citizenryco.ir logo 8 مورد از دلالیل اهمیت برندینگ برای کسب و کار شما ...




8 مورد از دلالیل اهمیت برندینگ برای کسب و کار شما
citizenryco.ir logo لینک منبع خبر:
https://drsadeghinia.com/branding-and-sales2/

اهمیت برندینگ بر کسی پوشیده نیست.ولی برند دقیقاً چه کاری را برای 1 شرکت انجام می‌دهد؟ به نظر می رسد “برندسازی” موضوعی هست که استارت آپ‌های نوپا دائما در حال شنیدن آن می باشند.اگر تاکنون از 1 کنفرانس کارآفرینی بازدید کرده یا 1 فیلم آنلاین تجارت‌های استارت آپی را مشاهده کرده باشید، احتمال دارد که در 1 ساعت کلمه برند را صدها بار شنیده باشید.بنابراین موضوع مهم در مورد برندسازی چیست؟ اهمیت برندینگ چیست؟ آیا داشتن 1 برند قدرتمند در واقع 1 تجارت را از دیگر رقبا جدا کرده و در مقابل رقبای خود مزیت ایجاد می کند؟ هر شرکت بزرگ بازاریابی تجاری جواب خواهد داد: بله.داشتن 1 برند قوی مطمئناً به 1 کسب و کار کمک خواهد کرد تا از رقبا فاصله بگیرد و از سطح آنها فراتر رود.

برند چیست؟

هر فردی ایده متفاوتی در مورد ی برندسازی دارد.برخی از اشخاص فکر می‌کنند که برند نوع فونت و رنگی هست که 1 کمپانی برای خود برمی‌گزیند.ولی اگر شناخت درست در مورد برند پیدا کرده باشید، می‌دانید که حداقل برخی موارد زیر را شامل می‌گردد:

سبک طراحی (به عنوان مثال لوگو، رنگ‌ها، تایپوگرافی و بسته بندی) وب سایت و بازاریابی فروشگاه اینترنتی حضور در رسانه‌های اجتماعی خدمات مشتریان محیط و فرهنگ غالب بر شرکت تگ لاین و شعارهای شرکت کیفیت و قیمت محصول فلسفه و به طور کلی “شخصیت” برند

ایجاد 1 برند قوی همیشه میلیون‌ها دلار هزینه نخواهد داشت، ولی خلاقیت و تحقیقات بسیار زیادی را می‌طلبد.جف بزوس، ثروتمندترین مرد جهان، اظهار داشت؛ 1 برند به معنای واقعی کلمه همان چیزی هست که افراد، وقتی شما در اتاق نیستید‌، در مورد تجارت شما می‌گویند اصل همان چیزی هست که آنها “فکر” و “احساس” می‌کنند؛ به همین دلیل هست که برندسازی بسیار مهم هست.

چه چیزی برند قدرتمند را می‌سازد؟

موارد زیادی وجود دارد که باعث می‌گردد برند پر قدرت باشد.منحصر به فرد بودن، کیفیت، 1 پیام روشن، 1 فلسفه محکم، بازاریابی هدفمند و آگاهی مخاطبان؛ اینها تنها چند نمونه می باشند.به طور معمول، آنچه 1 برند را عالی می‌کند، تنها 1 چیز شگفت آور نیست – بلکه ترکیبی از چندین عنصر مختلف هست.مثال عالی کمپانی “ایکیا” هست.در حالی که آنها قطعاً 1 استارت آپ کوچک نیستند، آنها نمونه‌ای از 1 برند بسیار قوی می باشند.چرا؟ زیرا آنها به دلیل قیمت پایین، فروشگاه‌های غول پیکر، تجربه مشتری (کوفته قلقلی‌های ارزان قیمت و لوازم خانه سر هم شو!) و رنگ‌های آبی و زرد با فونت بولد شناخته شده‌اند.

به همین ترتیب، طرفداران سر سخت اپل نه تنها به 1 دلیل، بلکه به دلیل چندین عامل مهم برندسازی: ظاهری بسیار جذاب، نوید محصولات با کیفیت و نوآوری بالا، فضای فروشگاه‌ها، داستان پشت تولید محصولات …، همیشه به آن وفادار می باشند.وقتی در مورد شرکت‌هایی که آنقدر قدرتمند می باشند که ممکن هست مذهب به حساب بیایند فکر می‌کنید (مثل اپل، نایک، کوکا، آمازون)، در نظر بگیرید که تمام آنها چیزهای زیادی را ترکیب می‌کنند تا بتوانند برندسازی خود را عملی کنند.این فقط 1 لوگو نیست این فقط 1 تگ لاین نیست.این حتی فقط تحقیقات بازاریابی نمی باشد.تمام اینها است، و بسیاری موارد دیگر.حتی 1 نام تجاری که بسیار کمتر شناخته شده است، برای مثال، اجازه دهید شرکت پیتزای سیسلی اسکرامین، که پیتزای یخ زده تولید می‌کند را انتخاب کنیم، بسیاری از فاکتورهای برندسازی را که برای ایجاد 1 استراتژی قابل توجه لازم هست را به کار می‌برد.وب سایت آنها، انتخاب واژگان، فونت‌ها و بسته بندی باعث می‌گردد آنها از رقابت خود بسیار فاصله داشته باشند.آنها “گاو بنفش” در دریایی از یکنواختی می باشند.اگر می خواهید جایگاه برند سازی در فروش بیشتر را بدانید مقاله ای که قبلا منتشر شده را نیز مطالعه کنید.

اهمیت برندینگ

مزایای برندینگ چیست؟

پس چرا برندسازی اینقدر مهم است؟ واقعاً داشتن 1 برند قدرتمند برای 1 تجارت چه کاری انجام می‌دهد؟ در اینجا 8 اهمیت برندینگ بیان خواهد شد:

شناخت مشتری وفاداری مشتری ثبات ارزش ویژه برند اعتبار جذب استعدادها ارزشهای مشترک سازمانی اعتماد به نفس بخشیدن

1-  شناخت مشتری

باید بدانید که هرگز نباید قدرت تخیص مشتریان خود را دست کم بگیرید.هنگامی که مشتری در حال خرید هست و تایپوگرافی، رنگها، تصاویر 1 نام تجاری را که تشخیص می‌دهد، بیشتر دوست دارد این محصول را در دست بگیرد در میان دریایی از محصولات دیگر که ایشان را محاصره کرده‌اند.چرا؟ زیرا چشم نواز و آشناست.از میان دریایی از محصولات جدید، زیبا و چشم نواز، برند تجاری خوب در ذهن خریداران کلیک خواهد کرد.

2- وفاداری مشتری

هنگامی که خریداران شروع به شناسایی و خرید 1 سرویس یا محصول می‌کنند، آن چیزی که می تواند برای دفعات آتی آن ها را نزد شما برگرداند 1 برند خوب هست و می‌تواند آنها را به “فالورهای” وفادار آن برند تبدیل کند.هنگامی که 1 شرکت 1 محصول عالی را با 1 نام تجاری جذاب ترکیب می‌کند، بازخوردهای مناسبی از طرف مشتریان مشاهده می‌کند، آن گاه شما در این کسب و کار می بینید که وفاداری مشتری در حال ساختن و ساختن و ساختن هست.

3- کمک به استمرار ثبات بازاریابی

هنگامی که 1 تجارت برندسازی خود را برقرار کرد، بعد از آن می‌تواند، فلسفه شرکت، بازاریابی، رنگ‌ها، تایپوگرافی، موارد چاپی، وب سایت و مدل سازی بقیه تلاش‌هایشان را انجام دهد.هنگامی که شالوده برند “تنظیم شده” وجود داشته باشد، انتخاب‌های دیگر را بسیار ساده‌تر می‌کند، و تمام بازاریابی آینده شرکت می تواند از آن نشات بگیرد.

4- ارزش ویژه برند، امکان موفقیت محصولات جدید را به حداکثر می رساند

هنگامی که آن کاراکتر‌های کوچک M&M روی صفحه نمایش می باشند و کارامل یا چوب شور جدید M&M را معرفی و ارائه می‌کنند، یا هرچه که عطر و طعم جدید دارد، تمام تمام توجه خود را به آنها معطوف می‌کنند، زیرا با آن کاراکترها بسیار آشنا می باشند.1 مزیت بزرگ برای برندسازی قوی این هست که به افزایش محصولات و خدمات جدید کمک می‌کند.افراد به طور خودکار علاقه مند می‌شوند زیرا در با آن برند آشنا می باشند.بنابراین اگر طعم‌، محصول یا خدمات جدید خود را ارائه می‌دهید، 1 برند قوی به راه اندازی آن کمک می‌کند!

5-افزایش اعتبار برند

هنگامی که 1 کسب و کار دارای برندی مستحکم است، اعتبار آن شرکت را در صنعت خود و به همین صورت میان مشتریان افزایش می‌دهد.بازاریابی مبتکرانه با خدمات به مشتریان پایدار و تصاویر بصری جذاب همراه است، و 1 شرکت را به عنوان 1 تجارت حرفه‌ای جدی تثبیت می‌کند.

6- جذب استعدادها

وقتی 1 تجارت دارای برندسازی فوق‌العاده است‌، مردم متوجه می‌شوند.و غالباً ، افرادی که توجه می‌کنند، اینفلوئنسرهای بسیار با استعداد، بازاریاب رسانه‌های اجتماعی، طراحان وب سایت یا سازندگان ایده می باشند.هنگامی که 1 تجارت کار عالی با برندسازی خود انجام می‌دهد، اغلب این دسته از اشخاص متفکر می‌خواهند بخشی از پروژه‌ای باشند که این تجارت انجام می‌دهد.و هنگامی که شرکتی می‌خواهد برند خود را به سرعت پیشرفت دهد، آنها به مجموعه خلاق خود اضافه می‌کنند.

7- ارزش های مشترک سازمانی

هنگامی که 1 شرکت از طریق ارزشهای مشترک با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کند، می‌تواند وفاداری برای 1 عمر ایجاد کند و حتی می‌تواند به نسل‌های آینده آنها منتقل کند.برای مثال برند تامس “Toms” را در نظر بگیرید.این کفش‌ها بسیار زیبا می باشند، ولی اصلی ترین چیزی که این برند را مشهور می‌کند، اهدای 1 جفت کفش به شخصی نیازمند در ازای فروش هر جفت کفش هست.این 1 نمونه عالی از برندسازی هست که به نسل‌های بعدی منتقل می‌گردد، زیرا والدین در تلاش می باشند که فرزندان خود را به آنها آموزش دهند.استفاده از ارتباط عاطفی مشترک بین شرکت و مشتری یکی از نکات مهم برندسازی هست.

8-اعتماد به نفس بخشیدن:

یک نکته خوب اینجاست: برند تجاری خوب نه تنها اعتماد به نفس را به مشتری می‌دهد، بلکه برای صاحبان مشاغل نیز کارهای بسیاری می‌کند.با برندسازی عالی، تمام انرژی، زمان، پول و کارهایی که برای آن انجام می‌گردد به عنوان 1 ارائه کامل و حرفه‌ای گرد هم می‌آیند و در نهایت بر تمام دست اندرکاران برند، تاثیر مثبت می‌گذارد.برندسازی برای ارائه محصول یا خدمات اصلی وجود دارد و با جلب نگاه عموم مردم و توجه آنها، آن را به جلو سوق می‌دهد.ولی نکته مثبت توجه مردم، برای صاحب مشاغل این هست که از آنچه ایجاد کرده و طراحی‌اند قدردانی می‌گردد.مطمئن شوید که تمام موارد اصلی پوشش داده شده هست.اگر می خواهید بدانید بازاریابی مهم تر هست یا تبلیغات بروی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

همانطور که می‌بینید، برندسازی عالی بسیار بیشتر از آن که تنها ظاهر زیبایی داشته باشد، برای تجارت شما بسیار مفید هست.هنگامی که به درستی انجام گردد، برندسازی قوی می‌تواند تجارت را فراتر از تصور صاحبان آن پیش برد.اگر شما صاحب 1 کسب و کار هستید که به دنبال پیشرفت شرکت خود در زمینه برندسازی استراتژیک هستید، حتماً مطمئن شوید که تمام موارد را تحت پوشش خود قرار می‌دهید تا از این طریق فرصتی را از دست ندهید.اگر تا کنون کاری نکرده اید اکادمی زدبازار آماده مشاوره به شما هست (شماره تماس:09114552553).

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

نوشته 8 مورد از دلالیل اهمیت برندینگ برای کسب و کار شما اولین بار در آکادمی دکتر صادقی نیا.

google rating | reviews
4. ستاره - بازنگری سردبیر
citizenryco.ir logo « خبرنگار: سعید حسینی »

citizenryco.ir logo کد خبر: « 127737 »

citizenryco.ir logo بازدیدها: 20125 2 هفته پیش

« پیشنهاد ویژه برای شما »
سلام و عرض ادب ❤️ خدمت شما هم وطن محترم، قطعا شما نیز به کسب درآمد فوق العاده از اینترنت نیاز خواهید داشت ...

شما می توانید 30 تا 50 میلیون تومان در ماه، از اینترنت درآمد داشته باشید و شغل رویایی خودتان را بسازید ...

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا بر روی بنر زیر کلیک بفرمایید :