Buzzsumo چیست و چه کاربردی دارد؟ ...
Buzzsumo یک ابزار عالی برای بازاریابان محتوا است.
اما آیا میدانید چگونه کار میکند؟ آیا در مورد جنبههای خاصی از آن سؤال دارید؟ اگر چنین است خوش شانس هستید.
ما این راهنمای مفید را برای همه شما علاقه مندان به محتوا ایجاد کردهایم، که به دنبال استفاده حداکثری از Buzzsumo هستید.
Buzzsumo چیست؟
اول از همه بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.
برای همه دوستداران بازاریابی محتوا، Buzzsumo پلتفرمی است که به شما امکان میدهد محتواهایی را که در سراسر وب هیاهو ایجاد میکنند، جستجو و پیدا کنید.
این یک خط کمک محتوایی است وقتی به دنبال حس جهت گیری با یک استراتژی بازاریابی محتوا هستید.
بنابراین هنگامی که به دنبال ایدههای محتوایی هستید که اتلاف وقت و بودجه نیست ارزش دارد به Buzzsumo بروید تا ببینید در دنیا چه میگذرد.
ویژگیهای اصلی Buzzsumo چیست؟
نکته جالب در مورد Buzzsumo این است که فقط به مشاهده فهرستی از محتواهای پر هیاهو ختم نمیشود.
ویژگیها و ابزارهای متنوع دیگری وجود دارد که تجربه جستجوی شما را قویتر از همیشه میکند.
در ادامه برخی از محبوبترین ویژگیهایی را که ارزش امتحان کردن بازسومو را دارند، مورد بحث قرار میدهیم:
insight محتوا
گاهی اوقات مشاهده تعداد اشتراکگذاری یک محتوا کافی نیست.
به لطف ابزار insight محتوای Buzzsumo، میتوانید یک گزارش جامع در مورد موارد بسیار بیشتری دریافت کنید.
ابزار insighy محتوا به شما امکان میدهد اطلاعات موارد زیر را داشته باشید:
تحلیل رقبا
تجزیه و تحلیل رقبا هنگام برنامه ریزی یک استراتژی بازاریابی محتوا حیاتی است.
ایجاد عملکرد کمپینهای رقبای شما به شما کمک میکند تا کشف کنید که چه چیزی خوب کار میکند و چه چیزی نه.
چرا وقتی به وضوح کار نکرد، همان اشتباهات آنها را مرتکب شوید؟ ابزار هوش رقابتی Buzzsumo به شما کمک میکند تا بر همین موضوع مسلط باشید.
دیگر هرگز نگران عقب افتادن نخواهید بود.
با کمک این ابزار میتوانید موارد زیر را تجزیه و تحلیل کنید:
این میتواند در هنگام فهمیدن اینکه آنها برای به دست آوردن چنین تعامل بالایی چه میکنند مفید باشد.هشدارها: هشدارها را روشن کنید و هر زمان که رقیب شما محتوا منتشر کرد، به شما اطلاع داده میشود.
باز هم شما را از عقب افتادن باز میدارد.
این ویژگی همچنین میتواند برای محتوا، کلمات کلیدی، بک لینکها و … اعمال شود.
بازاریابی تأثیرگذار
آخرین ویژگی Buzzsumo که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، ابزار بازاریابی تأثیرگذار است.
اکنون بازاریابی و تبلیغ تأثیرگذار بخش مهمی از هر کمپین جستجوی ارگانیک است.
اگر مخاطبین قوی دارید، آنها میتوانند محتوای شما را با مخاطبان زیادی به اشتراک بگذارند که قبلاً امکان پذیر نبود.
اما از کجا شروع میکنید؟
با کمک ابزارهای بازاریابی تأثیرگذار Buzzsumoمیتوانید بیش از هر زمان دیگری تأثیرگذاران را کشف و درک کنید.
در اینجا یک خلاصهای از کارکرد این ابزار آورده شده است:
Buzzsumo چگونه دادهها را جمعآوری میکند؟
Buzzsumo پر از اطلاعات قابل اعتماد در مورد محتوای موجود در وب است.
برای کسانی که تعجب میکنند که Buzzsumo چگونه دادهها را جمع آوری میکند، احتمالاً تعجب آور نخواهد بود که پاسخ یک پاسخ فنی است.
استیو رایسون یکی از بنیانگذاران Buzzsumo گفته است: ما سایتها را مانند گوگل ایندکس میکنیم.
ما از APIهای عمومی برای دریافت تعداد اشتراک گذاری برای هر URL استفاده میکنیم.
ما همچنین دادههای اشتراکگذاری را از Gnip برای توییتر خریداری میکنیم زیرا دیگر یک نقطه پایانی عمومی برای تعداد اشتراکگذاریهای توییتر وجود ندارد.
ما از Elastic Search به عنوان موتور جستجوی اصلی استفاده میکنیم.
اگر این موضوع مستقیماً از ذهن شما گذشت، نگران نباشید، برای اکثر مردم اینطور است.
اساساً، Buzzsumo تکنیکهای مختلفی برای استخراج دادهها دارد تا تعداد اشتراکگذاریها، موضوعات پرطرفدار و غیره را در اختیار ما قرار دهد.
آیا استفاده از Buzzsumo در یک آژانس بازاریابی دیجیتال ارزش دارد؟
به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال ما اغلب خود را در حال استفاده از Buzzsumo برای کمک به جریان خلاقانه خود انتخاب میکنیم.
بنابراین چه در جلسات محتوا با محتوانویسان، یا جلسات ارتباطی با تیم لینک سازی و روابط عمومیدیجیتال از این ابزار استفاده میشود.
Buzzsumo همیشه وجود دارد تا ما را در مسیر درست راهنمایی کند.
Google rating: 4.7
کد خبر: « 122169 »
« ویراستار: دکتر سمیرا حسینی »