ایردراپ هات ولت مورد تایید صرافی Gate.io و BNB chain ...



ایردراپ هات ولت: در دنیای پرشتاب ارزهای دیجیتال، پروژه‌های خلاقانه‌ای ظهور می‌کنند که به کاربران این امکان را می‌دهند که هم سود کسب کنند و هم از فناوری‌های پیشرفته بهره‌مند شوند.

ایردراپ هات ولت یکی از این پروژه‌هاست که با ارائه راه‌حل‌های امن برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.در این مقاله، نگاهی به پروژه هات، جامعه کاربری، همکاری‌ها و نحوه شرکت در ایردراپ آن خواهیم داشت.

برای دریافت توکن رایگان ایردراپ هات ولت اینجا کلیک کنید

نامآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدنHotلینکماینحمایت شده توسط اکانت توییتر صرافی Gate.io و BNB chain✅نامشخص
معرفی ایردراپ هات ولت Hot

ایردراپ هات ولت (Hot) با بیش از 6.5 میلیون هولدر فعال که از طریق استخراج این ارز به جمع کاربران آن پیوسته‌اند، به یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های رمز ارز تبدیل شده است.

فرآیند استخراج در هات به‌گونه‌ای طراحی شده که در هر آپگرید ساعتی 0.05 HOT به شما تعلق می‌گیرد.

با توجه به ارزش بالای این توکن و پیش‌بینی‌هایی که تا 50 دلار یا بیشتر برای قیمت آن در آینده مطرح می‌شود، استخراج HOT می‌تواند سودآوری قابل توجهی را به همراه داشته باشد.علاوه بر این، Hot با عقد قراردادهای همکاری با پلتفرم‌های معتبر بلاکچینی مانند Base، 1inch و Near، اعتبار و اطمینان خود را در میان کاربران افزایش داده است.

این پارتنرشیپ‌ها نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبت و آینده درخشان هات در دنیای رمز ارزها است.انتظار می‌رود که طی یکی دو ماه آینده شاهد راه‌اندازی رسمی این پروژه باشیم.

همچنین، اگر به دنبال ایردراپ دیگری برای کسب درآمد هستید، پیشنهاد می‌کنیم ایردراپ ورتوس را امتحان کنید که این روزها محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله‌ای در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

آموزش ایردراپ هات ولت قدم به قدم

در اولین قدم برای شروع و راه‌اندازی پروژه هات ابتدا باید از طریق این لینک وارد ربات تلگرامی آن شوید.در مرحله بعدی باید با کلیک بر روی گزینه Create account now وارد بازی شوید.هنگامی که کیف پول NEAR Wallet را راه‌اندازی می‌کنید، یک نام کاربری به شما اختصاص داده می‌شود.

این نام کاربری در واقع آدرس کیف پول شما است و هر کسی که بخواهد برایتان ارز دیجیتال ارسال کند، باید از این آدرس استفاده کند.

به عبارتی، آدرس کیف پول شما مانند شماره کارت بانکی عمل می‌کند.در مرحله بعد، به شما عبارت بازیابی نشان داده می‌شود.

این عبارت شامل ۱۲ کلمه است که نقش کلید خصوصی شما را ایفا می‌کنند.

به هیچ وجه این عبارت را در اختیار دیگران قرار ندهید و آن را در مکانی امن نگهداری کنید.

عبارت بازیابی برای بازیابی دسترسی به کیف پولتان در صورت گم شدن یا خراب شدن دستگاهتان ضروری است.پس از مشاهده آدرس کیف پول و عبارت بازیابی، دکمه “ایجاد” را کلیک کنید.

با انجام این کار، کیف پول NEAR Wallet شما با موفقیت ایجاد خواهد شد.در اینجا باید مثل تصویر زیر ابتدا روی گزینه Open wallet و سپس Lunch کلیک کنید.ورود به ربات

برای دریافت توکن رایگان ایردراپ هات ولت اینجا کلیک کنید

Launchدر اینجا وارد صفحه اصلی بازی می‌شوید که مانند تصویر زیر است.

برای اینکه بازی را شروع کنید باید روی Storage کلیک کنید.Storageبعد از کلیک بر روی گزینه Storage میزان توکن استخراج شده شما نمایش داده می‌شود.

برای شروع فرایند ماینیک ابتدا باید روی Claim کلیک کنید.

هر دو ساعت یکبار باید وارد بازی شده و توکن‌های استخراج شده را جمع آوری کنید.

همچنین، این بخش به سه قسمت اصلی Mission، Boost و Friends تقسیم شده که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد.

Mining

Missionدر این قسمت با انجام برخی وظایف مختلف می‌توانید توکن بیشتری جمع آوری کنید.

این قسمت از سه بخش مهم و اساسی به‌نام BASE، HOT Wallet و Gass Free تشکیل شده است.Missions

Boostاین قسمت برای افزایش سرعت استخراج توکن بازی است.

در واقع، برای افزایش سرعت استخراج هات ولت HOT در ربات ایردراپ تلگرام NEAR Wallet، می‌توانید از بخش‌های مختلفی استفاده کنید که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم:1.

(Wooden storage):این بخش که به عنوان محفظه‌ی سکه‌ها نیز شناخته می‌شود، به شما امکان ذخیره‌سازی HOT استخراج‌شده را می‌دهد.

با ارتقای سطح (Level) بازی، ظرفیت این انبار افزایش می‌یابد و می‌توانید HOT بیشتری را ذخیره کنید.2.

(Fireplace and Basic wood):استفاده از این بخش، سرعت استخراج HOT را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.Boost

Friendsبخش دعوت دوستان در کیف پول NEAR Wallet به شما این امکان را می‌دهد که دوستانتان را برای شرکت در این مینی‌اپلیکیشن و استخراج توکن HOT دعوت کنید.

مزایای دعوت از دوستان:

کسب 20% از دارایی دوستان: هر بار که یکی از دوستانتان از طریق لینک دعوت شما به HERE Wallet می‌آید و شروع به استخراج توکن HOT می‌کند، 20% از دارایی آنها به شما تعلق می‌گیرد.کسب 5% از دارایی سایر افراد: اگر دوستانِ شما افراد دیگری را دعوت کنند و آنها نیز استخراج ایردراپ هات ولت HOT را آغاز کنند، 5% از دارایی آنها نیز به شما تعلق می‌گیرد.

برای دریافت توکن رایگان ایردراپ هات ولت اینجا کلیک کنید

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند.

در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

ایردراپ cexبازی فانتون Fantonایردراپ کیوبز Cubesایردراپ ترونیکس Tronixایردراپ کتیزن Catizenایردراپ ممفای MemeFiایردراپ پیکسل تپ Pixel Tapایردراپ سیمپل Simpleایردراپ تایم فارم Timeform

جمع بندیپروژه ایردراپ هات ولتHOT با توجه به نوآوری، پویایی و جامعه کاربری فعالی که دارد، پتانسیل تبدیل شدن به ارزشی ارزشمند در آینده را دارا است.

کارشناسان معتقدند که این پروژه می‌تواند مسیری مشابه با نات کوین را طی کند و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.مزیت اصلی این پروژه این است که کاربران برای شرکت در ایردراپ نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارند و در واقع هیچ سرمایه‌ای را از دست نمی‌دهند.

همچنین، اگر به دنبال روش‌های دیگری برای کسب درآمد از طریق ایردراپ‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم ایردراپ یس کوین را امتحان کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله مرتبط با این ایردراپ در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.با این حال، قبل از هر اقدامی، شرایط و قوانین مربوط به ایردراپ را به دقت مطالعه کنید تا از جزئیات آن آگاه شوید.

google rating | reviews
Google rating: 4.8
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121667 »
« ویراستار: فرزانه نیکراه »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 15039 2 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://cafearz.com/blog/hot-wallet/