نات کوین را فراموش کنید؛ داغ‌ترین بازی‌ های تلگرامی برای گرفتن ارز دیجیتال رایگان ...



موفقیت بزرگ بازی نات کوین در اوایل امسال، رونق بخش بازی‌های توکن‌محور در تلگرام شده است، ولی این برنامه مینی اپ قرار نیست تنها 1 پدیده زودگذر باشد.

بازی همستر کامبت با جذب بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر پیش از راه‌اندازی بر روی شبکه تون TON، از نظر تعداد بازیکن پیش از دریافت توکن، حتی فراتر از نات کوین عمل کرده هست.

سایر بازی‌های تلگرام نیز با الگوبرداری از این مدل، در حال کسب محبوبیت می باشند.

بازی‌هایی مثل پیکسل تپ و یس کوین، درست همثل همستر کامبت، در حال گسترش مفهوم پایه‌ای «بازی کلیکی» (بازی‌هایی که با ضربه زدن بر روی صفحه بازی می‌کنید) به روش‌های سرگرم‌کننده می باشند و همزمان بازیکنانی که وقت صرف بازی کرده و دوستان خود را دعوت می‌کنند را با وعده دریافت توکن در آینده، تشویق می‌کنند.

دنباله‌دارترین بازی‌های کسب درآمد تلگرام را می‌گردید؟ در حال حاضر داغ‌ترین بازی‌ها همین‌ها می باشند و ما این فهرست را به طور مرتب با عناوین جدید به‌روزرسانی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

نات کوین (NotCoin)

این بازی که کمتر از شش ماه پیش بر روی شبکه اصلی راه‌اندازی شد، پدرخوانده این فهرست به شمار می‌رود – مینی اپ تلگرامی که به 1 پدیده ارز دیجیتال تبدیل شد و تمام چیز را آغاز کرد.

نات کوین با تبدیل ضربه زدن ساده روی صفحه به سرگرمی‌ای که حدود ۳۵ میلیون بازیکن قبل از پایان فاز «استخراج» پیش از توزیع توکن آن را تجربه کردند، توانست این سرگرمی را به توکن NOT با ارزش بازاری بیش از ۲ میلیارد دلار تبدیل کند.

نات کوین

در زمان نگارش این متن، بازی نات کوین تاکنون گیم‌پلی کلاسیک ضربه زدن روی صفحه را بازنگردانده هست.

با این حال، از طریق ماموریت‌های درون بازی که در حین انجام آن‌ها در مورد پروژه‌های دیگر و اکوسیستم TON اطلاعات کسب می‌کنید، فرصت‌های کسب درآمد غیرفعال را ارائه داده هست – و  قرار هست با تبدیل شدن به پلتفرمی شبیه به نتفلیکس برای چنین تجربیاتی، بازی‌های اجتماعی جدید ارز دیجیتال را در آینده اضافه کند.

ارز دیجیتال نات کوین خرید و فروش نات کوین با بهترین قیمت در بازارهای تومانی و تتری تبدیل خرید نات کوین

همستر کامبت (Hamster Kombat)

بازی همستر کامبت فرضیه اصلی ضربه زدن روی صفحه در نات کوین را برداشته و آن را به سمتی کاملا غیرمنتظره می‌برد و شما را در نقش مدیرعامل 1 صرافی ارز دیجیتال نوبنیان قرار می‌دهد – و البته شما 1 همستر پشمالو هستید.

این به چه معناست؟ بازی به شما امکان می‌دهد برای ارتقای صرافی خود سرمایه‌گذاری کنید که درآمد غیرفعال درون بازی بیشتری را برای شما در طول زمان به ارمغان می‌آورد.

همستر کامبت

پیچیدگی خاصی ندارد، با این حال این لایه ثانویه بر روی هسته ضربه زدن به سکه، عمق بیشتری به همستر کامبت می‌دهد تا شما را برای بازگشت به بازی ترغیب کند.

به نظر می‌رسد این استراتژی مؤثر بوده است: بازی اکنون ادعا می‌کند بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن دارد و این دستاورد قبل از توزیع توکن به دست می‌آید که برای ماه جولای (نیمه تیر تا نیمه مرداد) برنامه‌ریزی شده هست.

همستر کامبت در صرافی تبدیل زودتر از تمام از لیست شدن همستر کامبت و آغاز خرید و فروش آن در ایران مطلع شوید می‌خواهم باخبر شوم

کتیزن (Catizen)

کتیزن (Catizen) رویکردی کاملاً متفاوت از سایر بازی‌های این لیست در پیش می‌گیرد و گیم‌پلی ضربه زدن را کنار می‌گذارد و به سراغ چیزی می‌رود که الهام‌گرفته از بازی‌های پازلی مثل Threes و ۲۰۴۹ هست.

شما بسیار ساده گربه‌های مشابه را جفت کرده و ادغام می‌کنید که این کار به تدریج به شما کمک می‌کند تا سکه‌های بیشتری به دست آورید.

بازی کتیزن Catizen

این بازی فضایی سرگرم‌کننده دارد و در حال رونق گرفتن است: کتیزن (Catizen) می‌گوید اکنون بیش از ۲۰ میلیون بازیکن دارد، علاوه بر این قصد دارد هم روی شبکه تون (TON) و هم روی شبکه لایه ۲ اتریوم، منتل (Mantle) راه‌اندازی گردد.

کتیزن (Catizen) با افزایش هیجان، سهم بیشتری از پاداش‌های توزیع توکن را برای بازیکنان اعلام کرده هست و می‌گوید ۱ درصد از درآمد خود را به سازمان‌های غیرانتفاعی که به گربه‌های بی‌سرپناه کمک می‌کنند، اهدا خواهد کرد.

پس برای گربه‌ها هم که شده این بازی را انجام دهید!

کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت مشاهده کامبو کارت‌های امروز همستر کامبت + جایزه ۵ میلیون سکه رایگان دریافت جایزه چکیده دنیای کریپتو در سکه‌نامه تبدیل چکیده دنیای کریپتو در سکه‌نامه تبدیل معاملات شما با مطالعه ماهنامه اختصاصی تبدیل، سکه می‌گردد. دانلود رایگان سکه‌نامه

تپ سواپ (TapSwap)

می‌توانیم این مورد را ساده نگه داریم: تپ سواپ کم و بیش همان نسخه نات کوین هست که قبل از توقف گیم‌پلی برای توزیع توکن دیدیم.

تمام چیز واقعاً در مورد ضربه زدن به 1 سکه طلایی است، اگرچه می‌توانید برای فعال کردن درآمد غیرفعال یا کسب سکه بیشتر در هر ضربه، ارتقاهایی را خریداری کنید.

بازی تپ سواپ tapswap

این بازی پیچیدگی خاصی ندارد، ولی به عنوان 1 سرگرمی ساده که در نهایت می‌تواند توکن‌هایی را به ارمغان بیاورد، برای طرفداران تلگرام ارزش امتحان کردن را دارد.

این بازی ادعا می‌کند تا به امروز حدود ۵۰ میلیون بازیکن به دست  آورده و راه‌اندازی توکن خود را در شبکه The Open Network (تون) اعلام کرده هست.

پرسشنامه آکادمی تبدیل لطفا با شرکت در پرسشنامه زیر، دیدگاه خود در مورد آکادمی تبدیل و کیفیت مقاله‌ها را با ما در میان بگذارید. شرکت در پرسشنامه

یس کوین (YesCoin)

یس کوین نه تنها با اسم بامزه‌اش، بلکه با جایگزین کردن گیم‌پلی ضربه زدن با کشیدن انگشت روی صفحه، از ایده اصلی نات کوین الهام می‌گیرد.

ساده است: سکه‌های پیکسلی کوچکی را خواهید دید که صفحه را پر می‌کنند و می‌توانید با کشیدن انگشت روی آن‌ها، سکه‌ها را جمع‌آوری کنید.

هر از گاهی، 1 صندوق گنج پیدا می‌کنید که با باز کردن آن، بارانی از سکه‌ها سرازیر می‌گردد.

بازی تلگرامی یس کوین

یس کوین دقیقاً در حال آفرینش دوباره چرخ نیست و کمی اوضاع را تغییر می‌دهد و حس خوبی دارد و باعث می‌گردد به لطف توزیع توکن در شبکه TON در آینده، این بازی به راحتی در لیست علاقمندی‌هایتان باقی بماند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر به دلیل اینکه تیم توسعه باید تغییراتی را برای پشتیبانی از ارز درون‌برنامه‌ای جدید تلگرام یعنی Stars مبتنی بر TON انجام دهد، روی دستگاه‌های iOS (محصولات اپل) در دسترس نیست، ولی به زودی قرار هست مشکل حل گردد.

پیکسل تپ (PixelTap)

پیکسل تپ 1 بازی ترکیبی «کلیکی» و مبارزه هست که از پروژه‌ای به نام Pixelverse آمده و در حال توسعه 1 بازی بزرگتر با کاوش و ساخت و ساز با تم سایبرپانک نیز هست، ولی ابتدا تصمیم گرفت این بازی تلگرامی را راه‌اندازی کند.

این مینی‌اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد سکه‌های درون بازی را به دست آورید و سپس از آن‌ها برای خرید و ارتقای ربات‌ها استفاده کنید، که بعداً می‌توانید آن‌ها را به نبرد ببرید.

بازی پیکسل تپ PixelTap

این بازی کاملاً عملی است، زیرا شما به طور دیوانه‌واری برای حمله به ربات حریف، ایجاد حملات ویژه و تلاش برای دفاع از خود، بخش‌هایی از صفحه را لمس خواهید کرد.

Pixelverse در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی توکن هست و به همین صورت تا زمان نگارش این متن، ۲۲۰ هزار دلار استیبل ‌کوین تتر (USDT) را به عنوان پاداش به برترین معرف‌ها اهدا می‌کند.

نماینده‌ای از این پروژه به وب سایت تحلیلی Decrypt گفته هست که تیم توسعه تاکنون روی انتخاب 1 بلاک ‌چین خاص برای انتشار توکن این بازی تصمیم نگرفته هست.

جمع‌ بندی

در این مقاله تلاش کردیم داغ ترین پروژه‌های ارز دیجیتال بازی تلگرامی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید از آنها کسب در آمد کنید.

مطمئنا پروژه‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند به این لیست اضافه شوند.

شما آینده کدام پروژه بازی تلگرامی را درخشان‌تر می‌دانید؟ از طریق بخش نظرات در قسمت پایین، با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

google rating | reviews
Google rating: 4.4
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121685 »
« ویراستار: نادر حسین پور »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 14553 2 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://tabdeal.org/academy/crypto-clicker-telegram-games/