پاپ آپ 🔥

پاپ آپ 🔥 در شرکت شهروندان منحصر به اینستاگرام می باشد ؛ ما در این مقاله قصد داریم شما را با تعریف و همچنین انواع آن در دنیای اینترنت آشنا کنیم …

پاپ آپ 🔥 چیست ؟

در ترجمه فارسی به معنای حباب سازی هست.

این تبلیغات در واقع همان تبلیغاتی هستند که مانند یک حباب از گوشه و اطراف یک فضای اینترنتی به سمت مرکز صفحه می آیند.

ممکن هست حس بدی از این ماجرا پیدا کنید .

انواع فضا برای اجرای این تبلیغات :

  1. پاپ آپ وبسایت ها
  2. پاپ آپ اپلیکیشن ها
  3. پاپ آپ اینستاگرام

انواع پاپ آپ 🔥 :

  1. هنگام ورود : درست در بدو ورود این تبلیغ را مشاهده می کنید ؛ از ریسک بالایی برخوردار هست حتی اگر استراتژی شما عالی باشد !
  2. هنگام خروج : دقیقا هنگام خروج کاربر ، یک پیام برای منصرف کردن ایشان ایجاد می شود ؛ گاهی می تواند مخاطب عصبانی را به مشتری تبدیل کند !
  3. نوع کلیکی : با کلیک بر روی یک دکمه یا تصویر ، ابتدا یک پیشنهاد ویژه را مشاهده می فرمایید ؛ می تواند عالی باشد اگر در همان دسته بندی به مخاطب پیشنهاد بدهید .
  4. اسکرول : مخاطب با پایین کشیدن صفحه به محل نمایش تبلیغات می رسد ؛ این نوع تبلیغ واقعا تاثیرگذار است .
  5. مبتنی بر زمان : پس اینکه کاربر – مثلا 30 ثانیه – وقت را در صفحه شما سپری کرد ، تبلیغتان را به کاربر نشان می دهید .
انواع پاپ آپ

مثالی از هنگام ورود

تصور نمایید که حین بالا آمدن وبسایت ، یک پیشنهاد در مورد عضویت در خبرنامه مشاهده کنید !

یعنی شما هنوز محتوا را ندیده اید اما ادمین وبسایت از شما می خواهد در خبرگذاری او عضو بشوید !!! خدای من 😐

اگر خود مارادونا باشید 😄 و مخاطب شما کاملا تشنه فهمیدن زندگی مارادونا باشد.

حالا شما در همان بدو ورود خبرنامه مارادونا را به او پیشنهاد بدهید ، باز هم عضو نمی شود 😡 چه برسد به تبلیغات و …

بهترین کاربرد این نوع پاپ آپ در ارائه پذیرش نامه امنیت وبسایت و قوانین آن تحت عنوان کوکی ها ، می باشد.

مثال برای هنگام خروج

همان طور که اشاره شد برای منصرف کردن مخاطب از خروج کاربرد خواهد داشت ؛ گاهی واقعا معجزه می کند پس استفاده از آن به شدت توصیه می شود .

انواع پاپ آپ

مثال خوبی از پاپ آپ کلیکی

در این روش وقتی کاربر روی یک لینک کلیک کند ، قبل از ورود به صفحه جدید ، ماژول مدنظر طراح وب اپلیکیشن برایش به نمایش در می آید.

بهتر هست که این پیام مرتبط با صفحه مقصد باشد تا بیشترین تأثیر را نیز داشته باشد.

برای همین بیشتر فروشگاه های آنلاین از این روش برای نشان دادن محصولاتشان استفاده می کنند ؛ البته اکثرا در قالب یک اسلایدر یا ویدئو .

بیایید با یک مثال آشنا شروع کنیم :

مثلاً شما وارد دیجیکالا شده‌ و قصد خرید یک جفت کفش ورزشی را دارید.

اما با کلیک بر روی لینک یک دسته ورزشی ، یک تبلیغ بازشده و به شما کفشهای تخفیف خورده عالی را پیشنهاد می دهد !

آیا شما اول به آن‌ها نگاهی نمی‌اندازید ؟!

مثالی از تبلیغ در نتیجه اسکرول

اِسکرول همان نردبان کنار صفحه نمایشگر شماست که به واسطه آن می توانید ، صفحه را به بالا یا پایین هدایت کنید .

حالا تصور کنید بلافاصله پس از مشاهده مثلا 30% از محتوای صفحه ، یک تبلیغ برای شما به نمایش دربیاید.

قطعا به آن توجه می کنید و اگر واقعا کار شما را سریع تر راه بیاندازد حتی بر روی آن کلیک هم می کنید !

انواع پاپ آپ

مثال پاپ آپ مبتنی بر زمان

تصور کنید فقط وارد یک صفحه شوید و ناگهان مدتی بعد آن وبسایت یک تبلیغ را به شما نمایش میدهد 😏 اما شما بلافاصله آن را ببندید 😆

در این نوع نمایش تبلیغ طراح وب اپلیکیشن قصد نمایش یک محتوا را پس از صرف زمان به شما دارد.

توجه نمایید که این موضوع فوق العاده جذاب است البته اگر نی زن واقعا نی زدن را بلد باشد (یعنی طراح وب اپلیکیشن شما به مبانی فروش کاملا آشنا باشد) .

جمع بندی

در اینجا یک جمع بندی از مطالب داریم ؛ ما این نوع از تبلیغ را تعریف کرده و انواع آن را با ذکر مثال توضیح دادیم .

اما از اینستاگرام صحبتی نشد چون ما قصد داریم شما را با مقاله پاپ آپ اینستاگرام غافلگیر کنیم ؛ لطفا با کلیک بر روی نام این مقاله ، به مطالعه دقیق آن اقدام بفرمایید ، با سپاس .

شرکت شهروندان

شرکت شهروندان ، آژانس ارائه دهنده تبلیغات - به ویژه تبلیغ اینستاگرام - از سال 1395 درخدمت کسب و کار های ایرانی می باشد ؛ ما مفتخر به همکاری با بیش از 700 شرکت ، مجله و فروشگاه ایرانی هستیم ...

2 thoughts on “پاپ آپ 🔥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.