۱۴ ایده برای بلک فرایدی در شبکههای اجتماعی ...
بلک فرایدی Black Friday یا جمعه سیاه، در ایالات متحده شروع و کم کم به یک پدیده جهانی تبدیل شد.
این روز یک اتفاق سنتی برای تخفیف کالاها بعد از روز شکرگزاری است.
در واقع منشا این رویداد به این قضیه باز میگردد که آمریکاییها بعد از یک روز خوشگذرانی و دورهمی، تمایل به گذراندن وقت خود به خرید داشتند.
این تاریخ، یکی از بزرگترین روزهای خرید سالانه در سراسر جهان است.
آنلاین شاپهایی که محصولات دیجیتال میفروشند، یک رویداد دیگر هم به اسم سایبر ماندی به وجود آوردند تا تخفیفهای بلک فرایدی را تا هفته بعد هم ادامه دهند.
سایبر ماندی روز دوشنبه پس از بلک فرایدی است و روندی کاملاً شبیه بلک فرایدی را طی میکند.
بر اساس آمار جستجوی گوگل در سال ۲۰۱۹، تعداد سرچ “early Black Friday” و “early Black Friday Deals” نسبت به سال گذشتهاش افزایش زیادی داشته است.
در سال ۲۰۲۰ هم فروشندگان از 26 سپتامبر کمپینهای خود را شروع کردند.
چرا شبکههای اجتماعی در بلک فرایدی اهمیت دارند؟
بلک فرایدی یک تحقق رویا برای فروشندگان است.
به سختی میتوان کسب و کاری را پیدا کرد که در این روز تخفیفهای بزرگی ارائه ندهد.
حال شاید بپرسید که چرا در این روز، باید بر فعالیت آنلاین متمرکز شد؟ در ادامه به این سوال پاسخ میدهیم.
بلک فرایدی و شبکههای مجازی دست در دست هم پیش میروند
از یک نظر میتوان گفت که بلک فرایدی فصل فروش تعطیلات را با تشویق مصرفکنندگان به خرید کالاهای پرطرفدار با قیمت کمتر شروع میکند.
در کل، این روزها خرید و فروش، بیشتر در مسیری آنلاین پیش میرود و با توجه به تغییر رفتار کاربران پس از پاندمی کووید 19، انتظار میرود که هرساله بلک فرایدی عمدتاً به صورت آنلاین برگزار شود.
شبکههای اجتماعی و سایتها خود را در زمینه فروش محصولات، ثابت کردهاند و از این نظر سرآمد هستند.
پستها و تبلیغات مناسب، خریداران را ترغیب به کلیک و خرید در همان زمان و همان جا میکنند.
پس اهمیت دارد که کسب و کارها، چه چیزی را، چگونه به اشتراک میگذارند.
تبلیغات بلک فرایدی در شبکههای اجتماعی، یک راه عالی برای جذب مشتری هستند
با آنلاین شدن روند کلی خرید و فروشهای امسال، نه تنها تولید پستهای عالی بلکه تهیه یک محتوای تبلیغاتی خوب هم حیاتی است.
رقابت بین فروشندگان در بلک فرایدی بسیار شدید است؛ همانطور که باید رقابت مردم در خرید کالاهای تخفیفی شما شدید باشد! به همین علت است که باید تبلیغاتتان را بهبود بخشیده و خریداران را جذب کنید.
خوب است بدانید:
اطمینان حاصل کنید که حمل و نقل کمهزینه و قابل اعتمادی دارید.طبق آمار ایالات متحده، ۹۰ درصد خریداران اظهار کردهاند که محرک اصلیشان برای انتخاب یک فروشگاه، ارسال رایگان آن بوده است.
توانایی برای رساندن کالا به مشتری در همان روز خرید، احتمال انتخاب را ۵۰ درصد افزایش میدهد.
هرچند که فقط ۹ درصد کل خریداران از این سرویس استفاده کردند.
۵۰ درصد خریداران دریافت مرسوله در روز بعد از خرید را ترجیح دادهاند و ۳۵ درصد هم بعد از دو روز. برای استفاده فعال از دستگاه موبایلتان آماده باشید.
خریداران زیادی از تلفنهای همراه هوشمندشان برای خرید استفاده میکنند.
این پتانسیل را فعال کنید تا مشتریان جذب شوند.
اطمینان حاصل کنید که سایتتان روی موبایل، خوب به نظر رسیده و به درستی کار میکند (آن را روی همه انواع دستگاهها امتحان کنید، نه فقط موبایل خودتان). شبکه اجتماعی مناسب را برای کمپینتان انتخاب کنید.
این احتمال هست که هیجانی شده و برای تلاش در چندین پلتفرم شبکه اجتماعی زمان صرف کنید؛ ولی اینکه روی یک یا دو پلتفرم تمرکز کنید، موثرتر است.
اصول انتخاب پلتفرم مناسب شامل ۱) پلتفرمی که درآمدزاترین است و ۲) پلتفرمی که بیشترین تعامل را برمیانگیزد، میشود. از همین الان شروع به آمادهسازی کنید.
برای راه انداختن کمپین تبلیغاتی، تا آخرین لحظات صبر نکنید.
کمپین را از قبل آماده کنید.
هدف و شاخصهای موفقیتتان را مشخص کنید و تصمیم بگیرید برای رسیدن به مخاطب، چه چیزهایی لازم دارید. صفحه فروش مناسب یا landing page ایجاد کنید.
اگر در شبکههای اجتماعی در حال تبلیغات هستید، به چنین صفحهای نیاز دارید.
صفحه هدف باعث ایجاد تطابق بین پیامرسانی در شبکههای اجتماعی و افزایش بازاریابی میشود.
با چند ایدهای که به شما پیشنهاد میکنیم، میتوانید بیش از پیش مخاطبان را جذب کمپین بلک فرایدی خود کنید.
داشتن خلاقیت و علم تعامل در شبکههای مجازی، فروشنده پیروز این رویداد را تعیین میکند.
از ارائه محتوای طنز نترسید!
طنز منجر به تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران واقعی میشود و دلایل زیادی برای آن وجود دارد.
طنز و شوخی، توجه را جلب میکند، خصوصاً در شبکههای اجتماعی.
از آنجا که عنصر طنز در تبلیغات دو از انتظار است، استفاده از آن به نظر جذاب میرسد.
بر اساس گفته موسسه علوم اعصاب شناختی هاروارد ماهونی «طنز به دلیل ایجاد چالش، تعامل خوبی برقرار میکند.
چالش غیرمنتظره یک جوک، لوب جلویی مغز را که مرتبط با تشخیص اشیاء است، فعال میکند و بعد واکنشهای استدلالی به احساسات تبدیل میشوند»
طنز باعث میشود تا پروسه خرید و فروش را فراموش کنید.
جوکها حواس ذهن را پرت میکنند! سپس مقاومت ذهن در برابر تاثیر، کمتر خواهد شد.
هر کاربر، روزانه با حجم زیادی از اطلاعت بمباران میشود و ذهن به صورت اتوماتیک، تبلیغات را جدا میکند.
طنز و شوخی، این گارد ذهنی در برابر آگهیها را کاهش میدهد.
بخش استدلالی را تحریک کرده و سپس منجر به ایجاد یک پاسخ هیجانی میشود.
طنز، حال و احوال را بهبود میبخشد.
یک استاد بازرگانی و آمار در کالج سنت وینست یافته است که طنز و شوخی باعث روحیه دادن به مشتری میشود.
در نتیجه، مخاطب این حس خوب را مرتبط به محصول شما میداند و اقدام به خرید میکند.
علاوه بر این، کاربران تمایل بیشتری در اشتراکگذاری محتوای طنز دارند؛ پس با این روش، شما و محصولاتتان از طریق بازاریابی دهان به دهان به دیگران معرفی میشوید و این یک آگهی و تعامل عالی است.
پس برای تهیه یک پست در بلک فرایدی، به موارد زیر توجه کنید:
تحقیقاتی انجام دهید تا مخاطب را بشناسید.حتی اگر تلاش میکنید تا محتوای طنز تولید کنید، نقش تحقیقات جدی روی مخاطب هدف، کمرنگ نمیشود. صمیمی باشید و سخت نگیرید.
اگر قرار است که خودتان را مورد تمسخر قرار دهید، مخاطب باید این را متوجه شود؛ در غیر اینصورت، محکوم به شکست هستید! در هر صورت، محتوای با کیفیت تولید کرده و طراحی مناسب را فراموش نکنید.
به صورت تعاملی، درخواستها را محقق کنید
سایت Aliexpress با راهانداختن یک تعامل بسیار جذاب بلک فرایدی را برگزار کرد.
اولاً یک آگاهی درمورد اینکه کدام محصولات خواهان بیشتری دارند ایجاد شد و دوماً، وفاداری خریداران از طریق هر خرید انجام شده، شکل گرفت.
طرز کار آنها هم ساده است:
یک یا دو هفته زودتر، یک پست منتشر کنید.در این پست از مردم بپرسید که دوست دارند در بلک فرایدی چه محصولی را با تخفیف خریداری کنند. در روز بلک فرایدی اعلام کنید که تخفیف روی آیتمهای محبوب اعمال شده است. سپس یک نظرسنجی برگزار کنید؛ بین محصولاتی که بیشترین کامنت را زیر پست مربوط به درخواستها گرفتهاند.
باید حداقل ده مورد را انتخاب کنید.
لزوم این نظرسنجی این است: تخفیفی که قرار است روی هر محصول ارائه شود، مطابق با درصد رای آن محصول خواهد بود.
البته حتماً اشاره کنید که تخفیف بیشتر از ۵۰ درصد اعمال نخواهد شد (هرچند این بسته به صلاحدید خودتان دارد).
از هشتگهای مناسب استفاده کنید
بخش زیادی از مردم به شکل وسیعی برای تخفیفهای بلک فرایدی برای جستجوی محصول مورد نظر خورد زمان میگذارند.
در شبکههای مجازی، هشتگها یکی از بهترین راهها برای آگاه کردن دیگران درباره یک کسب و کار است.
دنبالکنندگان پستهای کسب و کارهای مختلف را میبینند.
استفاده از هشتگها به آنها اجازه میدهد تا محصولاتشان را به رخ مخاطبان وسیعتری بکشند! البته استفاده از هشتگهای مناسب هم به بهبود روند پیدا شدن پیجها در شبکههای اجتماعی کمک میکند.
از هشتگهایی مثل هشتگهای محبوب زیر استفاده کنید.
فراموش نکنید که کمی آنها را شخصیسازی کنید:
#blackfriday
#بلک_فرایدی
#فروش_بلک_فرایدی
#تخفیف_بلک_فرایدی
#هفته_بلک_فرایدی
#خرید_بلک_فرایدی
از دنبالکنندگان در شبکههای اجتماعی سوال کنید
برای رسیدن به تعامل بیشتر، از مخاطبانتان سوال بپرسید.
برای مثال، فروشگاه آمریکایی Kohl’s یک کارت هدیه ۵۰۰ دلاری تهیه کرد.
این کارت به کسی تعلق میگرفت که بهتر از بقیه شعر مذکور را ادامه دهد.
گزینه دیگر برای اعمال روی پستهای بلک فرایدی این است که از دنبالکنندگان بخواهید حدس بزنند کدام محصول، در بلکفرایدی پروفروشتر خواهد بود.
با یک خیریه همکاری کنید
فعالیتهای خیریه هم یک گزینه برای کمپین بلک فرایدی است و ایدهای عالی برای پستهایتان خواهد بود.
با وجود اینکه خیریه برای شما سودی به دنبال نخواهد داشت، شما یک فعل پسندیده انجام داده و آگاهی و اعتبار برندتان را میان مردم افزایش دادهاید.
این عمل، شما را از رقیبانتان که کاملاً منفعتطلب هستند جدا میکند.
یک کمپین خیریه، در دراز مدت مفیدتر از یک آگهی فروش کوتاهمدت عمل میکند.
در تعطیلات و مراسمهایی که به مصرفگرایی پیوند خوردهاند، مردم زوایای اخلاقمدارانه را تحسین خواهند کرد.
روز Giving Tuesday روز سهشنبه بعد از جمعه بلک فرایدی است.
در این روز کمک به خیریهها و چنین اعمالی صورت میگیرند و فرصت خوبی است تا وجهه محبوبی از برندتان بسازید.
برای مثال، رستورانهای زنجیرهای Pieminister در بریتانیا، به یک سازمان معروف خیریه که به بیخانمانها کمک میکرد ملحق شد.
این کمپانی، یک برنامه توزیع شیرینی پای بین بیخانمانها را تدارک دید.
در ادامه طبیعتاً مردم مایل بودند که اخبار چنین تلاش خوبی را با دیگران به اشتراک بگذارند.
به خریدهای شایسته، اشانتیون اختصاص دهید
همه عاشق محصول رایگان هستند و تعطیلات و جشنها هم یک موقعیت عالی برای ارائه هدیه به مشتریان است.
از شبکههای اجتماعی استفاده کنید تا نشان دهید آیتمهای رایگان را همراه با خریدهای بلک فرایدی هدیه میدهید.
سعی کنید از ایتمهای کوچک، جذاب و همهپسند استفاده کنید.
البته میتوانید یک حق انتخاب محدود به خریداران بدهید که دوست دارند چه چیزی را به عنوان اشانتیون دریافت کنند.
کسب و کارها پول زیادی را برای تبلیغات و نشر آگهی صرف میکنند؛ در حالی که اصولاً از رسیدگی به مشتریان فعلی و استفاده از ظرفیت آنها غافل هستند.
میتوانید از دنبالکنندگان فعلی بخواهید با اشتراکگذاری، لایک کردن، کامنت گذاشتن، استوری کردن و انجام موارد تعاملی اینچنینی، صفحه شما را تبلیغ کنند.
در ازای این همکاری و به عنوان پاداش تبلیغات، کاربرانی که در کمپین تبلیغاتی شرکت کردهاند را لیست کنید.
سپس از بین افراد این لیست افرادی را برای دریافت هدیه یا محصول رایگان انتخاب کنید.
به این شکل، یک موقعیت برد برد خلق میشود.
ارسالتان رایگان داشته باشید
تقریباً هر فروشگاه اینترنتی باید با رقیب بزرگتر خود رقابت کند.
برای کاربران سخت است که از ارسال رایگان بگذرند.
شاید شما تخفیف شیرینی برای بلک فرایدی مد نظر داشته باشید ولی میتوانید با پیشنهاد ارسال رایگان، این تخفیفها را شیرینتر کنید.
خریداران شیفته چنین پیشنهادی هستند؛ فقط فراموش نکنید که این را به خوبی از طریق شبکههای اجتماعی اطلاع رسانی کنید.
یک راهنمای خرید هدیه ایجاد کنید
با وجود رویدادها و تعطیلات زیادی که در دسامبر اتفاق میافتند، اصولاً ماه نوامبر زمانی است که مردم درمورد خرید هدیه برنامهریزی میکنند.
شما میتوانید با ایجاد یک راهنما درمورد خرید هدیه مناسب، به خریدارانتان کمک کنید.
این یک راه عالی برای جذب کسانی است که به دنبال یک الهام و ایده درمورد خرید هدیه برای عزیزانشان هستند.
اگر راهنمای خرید هدیهتان را قبل از بلک فرایدی آماده کنید، میتوانید به دنبالکنندگانتان درمورد خرید در بلک فرایدی هم کمک بزرگی کرده باشید.
علاوه بر این، میتوانید به خریدارانتان پیشنهاد استفاده از بن کارت هدیه را بدهید.
آنها میتوانند به اندازه بودجه مورد نظرشان به شما بپردازند و شما هم در ازای آن، حواله خرید هدیه به آنها بدهید.
به اینصورت، فردی که هدیه را دریافت کرده است، با استفاده از آن بن خرید، محصول مورد علاقهاش را از شما خریداری خواهد کرد.
به خریداران یک دلیل برای خرید مجدد بدهید
اگر تخفیف خوب و تبلیغات مناسب در شبکههای اجتماعی داشته باشید، بلک فرایدی یک موفقیت بزرگ برای کسب و کارتان خواهد بود.
ولی بعد از بلک فرایدی چطور؟ نگه داشتن خریداران هم اهمیت دارد.
چه برای یک جشنواره فروش دیگر و چه برای زمانهای معمول، باید طوری برنامهریزی کنید که پس از بلک فرایدی، خریداران وفاداری پیدا کنید.
به عنوان مثال میتوانید یک بن تخفیف برای خرید بعدی به مشتریان خود بدهید.
یک حس ضرورت ایجاد کنید
با ایجاد حس ضرورت و فوریت درمورد فروشهای بلک فرایدی، راه خوبی برای جذب تعامل و خرید ایجاد کردهاید.
به مخاطبانتان یادآور شوید که تخفیفهای بلک فرایدی موقتی هستند و باید سریع عمل کنند.
تخفیفهای زماندار، تعداد کالاهای محدود و تاکید بر احتمال هجوم ناگهانی خریداران؛ همه این موارد باعث ایجاد یک حس ضرورت در خریداران بالقوه میشوند و حراجی شما را از دست نخواهند داد.
تخفیفها را تا سایبر ماندی ادامه دهید
با وجود حجم زیاد تخفیفات صرفاً آنلاین، Cyber Monday یک روز رویایی برای هر گرداننده فروشگاه آنلاین است.
لازم نیست که تخفیفات را فقط در یک روز و برای بلک فرایدی اعمال کنید؛ میتوانید فروشتان را تا دوشنبه پس از آن که سایبر ماندی است ادامه دهید.
اطمینان یابید که به دنبال کنندگان در مورد ادامه تخفیفها پس از بلک فرایدی اطلاع میدهید.
از ویژگی فروشگاه اینستاگرام (Instagram Shops) استفاده کنید
اینستاگرام به یک پلتفرم اساسی برای تبلیغات و فروش آنلاین تبدیل شده است.
قابلیتهای فروشگاه اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد تا بدون ترک کردن محیط اپلیکیشن اینستاگرام، بتوانند خرید کنند.
ایجاد فروشگاه اینستاگرام برای برندتان، ساده و رایگان است؛ ولی پروسه بررسی و پیادهسازی آن به قدری زمانبر هست که لازم باشد راه انداختن این گزینه را یک هفته قبل از بلک فرلیدی یا حتی قبلتر آغاز کنید.
همچنین در کنار این قابلیت، با استفاده از تمها و بنرهای جذاب، مخاطبان را به سمت خرید از کالاهای تخفیفیتان سوق دهید.
پستها پازلی زیبا، استوریهای جذاب، بازیها و موارد اینچنینی میتوانند راههایی عالی برای تعامل و کشاندن خریداران به فروشگاه انلاین شما باشند.
اپلیکیشن اینستاگرام پر از ابزار و قابلیت جذاب برای ساخت بنر، ویدیو، آگهی و مواردی از این قبیل برای جذب خریدار است.
از گزینههای متنوع و کارآمد این شبکه اجتماعی غافل نشوید.
کاملاً از بلک فرایدی صرف نظر کنید
این نکته متفاوتتر از سایر نکات است.
برخی برندها تصمیم میگیرند که اصلاً در آشفتگی بلک فرایدی وارد نشوند.
بلک فرایدی نماد مصرفگرایی است و برخی برندها (مثل برخی مصرفکنندگان) با آن ارتباط نمیگیرند.
این استراتژی ممکن است سودی که بلک فرایدی به همراه دارد را از بین ببرد؛ ولی به مخاطبتان اجازه میدهد که بداند بیزینس شما و در کل صرفهجویی بر جهان تاثیر دارد.
اگر قرار است با بلک فرایدی همراه نشوید، در این مورد در شبکههای مجازی پست به اشتراک بگذارید و به همه اعلام کنید که چه دلایلی دارید.
ویدیوی تبلیغاتی با جزئیات خلاقانه بسازید
حتماً به ساخت ویدیوهای جذاب تبلیغاتی فکر کنید.
اگر بودجه کافی دارید و ویدیوتان به قدر کافی ارزشمند است، این آگهی را در پلتفرمها مختلف به عنوان آگهی تبلیغاتی نمایش دهید.
میتوانید آگهیتان را به یوتیوب یا دیگر بسترهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی بسپارید.
از راههای خلاقانه، به ویدیو جزئیات جذاب اضافه کنید.
مثلاً میتوانید کدهای تخفیفی پنهان را در ویدیو جاسازی کنید؛ به این صورت علاوه بر تشویق مخاطب به دقت در ویدیو تبلیغاتی، او را به هیجان و تعامل هم وا میدارید.
البته علاوه بر روش ویدیویی، میتوانید کدهای تخفیفی ویژه را از طریق ایمیل برای مشتریان وفادارتان ارسال کنید تا صمن تشکر، به آنها یاداور شوید که حضورشان برای شما ارزشمند است.
بلک فرایدی در ایران
از پیشتازان رویداد بلک فرایدی در ایران، فروشگاه اینترنتی بامیلو بود.
قبلاً از اولین دقایق بامداد ۶ آذر به مدت ۲۴ ساعت امکان استفاده از تخفیفهای استثنایی روی کالاهای فروشگاه اینترنتی بامیلو فعال بود.
این تخفیفها تا ۸۰ درصد و بر ۶۰ هزار کالای متنوع ایرانی و خارجی اعمال میشدند.
از بین این محصولات، ۳۰۰ کالای پیشنهادی از برندهای معتبر به عنوان محصولات فروش ویژه بودند.
آنلاین شاپ خانومی
آنلاین شاپ خانومی هم از فروشندگانی است که معمولا در این حراجی شرکت میکند.
البته سایت خانومی به مدت سه روز یعنی در روزهای ۵، ۶ و ۷ آذر حراجی را ادامه میدهد و مشتریان میتوانند محصولات را با تخفیفهای اعمالی خریداری کنند.
کمپین بلک لک سایت لکلک
سایت لکلک هم که یک واسطه داخلی برای خرید از فروشگاههای خارجی است، کمپینی با نام بلکلک فرایدی را راهاندازی خواهد کرد.
سایت لکلک تخفیفات را تا ۹۰ درصد اعمال خواهد کرد و انواع برندهای معتبر را به خریداران ارائه میکند.
حراج بزرگ دیجیکالا
سال گذشته، دیجیکالا با کمپین تخفیف از 9 تا 99 درصد تخفیف، فروش خوبی در بلک فرایدی رقم زد و روی محصولات خود تخفیفهای جالب توجهی اعمال کرد.
به دلیل جذاب بودن این تاریخ و ماندگاری آن در ذهن مخاطب، این کمپین جذابیت بیشتری داشت.
بررسی اجمالی حراجی بلک فرایدی و نکات نهایی
میزان خرید مردم در بلک فرایدی، یک پیک خرید سالانه محسوب میشود.
این میزان خرید سال به سال با افزایش همراه بوده است و فقط در حراجی سال ۲۰۱۴، به ازای هر خریدار ۴۱۰ دلار پول صرف خرید شده است! هرچند که این حراجی در کشورهای خارجی خصوصاً امریکا شناخته شدهتر و پر سر و صداتر است.
بیشترین سهم در فروش را به ترتیب سایتهای آمازون (Amazon)، والمارت (Walmart)، بست بای (Best Buy)، تارگت (Target) و اپل (Apple) داشتهاند.
آمارها نشان میدهد که مردم در بلک فرایدی، تمایل بیشتری به خرید لباس، کفش و زیورآلات (به میزان ۶۴ درصد از کل خریدها) نشان میدهند.
سپس تبلت، موبایل و کامپیوتر با ۶۱ درصد، وسایل الکترونیک، تلوزیون و ویدئو با ۶۰ درصد، اسباب بازی با ۴۰ درصد، لوازم ورزشی با ۲۰ درصد و جواهرات با ۱۸ درصد در جدول محبوبترینها هستند (عبور جمع درصدها از ۱۰۰، به این دلیل است که برخی از خریداران بیش از یک دسته محصول را انتخاب کردهاند).
طبق آمار دلیل اصلی مردم برای خرید در این حراجی، وجود یک معامله پرسود است (۵۱ درصد دلایل!).
۲۵ درصد مردم به دلیل آماده شدن برای فصل جدید، ۱۳ درصد برای پیروی از جو جامعه و ۱۱ درصد هم بخاطر پذیرفتن این حراجی به عنوان یک سنت دست به خرید میزنند.
البته مردم دلایل زیادی هم برای ترجیح خرید از فروشگاههای آنلاین دارند.
امکان خرید ۲۴ ساعته، امکان مقایسه قیمتها، ارسال رایگان کالا، فرار از شلوغی فروشگاهها، تنوع بیشتر کالاها، سرعت در پیدا کردن کالای مدنظر و صرفهجویی در زمان از جمله این دلایل هستند.
به هرحال بسیاری از مردم حتی در ایران، منتظر فرا رسیدن روز جمعه سیاه و خرید با تخفیف از فروشگاههای موردعلاقهشان هستند.
تلاش کنید تا علاوه بر فروش پر سود در این روز، مشتریان وفادار جدید هم پیدا کنید.
تخفیفها و کمپینها را برنامهریزی کنید و فراموش نکنید که همه چیز به صرفه پیش برود.
روشهای خلاقانه و اطلاعرسانیهای زودهنگام را هم فراموش نکنید.
Google rating: 4.7
کد خبر: « 121797 »
« ویراستار: احسان جهان آرا »