آموزش اینستاگرام ❤️ + 10 ابزار اینستاگرام

آموزش اینستاگرام ❤️ + 10 ابزار اینستاگرام، یک مقاله آموزشی کامل و عالی برای مشتاقان پیشرفت در پیج اینستاگرام هست؛ لطفا تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

آموزش اینستاگرام ❤️ + 10 ابزار اینستاگرام چه کاربردی دارند؟

ما در قرنی زندگی می کنیم که یاد داشتن مهارت کار با اینترنت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هست.

اینستاگرام به عنوان یک سیستم تولید محتوای عمومی، شرایط فوق العاده عالی برای بلاگری را در اختیار شما می گذارد.

بلاگری در اینستاگرام وابستگی شدیدی به آرزوی شما دارد؛ شما نباید کاری را انجام دهید که آرزوی شما نیست.

در سیستم بلاگری اینستاگرام، بایستی حتما کاری را انجام دهید که نسبت به آن عشق و اشتیاق سوزان دارید.

اینماد شرکت شهروندان

چطور می توانم اکانت اینستاگرام بسازم؟

ابتدا کافیست به وبسایت Instagram.com یا اپلیکشن اینستاگرام در Play store مراجعه بفرمایید.

در وبسایت از بخش Sign up و در اپلیکیشن پس از دانلود، بر روی گزینه Create account کلیک بفرمایید.

حالا کافیست مراحل ثبت نام را به ترتیب انجام دهید؛ تبریک، حالا شما صاحب یک پیج اینستاگرام هستید.

آموزش اینستاگرام | 10 ابزار اینستاگرام | آموزش اینستا | ابزار اینستاگرام | ابزار اینستا | کسب درآمد از اینستاگرام

بخش های مختلف پیج برای آموزش اینستاگرام

پیج اینستاگرام شامل بخش های متفاوتی هست؛ مهم ترین بخش آن، صفحه پروفایل شماست.

صفحه پروفایل پیج اینستاگرام شما شامل آیدی، تصویر، نام، بیوگرافی، وبسایت، هایلایت، طبقه بندی و محتوای پیج اینستاگرام شماست.

در اینجا به صورت بخش به بخش به معرفی و توضیح هر قسمت از پیج اینستاگرام می پردازیم.

اهمیت آیدی پیج اینستاگرام :

برای هر پیج اینستاگرام، یک نشانی یکتا وجود دارد که به آن آیدی پیج اینستاگرام گفته می شود.

برای اینکه در نتایج جستجو در اینستاگرام، در رتبه های اول نمایش داده شوید حتما باید روی این قسمت انرژی بگذارید.

در واقع اولین مرحله سئوی پیج اینستاگرام (بهینه سازی برای موتور جستجو)، از انتخاب آیدی درست شروع می شود.

مثلا اگر شما در کار زیبایی مشغول به فعالیت هستید، کلمه Beauty حتما باید در آیدی شما وجود داشته باشد.

نکته بعدی کوتاه بودن آیدی پیج اینستاگرام هست؛ شما باید کمترین تعداد حرف را به کار ببرید چون باید راحت در ذهن بماند.

تصویر پروفایل پیج اینستاگرام :

انتخاب مناسب برای این تصویر خیلی مهم هست؛ چون اولین دیدگاه را در مورد پیج اینستاگرام شما در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

شرایط مختلفی برای این تصویر گفته شده است؛ اما سه شرط مهم که حتما باید رعایت شوند عبارت هستند از :

  1. کیفیت تصویر حتما بالا باشد، نباید تار به نظر برسد.
  2. تا حد امکان تصویر خلوت باشد تا چشم را آزار ندهد.
  3. هارمونی رنگ ها حتما به طور دقیق رعایت شده باشند.
آموزش اینستاگرام | 10 ابزار اینستاگرام | آموزش اینستا | ابزار اینستاگرام | ابزار اینستا | کسب درآمد از اینستاگرام

اهمیت نام پیج یا همان Name :

دومین بخش مهم برای سئوی پیج اینستاگرام، بخش نام هست؛ واقعا مهم است که کلیدواژه اصلی کار شما وجود داشته باشد.

مثلا اگر کار شما در زمینه فروش لباس هست، حتما باید کلید واژه های «لباس»، «پوشاک» و «بوتیک» در نام پیج شما موجود باشد.

در واقع ربات های اینستاگرام برای فهمیدن عنوان کار شما فقط از دو بخش آیدی و نام پیج استفاده می کنند.

بیوگرافی شما برای مردم مهم هست …

این بخش از پیج شما، در حال حاضر، فقط برای مردم مهم هست؛ یعنی ربات های اینستاگرام آن را آنالیز نمی کنند.

بنابراین حتما از جزئیات کار خودتان صحبت بفرمایید؛ اگر این کار را مرحله به مرحله پیش ببرید، واقعا عالی هست.

البته گاهی زدن به دل حادثه شاید زیباترین کار ممکن باشد؛ در واقع نسخه جامع و قطعی در این زمینه وجود ندارد.

به عنوان مثال پیج Hamyar.co ، از این متن بیوگرافی متناسب، کوتاه و جذاب استفاده کرده است:

آموزش اینستاگرام | 10 ابزار اینستاگرام | آموزش اینستا | ابزار اینستاگرام | ابزار اینستا | کسب درآمد از اینستاگرام

بخش وبسایت بهتر است برای وبسایت شما باشد …

بعضی از مردم، از لینک واتساپ یا زیلینک یا … در این بخش استفاده می کنند که همگی نادرست هستند.

شما باید برای برند خود اقدام به طراحی سایت بفرمایید؛ در واقع شغل شما در اینستاگرام، هرگز امنیت کافی را ندارد.

چون پیج شما متعلق به اینستاگرام هست و شما هیچ تملکی بر آن ندارید؛ پس صرفا کاربر هستید نه مالک یک کسب و کار.

همچنین شما برای کسب اطلاعات بهتر در این زمینه، می توانید بر روی کلید واژه طراحی وبسایت کلیک بفرمایید.

هایلایت ابزار اینستاگرام مهم برای Watch time بهتر …

واچ تایم یعنی میزان زمانی که کاربران برای بررسی پیج اینستاگرام شما صرف می نمایند.

هایلایت یک فضای مناسب برای ذخیره استوری های شما هست که می تواند واچ تایم پیج شما را بالا ببرد.

در ادامه با چیستی استوری، نحوه انجام و مزایای آن بیشتر آشنا خواهیم شد؛ اما هایلایت ها به چه صورت باشند بهتر هست؟!

هایلایت های ضروری برای کسب و کار ها شامل درباره ما، رضایت مشتری و تخفیف می باشد؛ مابقی عناوین ضروری نیستند.

مخصوصا هایلایت رضایت مشتری بسیار مهم هست؛ چون مردم بر این اساس به شما اعتماد و از شما خرید می کنند.

چرا برای محتوای شما طبقه بندی وجود دارد؟

مسلما بدون وجود یک طبقه بندی مشخص، استفاده از محتوا تولید شده توسط شما، سخت می شود.

برای سهولت استفاده از محتوا، اینستاگرام اقدام به ایجاد طبقه بندی برای محتوا نموده است.

اما محتوا شامل چه جزئیاتی هست؟! محتوا در اینستاگرام شامل Post, story, Highlight و به تازگی Reels می باشد.

از اینجا به بعد به توضیح چهار ابزار اینستاگرام برای تولید محتوا می پردازیم؛ لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

البته ما در مورد هایلایت به اندازه کافی صحبت کرده ایم؛ برای مرور اطلاعات لطفا به بخش بالاتر مقاله مراجعه بفرمایید.

انتشار پست در اینستاگرام چگونه هست؟

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش اینستاگرام ❤️ + 10 ابزار اینستاگرام»

دیدگاهتان را بنویسید