بهترین راه کسب درآمد ارزی ...



ده سال پیش اگه یه نفر بهمون میگفت چرا نمیری تو یوتیوب ویدئو آپلود کنی تا از این طریق درآمد ارزی داشته باشی، قطعا بهش می‌خندیدیم و می‌گفتیم آخه مگه سرجمع چندتا کاربر فارسی‌زبان تو یوتیوب داریم؟

ولی اگه امروز یک نفر این سوالو ازمون بپرسه، واقعا هیچ بهونه‌ای نمی‌تونیم داشته باشیم جز اینکه سرمون شلوغه یا اصلا علاقه‌ای بهش نداریم.

چون امروز خیلی با ده سال پیش فرق می‌کنه و با اینکه کماکان یوتیوب مثل ۱۰ سال پیش فیلتره، کاربرای ایرانی خیلی زیادی واردش شدن و یه جورایی میشه گفت یه جامعه چندصد هزارنفری یا شاید حتی بشه گفت میلیونی از کاربرای فارسی‌زبان تو یوتیوب شکل گرفته.

تو چند سال اخیر یوتیوبرهای فارسی‌زبان زیادی تو یوتیوب شروع به کار کردن و تعداد خیلی زیادی از اون‌ها تونستن به چهره‌های معروف اینترنتی تبدیل بشن و صدها هزار دنبال‌کننده رو به سمت خودشون جذب کنن و مهم‌تر از همه، به یک درآمد ارزی خیلی خوب دسترسی پیدا کنن.

هرچی تعداد این چهره‌های چندصدهزار دنبال‌کننده‌ای بیشتر باشه، نشون میده جامعه‌ی مخاطبین هم رشد خوبی داشته و روز به روز داره به تعداد بیننده‌های فارسی‌زبان یوتیوب اضافه میشه.

پس چرا شما همین حالا فعالیتتون رو تو یوتیوب استارت نزنید و یه کانال پرطرفدار و پربازدید در آینده رو از همین الان پی‌ریزی نکنید؟

خیلی ‌وقت‌ها پیش اومده که وقتی به یک نفر می‌گیم “تو که توی فلان زمینه مهارت خیلی زیادی داری، چرا واسه یوتیوب ویدئو درست نمی‌کنی در رابطه با همین کاری که بلدی؟” بهمون میگن “ای بابا یوتیوبرهای ایرانی خیلی زیاد شدن دیگه دیر شده!”.

شاید بشه گفت این اشتباه‌ترین طرز فکر رایج بین کاربرای یوتوب فارسیه.

چرا که در واقیت دقیقا برعکس این عقیده اتفاق افتاده و هرچی تعداد یوتیوبرهای ایرانی بیشتر باشه، یعنی کاربرهای ایرانی بیشتری رو وارد یوتیوب می‌کنن و جامعه‌ی مخاطبین احتمالی شما رو افزایش میدن.

پس اصلا نگران این نباشید که تعداد “یوتیوبرها خیلی زیاده” و “باید زودتر از این‌ها شروع می‌کردیم تا الان به یه جایی می‌رسیدیم!”.

بزرگترین یوتیوبرهای حال حاضر چه در ایران چه در خارج از ایران، روزی که اولین ویدئوی خودشون رو آپلود کردن و اولین نفر به کانالشون سابسکرایب کرد، جلوی چشمشون تعداد زیادی از یوتوبرهای قدیمی‌تر رو می‌دیدن که صدها هزار یا حتی میلیون‌ها دنبال کننده داشتن و انگار هیچوقت نمی‌شد از اون‌ها جلو زد و بالاتر رفت.

اما امروز می‌بینیم که این اتفاق افتاده و همون یوتوبرهای تازه‌وارد چند سال پیش، حالا به چهره‌های معروف و پربازدید یوتوب فارسی تبدیل شدن.

پس فراموش نکنید که هیچوقت برای شروع فعالیت در یوتوب دیر نیست و در هر زمانی میشه برای ایجاد یک منبع درآمد ارزی ثابت تو این پلتفرم بزرگ برنامه‌ریزی کرد.

تو چند سال اخیر که قیمت ارز تو کشورمون به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده و همچنان هم درحال افزایشه، برای اینکه بتونیم امنیت مالی خودمون رو حفظ کنیم و در طول سال‌های آینده از ورشکستگی خودمون جلوگیری کنیم، خیلی مهمه که به هرطریقی که شده، یک درآمد ارزی برای خودمون مهیا کنیم تا هرچقدر هم که قیمت ارز تو کشورمون بالاتر رفت، برامون جای نگرانی نداشته باشه و نیاز نباشه از مخارج همیشگی خودمون کم کنیم.

یوتوب رو عملا میشه درحال حاضر یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد ارزی دونست که با کم‌ترین هزینه ممکن میشه توش مشغول به کار شد و ماهانه درآمد دلاری به دست آورد.

اگه فکر می‌کنید دریافت این درآمدهای ارزی تو ایران دردسرهای زیادی داره، لازمه بهتون بگم که هیچوقت دریافت پول از یوتوب در داخل ایران به این اندازه راحت و ساده نبوده.

درحال حاضر گروه‌های تجاری زیادی تو این زمینه به یوتوبرهای ایرانی کمک می‌کنن و به عنوان واسطه بین ایرانی‌ها و جریان‌های مالی یوتوب در خارج از کشور، درآمدهای شما رو دریافت می‌کنن و به دست شما می‌رسونن.

تعدادی از این گروه‌ها عملکرد خیلی خوبی تو چند سال اخیر داشتن و آوازه‌شون حسابی بین یوتوبرهای ایرانی پیچیده و یجورایی با اطمینان کامل میشه بهشون اعتماد کرد.

پس خیالتون راحت باشه چون به سادگی هرچه تمام می‌تونید انتقال درآمدهای خودتون رو فقط در ازای پرداخت یک درصد کوچیک، به این گروه‌ها بسپرید و به راحتی تو ایران درآمد ارزی ماهانه داشته باشید.

اگه شما هم از جمله افرادی هستید که علاقه‌ی زیادی به فعالیت در یوتوب و کسب درآمد ارزی دارید اما به دلایل مختلف نسبت به شروع فعالیت خودتون مردد بودید و هنوز کاری نکردید، باید بهتون بگم که فعالیت کردن تو یوتوب یکی از ساده‌ترین کارهاییه که شما می‌تونید در راستای ایجاد یک کسب و کار جدید با درآمد مناسب انجام بدید.

نیازی نیست از همون ابتدای کار مبالغ هنگفتی رو خرج تجهیزات مختلف کنید.

چرا که می‌تونید فقط با یک گوشی ساده محتوای منحصر به فرد خودتون رو تولید کنید و به راحتی از طریق کانال شخصی خودتون به دست مخاطبین فارسی‌زبان یوتوب برسونید.

چند ماهی که به طور مداوم و مستمر این کار رو انجام بدید و تو یک برنامه‌ی زمانی ثابت ویدئوهای خودتون رو منتشر کنید، مطمئن باشید که در کمتر از یک سال، کانال خودتون رو به سطح قابل توجهی رسوندید و حالا می‌تونید به عنوان یک یوتوبر جدید، تجهیزات خودتون رو بسته به سبک فعالیتتون ارتقا بدید تا گسترده‌ی فعالیتتون رو به طرز چشمگیری افزایش داده باشید.

علاوه بر همه‌ی این موارد، حالا دیگه یه پشتیبان خیلی خوب هم دارید که می‌تونید تو هر زمینه‌ای ازشون کمک بگیرید.

ما تو مجموعه‌ی بیا یوتوب داریم تمام تلاشمون رو می‌کنیم تا هر اطلاعاتی که لازمه در راستای به موفقیت رسیدن تو یوتوب داشته باشید رو در دسترس شما قرار بدیم تا هروقت که خواستید فعالیت خودتون رو شروع کنید، بتونید پاسخ همه سوالاتتون رو به کمک بیا یوتوب پیدا کنید.

از آشنایی با تجهیزات حداقلی مورد نیاز برای شروع فعالیت در یوتوب و شناختن شاخه‌های مختلف محتوایی برای فعالیت تو این پلتفرم گرفته، تا همه‌ی آموزش‌هایی که تو زمینه تجهیزات، نرم‌افزارها، اجرا، زمان‌بندی انتشار ویدئوها و الگوریتم‌های یوتوب بهشون نیاز دارید تا خیلی زود به یک یوتوبر حرفه‌ای تبدیل بشید.

google rating | reviews
Google rating: 4.8
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121747 »
« ویراستار: دکتر فهیمه تهرانی راد »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 21053 1 سال پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://biayoutube.com/بهترین-راه-کسب-درآمد-ارزی/