قوانین یوتیوب ...



طی آپدیت های اخیر یوتیوب موضوعات و قوانین جدیدی به فهرست قوانین این شرکت افزوده شده است…

طی آبدیت های اخیر یوتیوب موضوعات و قوانین جدیدی به فهرست قوانین این شرکت افزوده شده است که در لیست زیر آنها را برسی می کنیم :  

آخرین به روز رسانی ها در خصوص قوانین مرتبط با خوراکی  ها در ویدئوها آخرین قوانین مربوطه به دسترسی های ابزارهای یوتیوب افزایش زمان رفع محدودیت ها توسط یوتیوب افزایش زمان درخواست مجدد توسط یوتیوب
آخرین به روز رسانی ها در خصوص قوانین مرتبط با خوراکی ها در ویدئوها

  یوتیوب حساسیت های خودش را جهت بررسی ویدئوهایی که محتوای خودکشی، خودآزاری و اختلالات در خوردن دارند را به حد قابل توجهی افزایش داده است. تولید کنندگان محتوا در صورتی که می خواهند دچار مشکل نشوند بهتر است موارد زیر را در ویدئوهای خود استفاده نکنند و یا به سبک دیگری استفاده کنند : ویدئویی که شامل اطلاعات و منابع برای خودکشی و خودآزاری و راهکارهای انجام خودکشی باشد را بارگذاری نکنند. از تشویق افراد جهت آسیب رسانی به خود جلوگیری کنند. اگر در مورد این مباحث صحبت می کنند حتما از ترویج آن جلو گیری کنند.

و داخل ویدئو های خود راهکار مقابله با آن را ارائه دهند. حتما اگر محتوایی دارند که شامل خود کشی و خودآزاری و یا آسیب رساندن به خود و دیگران از طریق خورد و خوراک می باشد آن را طوری بلار(blur) کنند تا قابل تشخیص نباشد. همینطور هم برای ویدئوهایی در این سبک توصیه می شود تا از شیوه‌های مختلف برای محافظت از بینندگان خود در برابر آسیب و ناراحتی استفاده کنند : به جای نشان دادن جزئیات یک مشکل، بر تأثیر آن اختلال تمرکز کنند. به مخاطبان خود بگویند که اختلالات خوردن معمولاً باعث عوارض شدید می شود. اطلاعات و منابعی را برای پیشگیری از اختلال خوردن و راهبردهای مقابله ای درج کنند.

سعی کنند آن را هم در خود ویدیو و هم در توضیحات ویدیو قرار دهند.  

اگر محتوای تولید شده موارد فوق را رعایت نکند و به طور علنی جهت تشویق افراد به خودکش ، خودآزاری و ایجاد مشکلات به هنگام خوردن داخل ویدئوه فعالیت کند دچار مشکلات زیر می شود :

  محتوای مورد نظر حذف می شود و ممکن است کانال استراگ (هشدار) دریافت کند و در بعضی موارد علنی تر ممکن است کانال حذف شود.  

آخرین قوانین مربوطه به دسترسی های ابزارهای یوتیوب

  استودیوی یوتیوب ابزارها و ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند تا به کاربران خود کمک کند از محتوای خود بهترین استفاده را ببرند.

برای دسترسی به این ابزارها و ویژگی‌ها، کاربر می تواند نحوه تأیید هویت خود را انتخاب کند.

تأیید هویت کاربر به یوتیوب کمک می کند از سو استفاده گران جلوگیری شود.  

کاربر چندین راه برای دسترسی پیدا کردن به ابزارهای یوتیوب دارد :

ویژگی‌های استاندارد :

کاربر تا زمانی که هیچ اخطار فعالی درباره دستورالعمل‌های انجمن نداشته باشد، بعد از ایجاد یک کانال بلافاصله این ویژگی‌ها را در اختیار قرار می‌گیرد.

از این ویژگی ها برای شروع رشد مخاطبان و توسعه کانال می شود استفاده کرد.  

ویژگی‌های متوسط :

اگر کاربر  می‌خواهد مجموعه وسیع‌تری از ابزارها برای ادامه رشد مخاطبان خود داشته باشد، می‌تواند دسترسی به ویژگی‌های متوسط ​​را انتخاب کند.

برای انجام این کار، باید شماره تلفن خود را تأیید کند.  

ویژگی‌های پیشرفته :

اکثر سازندگان فعالی که به دنبال استفاده از ویژگی‌های پیشرفته برای اولین بار هستند، به‌طور خودکار واجد شرایط می‌شوند، زیرا از قبل سابقه کانال کافی را ایجاد کرده‌اند. در برخی موارد، سازندگان جدید یا کسانی که می‌خواهند فورا قفل ویژگی‌های پیشرفته را باز کنند، می‌توانند هویت خود را با یک شناسه معتبر یا از طریق تأیید ویدیویی تأیید کنند.  

افزایش زمان رفع محدودیت توسط یوتیوب

یوتیوب طی آخرین آبدیت خود مدت زمان رفع محدودیت را افزایش داده است.

یعنی اگر کاربر یک استراگ  ( هشدار ) دریافت کند حالت تعلیق آن از 90 روز به 120 روز افزایش یافته است. همچنین اگر کانال کاربر به حالت توقف توسط یوتیوب درآید مخاطبین نمی توانند دیگر از استیکرها و پست های انجمنی استفاده کنند.

و عملا عملیات پرداخت مخاطبین ویژه متوقف می شود. همچنین دکمه عضویت هم برای اعضا نمایش داده نمی شود. کاربر برای جلو گیری از انجام این اتفاق می تواند با توافق دوباره با قوانین یوتیوب مجددا mcn خود را فعال کند.  

افزایش زمان درخواست مجدد توسط یوتیوب

در گذشته اگر برای مانیتایز شدن درخواستی به یوتیوب ارائه می شد و این درخواست توسط یوتیوب رد می شد کاربر باید مجددا بعد از 30 روز درخواست مجدد را ارسال می کرد. اما طی آبدیت های جدید یوتیوب اگر در خواست کاربر جهت تایید شرایط درآمد زایی توسط یوتیوب رد شود این سری 90 روز مهلت ارسال درخواست مجدد زمان میبرد. همچنین یوتیوب برای کاربران خود توصیه هایی را جهت رفع و جلوگیری از محتوای خودکشی، خودآزاری و اختلالات دارد به این صورت که راهکارهای زیادی به کاربران خود ارائه می دهد تا در صورتی که هر کدام از موارد بالا توسط هر شخصی دیده شود کاربران سریعا به آن کمک کنند. همچنین یوتیوب در خواست دارد اگر شخصی با این موارد موجه شد یا سریعا با نزدیک ترین مراکز درمانی تماس بر قرار کند و یا با پرچم گذاری کردن ویدئو مذکوره آن را به اطلاع عوامل یوتیوب برسانند.   منابع : https://support.google.com/youtube/answer/10008196 https://support.google.com/youtube/answer/2802245 https://support.google.com/youtube/answer/9890437#advancedfeatures          

آپدیتهای یوتیوب قوانین یوتیوب

نویسنده: تیم محتوا

google rating | reviews
Google rating: 4.8
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121736 »
« ویراستار: نازنین شمس »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 17397 1 سال پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://mobixcube.network/قوانین-یوتیوب/