چطور در ایردراپ تاییدشده منتل (Mantle) شرکت کنیم؟ ...



شبکه منتل با برگزاری یک کمپین ۱۰۰ روزه، از ایردراپ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن حاکمیتی COOK به کاربران خود خبر داده‌ است.

خلاصه خبر

فصل اول کمپین ایردراپ منتل با نام Methamorphosis به مدت ۱۰۰ روز فعال خواهد بود. کاربران می‌توانند با انجام تسک‌ها و دعوت از دوستان خود، امتیازات Powder را دریافت کرده و در ایردراپ منتل شرکت کنند.

به گزارش ایردراپس، شبکه منتل (Mantle) قصد دارد یک راهکار مقیاس‌پذیری سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را توسعه دهد.

این بدان معنا است که تمام قراردادهای هوشمند و ابزارهایی که روی شبکه اتریوم اجرا می‌شوند، می‌توانند با کم‌ترین تغییرات لازم روی شبکه منتل نیز پیاده‌سازی شوند.

شبکه منتل با استفاده از ساختار ماژولار خود، یک رول‌آپ آپتیمیستیک را با راهکارهای دسترس‌پذیری داده متنوعی ترکیب می‌کند.

این ویژگی‌ها امکان عرضه راهکارهای دسترس‌پذیری به داده‌ها را فراهم می‌کند و علاوه بر آن از امنیت شبکه اتریوم نیز بهره می‌برد.

منتل اولین فصل از کمپین Methamorphosis را اجرا کرده و ۲۵۰ میلیون توکن COOK را به آن اختصاص داده است.

این کمپین ایردراپ به مدت ۱۰۰ روز فعال خواهد بود و کاربران می‌توانند با استفاده از موقعیت‌های mETH خود در پروتکل‌های همکار منتل، به صورت روزانه پوینت Powder جمع‌آوری کنند.

Powderها می‌توانند به توکن COOK تبدیل شوند که در آینده به عنوان توکن حاکمیتی Mantle LSP استفاده می‌شود.

برای مشارکت در ایردراپ‌ منتل می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

به صفحه ایردراپ منتل مراجعه کنید. کیف پول خود را وصل کنید. حتما مقداری اتریوم استیک‌شده روی منتل (mETH) داشته باشید. می‌توانید با استیک کردن اتریوم، mETH به دست آورید. اکنون می‌توانید با باز کردن موقعیت mETH روی پروتکل‌های همکار منتل، به صورت روزانه Powder رایگان دریافت کنید. برای دریافت تسک‌های اضافی دیگر به صفحه Mantle quest مراجعه کنید. در اینجا برای به دست آوردن‌ Powder بیشتر، ۵ تسک جدید در داشبورد منتل اضافه شده‌ است.

تعدادی از این تسک‌ها، کارهای معمولی در شبکه‌های اجتماعی است و بقیه آن‌ها به واریز سرمایه نیاز دارند. برای بررسی پروتکل‌های پشتیبانی‌شده، توییت رسمی منتل را مطالعه کنید.

همچنین می‌توانید در این توییت، نرخ Powder هر پروتکل را بررسی کنید. امتیازات Powder می‌توانند به توکن COOK تبدیل شوند که در آینده به عنوان توکن حاکمیتی Mantle LSP استفاده می‌شود. هولدرهای mETH که تمایل دارند ریسک و ریوارد بالاتری را تجربه کنند، می‌توانند در زمان راه‌اندازی توکن ری‌استیکینگ شناور cmETH، از آن استفاده کنند. هنگام راه‌اندازی این توکن ممکن است زمانی برای انتقال این توکن به وجود بیاید که در آن هردو توکن‌های mETH و CmETH برای ایردراپ رصد شوند. تعداد ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن COOK به فصل اول کمپین Methamorphosis اختصاص داده‌ شده‌ است. رویداد عرضه توکن (TGE) برای پایان فصل اول این کمپین (اواسط اکتبر- پایان آبان) برنامه‌ریزی شده‌ است. امکان کلیم کردن (Claim) توکن‌ها قبل یا زمان آغاز معاملات آن در صرافی‌ها فعال می‌شود. میزان ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن COOK دیگر به پروژه پاف (puff) و ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن COOK به هولدرهای PUFF NFT اختصاص داده‌ شده‌ است. با دعوت از دوستان خود می‌توانید Powder بیشتری دریافت کنید. کسانی که در ضرب توکن NFT یکساله خود شرکت داشته‌اند، می‌توانند نشان‌های سیجیل منتل (Mantle Sigil badge) دریافت کنند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود.

مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند.

فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

داگز در نوبیتکس

تصویر احمد محمدیان

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم.

دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

google rating | reviews
Google rating: 4.4
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 122132 »
« ویراستار: ناهید نامدار »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 15672 1 هفته پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://nobitex.ir/mag/news-how-to-get-mantle-airdrop/