشتری نرسد، ممکن است دیگر به فروشگاه شما مراجعه نکند.

خوشبختانه، امروزه روش‌های مختلفی برای ارسال سفارش‌ها وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند:

برای سفارش‌های کم‌حجم و زمانی که سرعت تحویل چندان مهم نیست، پست عادی گزینه‌ای مناسب است.

هزینه این روش در مقایسه با سایر روش‌ها کمتر است اگر مشتری به سفارش خود نیاز فوری دارد و حجم سفارش کم است، پست سفارشی انتخاب خوبی خواهد بود برای ارسال سفارش‌های حجیم‌تر و تعداد بالا، تیپاکس می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

این روش معمولا برای ارسال‌های بین شهری مناسب است اگر مشتریان شما در شهر شما ساکن هستند و به ارسال فوری نیاز دارند، می‌توانید از خدمات پیک موتوری مانند الوپیک و اسنپ باکس استفاده کنید برای ارسال‌های بین‌المللی و ارسال‌های اکسپرس، چاپار یکی از گزینه‌های محبوب است

بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، بهتر است باتوجه‌به نوع سفارش مشتری، فاصله مبدا و مقصد، بودجه و اولویت‌های مشتری، مناسب‌ترین روش ارسال را انتخاب کنید.

11.

تحلیل داده‌ها و بهبود عملکرد

تحلیل دقیق داده‌های فروشگاه اینترنتی، از جمله میزان فروش محصولات، رفتار مشتریان و عملکرد تبلیغات، به شما کمک می‌کند نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار خود را شناسایی کنید.

با استفاده از ابزارهای تحلیل داده؛ مانند گوگل آنالیتیکس، می‌توانید محصولات پرفروش و کم‌فروش را تشخیص دهید، رفتار مشتریان را بررسی و بازدهی کمپین‌های تبلیغاتی خود را اندازه‌گیری کنید.

خب حالا که با مراحل راه ‌اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری آشنا شدید باید به فکر جذب مشتری و فروش بیشتر باشید و از روش‌هایی استفاده کنید که به جذب مشتری و بیشتر دیده‌شدن شما کمک کند.

چرا برای فروش اکسسوری به تبلیغات نیاز داریم؟

تصور کنید مغازه شما در یک کوچه خلوت قرار دارد.

چقدر احتمال دارد که مشتریان جدید شما را پیدا کنند؟ تبلیغات مثل یک تابلو بزرگ و پرنور است که به همه می‌گوید شما وجود دارید و محصولات یا خدماتی دارید که آن‎ها به‌دنبالش هستند.

تبلیغات دیجیتال همچنین به شما اجازه می‌دهد تا عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی خود را به‌طور دقیق اندازه‌گیری کنید و با ایجاد تغییرات لازم، بازدهی آن‎ها را افزایش دهید.

برخی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات برای یک آنلاین‌شاپ اکسسوری عبارت‌اند از:

افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید هدف‌گذاری دقیق و افزایش فروش اندازه‌گیری دقیق عملکرد ایجاد تعامل بهتر با مشتریان معرفی محصولات جدید اطلاع‌رسانی درباره تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

پلتفرم‌های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که می‌توانند در اجرای موفق تبلیغاتی که نام بردیم به شما کمک کنند.

یکی از این پلتفرم‌ها، پلتفرم تبلیغات جریان است که در ادامه با انواع خدمات تبلیغاتی آن آشنا می‌شوید.

تبلیغات هدفمند و هوشمند با پلتفرم جریان

جریان پلتفرم تخصصی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که با کمک آن می‌توانید تبلیغات خود را در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی به‌صورت هدفمند و با هزینه‌های مناسب اجرا کنید.

در سایت جریان، با کلیک روی هر کدام از ۳ مدل تبلیغی که در تصویر زیر می‌بینید به‌سادگی می‌توانید اطلاعات کلیدی، توضیحات، تعرفه‌ها، هزینه تبلیغات، لیست کانال‌ها، اینفلوئنسرها و موارد دیگر را به‌صورت رایگان مشاهده کنید.

هر مدل تبلیغ ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد، مانند:

خدمات جریان

1.

تبلیغات بازدیدی

در این نوع تبلیغات، شما به تعداد بازدید تبلیغتان هزینه پرداخت می‌کنید.

این نوع تبلیغات به شما کمک می‌کند تا محصولات خود را به کاربران زیادی نمایش دهید و افراد بیشتری را از وجود برند خود آگاه کنید.

2.

تبلیغات تعرفه‌ای

در تبلیغ تعرفه ای، شما برای مدت زمان مشخصی، تبلیغ خود را در یک کانال تلگرامی، شبکه های اجتماعی مختلف یا صفحه اینستاگرام نمایش می دهید.

3.

تبلیغات اینفلوئنسری

در این نوع تبلیغ، شما با اینفلوئنسرهای حوزه مد و فشن همکاری می‌کنید تا محصولات شما را به مخاطبان خود معرفی کنند.

اینفلوئنسرها با توجه‌ به نفوذ خود بر مخاطبان، می‌توانند تاثیر زیادی در افزایش فروش محصولات شما داشته باشند.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ جریان

اما چرا پلتفرم تبلیغاتی جریان را به شما توصیه می‌کنیم؟

جریان هدف‌گذاری دقیقی انجام می‌دهد تا تبلیغات شما به افرادی نمایش داده شود که به محصولات شما علاقه‌مند هستند

تنوع تبلیغات در جریان زیاد است و انواع مختلفی از تبلیغات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بر اساس بودجه و اهداف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید

استفاده از پلتفرم جریان بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی خاص ندارد

جریان گزارش‌های دقیقی از عملکرد تبلیغات شما ارائه می‌دهد تا بتوانید بازدهی آن‎ها را اندازه‌گیری و در صورت نیاز تغییراتی در استراتژی تبلیغاتی خود ایجاد کنید

جریان با درک نیازهای خاص آنلاین‌شاپ‌های اکسسوری، ابزارها و امکانات ویژه‌ای را برای این دسته از کسب‌وکارها ارائه می‌دهد

فروشگاه اکسسوری، فرصتی عالی برای ورود به دنیای کسب‌وکار آنلاین

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری، فرایندی چندمرحله‌ای و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

از تحقیق بازار و انتخاب محصولات مناسب گرفته تا طراحی فروشگاه و بازاریابی و مدیریت مشتریان، هر مرحله نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکار شما ایفا می‌کند.

با تحلیل دقیق بازار، انتخاب پلتفرم مناسب، طراحی جذاب فروشگاه و اجرای استراتژی‌های بازاریابی موثر، می‌توانید یک فروشگاه آنلاین موفق در حوزه اکسسوری‌ راه‌اندازی کنید.

به یاد داشته باشید که موفقیت در این کسب‌وکار مستلزم تلاش مستمر، انطباق با تغییرات بازار و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان و تبلیغات هدفمند است.

امیدواریم مطالب این مقاله به شما در راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری کمک کند، اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

google rating | reviews
Google rating: 4.7
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 122018 »
« ویراستار: علی اکبر عرفانی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 17692 1 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://www.jaryan.net/blog/9072/accessory-onlineshop/