کسب درآمد از گوگل در ایران (۸ روش ساده و پول ساز) ...



دوره حضوری منتور شیپ

بسیاری از کسانی که اسم گوگل را می‌شوند ناخودآگاه ذهن‌شان به سمت موتور جستجوی این شرکت می‌رود اما باید بگوییم که گوگل تنها یک موتور جستجوی ساده نیست.

در عوض گوگل یک پلتفرم قدرتمند است که خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

جدا از این خدمات، از گوگل برای کسب درآمد نیز می‌توان استفاده کرد.

در مقاله امروز قرار است بهترین روش‌های کسب درآمد از گوگل را برای‌تان معرفی کنیم و بگوییم که کدام یک از آن‌ها از داخل ایران نیز قابل انجام هستند.

از ساخت کانال در «یوتیوب» (Youtube) گرفته تا نمایش تبلیغات و تولید محتوا، همگی از جمله راهکارهای موجود برای درآمدزایی از گوگل هستند که در ادامه به ۸ مورد از بهترین راه های ساده برای پول درآوردن از گوگل اشاره خواهیم کرد.

فرقی نمی‌کند که یک کارآفرین باشید، در حوزه تولید محتوا فعالیت کنید یا یک کاربر عادی اینترنت باشید که به دنبال کسب مقداری پول اضافه است، در مقاله امروز حداقل یک راه برای کسب درآمد از گوگل مناسب شما خواهد بود.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید و از این فرصت‌ها استفاده کنید.

معرفی گوگل (Google)

گوگل یکی از پنج شرکت برتر فناوری در آمریکا است که در حوزه‌های مختلفی همچون هوش مصنوعی، مرورگرهای اینترنتی، موتور جستجو، تجارت الکترونیک و پردازش ابری فعالیت می‌کند.

گوگل یک شرکت چندملیتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات است که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد.

این شرکت که در کشور ما معمولا با موتور جستجوی خود شناخته می‌شود، اولین بار در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شد و اکنون بیش از ۲۵ سال از عمر آن می‌گذرد.

با این حال موتور جستجوی قدرتمند گوگل تنها محصول این شرکت نیست.

در حقیقت گوگل در حوزه‌های دیگری همچون تبلیغات اینترنتی، پردازش ابری، تجارت الکترونیک، محصولات دیجیتال، هوش مصنوعی و… نیز فعالیت دارد و توانسته محصولات کاربردی و بسیار مهمی را به بازار عرضه کند.

از جمله مهم‌ترین محصولات گوگل می‌توان به «جیمیل» (Gmail) در حوزه ارسال ایمیل، یوتیوب در زمینه اشتراک ویدیو، «اندروید» (Android) در حوزه سیستم عامل موبایل، «پیکسل» (Pixel) در بازار گوشی‌های هوشمند و «کروم» (Chrome) در زمینه مرورگرهای اینترنتی اشاره کرد.

دوره جامع معامله گری به سبک ICT

دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

اما چگونه می‌توان از گوگل به درآمد رسید؟ بخش بعدی به این سوال پاسخ می‌دهد.

۸ راهکار ساده برای کسب درآمد از گوگل

با استفاده از روش‌هایی مثل گوگل ادسنس، گوگل ادوردز، سئو سایت، ایجاد کانال یوتیوب، ارزیابی موتور جستجو و… می‌توان از گوگل کسب درآمد کرد.

خدمات و سرویس‌های متنوع گوگل باعث شده تا فرصت‌های کسب درآمد بسیاری در این پلتفرم ایجاد شود.

از نمایش تبلیغات در سایت‌ها گرفته تا ایجاد کانال یوتیوب و انتشار اپلیکیشن موبایل همگی از جمله روش‌های کسب درآمد از گوگل هستند.

کسب درامد از گوگل

دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها

ما در دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها که در سایت حسینی فایننس در اختیار شما قرار گرفته است، مفاهیم و اصول سرمایه‌گذاری در بازار طلا را به شما آموزش خواهیم داد.

بعد از دیدن این دوره، می‌توانید با اعتماد به نفس کافی وارد بازار طلا شده و به‌کسب درآمد بپردازید.

برای آشنایی بیشتر شما با هرکدام از این روش‌ها در ادامه ۸ روش پول درآوردن از گوگل را به شما یاد می‌دهیم.

استفاده از گوگل ادسنس برای درآمد دلاری

«گوگل ادسنس» (Google AdSense) یکی از محبوب‌ترین خدمات گوگل است که گردانندگان سایت‌ها و بلاگ‌های اینترنتی می‌توانند با استفاده از آن کسب درآمد کنند.

این کار با نمایش تبلیغات شخصی‌سازی‌شده و متناسب با محتوای هر سایت انجام می‌شود.

نحوه کسب درآمد از گوگل ادسنس بدین صورت است که شما کدهای مربوط به این سرویس را در سایت خود قرار می‌دهید و سپس گوگل، تبلیغات مختلفی را در آن قسمت از سایت شما نمایش می‌دهد.

بدین ترتیب هر بار که یکی از مخاطبان شما روی این تبلیغات کلیک می‌کند، مبلغ کمی به‌عنوان کمیسیون به شما داده می‌شود.

برای کسب درآمد دلاری از Google AdSense باید وارد این بخش از سایت گوگل شوید و برای خود یک حساب باز کنید.

اما آیا از داخل ایران می‌توان از گوگل ادسنس استفاده کرد؟ به عبارت دیگر، آیا کسب درآمد از گوگل ادسنس از ایران و با استفاده از سایت‌های فارسی‌زبان ممکن است؟

متاسفانه به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی نمی‌توان به‌عنوان یک ایرانی در سرویس AdSense گوگل ثبت نام کرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود نمایش داد.

تنها در صورتی می‌توانید از گوگل ادسنس در ایران استفاده کنید که یک سایت انگلیسی زبان داشته باشید و آن را در یک کشور مجاز ثبت کنید.

سایت شما نباید هیچ اثری از ایران داشته باشد.

کسب درآمد از گوگل با ارزیابی موتور جستجو

باورتان می‌شود که با جستجو در گوگل هم می‌توان به درآمد رسید؟ این کار با استفاده از موقعیت شغلی «ارزیاب موتور جستجو» (Search Engine Evaluator) انجام می‌شود که در آن تنها وظیفه شما جستجو کردن در گوگل است.

بدین ترتیب مهندسان گوگل طبق بازخوردی که از جستجوی شما می‌گیرند، موتور جستجوی گوگل را بهبود می‌بخشند.

برای کسب درآمد از گوگل با این راه باید در پلتفرم‌های اشتغال‌زایی به‌دنبال موقعیت شغلی با همین نام بگردید و درخواست خود را ارائه دهید.

البته باز هم به احتمال زیاد ایرانی‌ها برای کسب درآمد از راه ارزیابی موتور جستجوی گوگل با مشکلاتی از قبیل تحریم‌ها مواجه خواهند بود.

برای همین بهترین راه استفاده از روش‌های تغییر هویت اینترنتی یا ارسال درخواست از کشورهای مجاز است.

دوره جامع پرایس اکشن

پرایس اکشن (Price Action) یکی از شیوه‌‌های برتر معامله‌‌گری است که در آن داده‌‌های قیمت، مبنای تحلیل ارزهای دیجیتال قرار گرفته و باعث می‌شود معامله‌‌گر بتواند نقاط ورود و خروج را برای معامله شناسایی کند.

پول درآوردن از گوگل با شرکت در نظرسنجی

یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد دلاری از اینترنت استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل و سایت‌هایی است که در قبال شرکت در نظرسنجی به کاربران خود پاداش می‌دهند.

این پاداش با اینکه چندان زیاد نیست ولی می‌تواند به‌عنوان یک منبع درآمد پاره‌وقت در زمان‌های مرده، درآمد کلی شما را افزایش دهد.

ما در مجموعه حسینی فایننس درآمدزایی از راه شرکت در نظرسنجی و پر کردن پرسشنامه را در بین ۳۰ راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه معرفی کرده‌ بودیم و اکنون می‌خواهیم به پلتفرمی که گوگل برای این کار ایجاد کرده است، اشاره کنیم.

کسب درآمد دلاری از گوگل با شرکت در نظرسنجی و پر کردن پرسش‌نامه‌های مختلف به‌کمک اپلیکیشن Google Opinion Rewards‌ انجام می‌شود که توسط خود شرکت گوگل توسعه داده شده است.

کاربران برخی کشورهای خاص می‌توانند با شرکت در این نظرسنجی‌ها مقداری پاداش بگیرند.

متاسفانه امکان شرکت در این طرح از داخل ایران وجود ندارد اما اگر در کشورهای دیگری همچون ترکیه و امارات هستید، می‌توانید در طرح پاداش گوگل شرکت کنید.

با این حال می‌توانید با استفاده از روش‌های غیرمستقیمی همچون تغییر هویت اینترنتی، از این راه درآمد داشته باشید که البته ریسک‌های خاص خود را دارد.

انتشار کتاب و برنامه موبایل در گوگل پلی استور

«گوگل پلی استور» (Google Play Store) فروشگاه اختصاصی گوگل برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل است.

اگر سری به این فروشگاه زده باشید حتما با تعداد زیاد برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی مواجه شده‌اید که اپلیکیشن خود را در گوگل پلی استور منتشر کرده‌اند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

شما نیز می‌توانید به‌عنوان یک توسعه‌دهنده نرم افزار ایرانی، بازی‌های موبایل یا اپلیکیشن‌های خود را در گوگل پلی استور منتشر کنید و از راه فروش برنامه یا محصولات درون‌برنامه‌ای به درآمد دلاری برسید.

افزایش درآمد با بهینه کردن سایت برای گوگل

یکی از روش‌های غیرمستقیمی که به‌کمک آن می‌توانید از گوگل برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر استفاده کنید، بهینه کردن سایت‌تان برای گوگل است.

بدین ترتیب افرادی که در این موتور جستجوی محبوب به دنبال محصول یا محتوای خاصی می‌گردند، راحت‌تر می‌توانند سایت یا فروشگاه شما را پیدا کنند.

موضوعی که در نهایت باعث افزایش درآمدزایی شما از سایت یا فروشگاه‌تان خواهد شد.

بهینه کردن سایت برای گوگل با اصطلاحی به‌نام «سئو» (SEO) مورد خطاب قرار می‌گیرد که مخفف عبارت Search Engine Optimization است.

شما می‌توانید یک بار هزینه کنید و با استخدام یک متخصص سئو، سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به رتبه اول گوگل بیاورید.

این کار باعث می‌شود تا در طولانی‌مدت نه‌تنها هزینه استخدام متخصص سئو را برگردانید، بلکه درآمدتان از آن لحظه به بعد نیز بیشتر خواهد شد.

کسب درآمد از گوگل به‌عنوان متخصص سئو

در ادامه روش قبلی، شما می‌توانید در طرف دیگر ماجرای بهینه‌سازی سایت و فروشگاه اینترنتی برای گوگل قرار بگیرید و از این راه درآمد قابل‌توجهی کسب کنید.

در حقیقت شما می‌توانید با یادگیری مفاهیم سئو و بهینه‌سازی سایت، به افرادی که به دنبال متخصص سئو می‌گردند، خدمات ارائه دهید و از آن‌ها پول بگیرید.

بنابراین یکی دیگر از روش‌های غیرمستقیم کسب درآمد از گوگل فعالیت به‌عنوان یک متخصص SEO است.

افزایش درآمد با کمک گوگل اد وردز

اگر یک سایت یا فروشگاه اینترنتی دارید که پتانسیل خوبی برای درآمدزایی دارد، می‌توانید با استفاده از سرویس «گوگل اد وردز» (Google AdWords) تبلیغ سایت یا فروشگاه خود را در بالای صفحه جستجوی گوگل نمایش دهید.

برای افزایش بازدید سایت و فروشگاه اینترنتی خود نیاز دارید تا سایت شما در رتبه‌های بالای جستجوی گوگل قرار بگیرد.

برای این کار همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم می‌توانید یک متخصص سئو استخدام کنید تا با بهینه‌کردن سایت شما، این کار را انجام دهد.

روش دیگر، همین استفاده از سرویس گوگل اد وردز است که دقیقا همین کار را انجام می‌دهد.

برای استفاده از این سرویس باید به گوگل پول پرداخت کنید تا خود موتور جستجوی گوگل سایت یا فروشگاه شما را در رتبه اول نمایش دهد.

حتما از خود می‌پرسید آیا سایت‌های ایرانی هم می‌توانند از سرویس گوگل ادوردز استفاده کنند؟ در پاسخ باید بگوییم که بله می‌توانند اما چون پرداخت‌های بین‌المللی برای بسیاری از کاربران ایرانی مقدور نیست، این افراد مجبور هستند از پلتفرم‌های پرداخت مالی واسط استفاده کنند.

هنگامی که شما از گوگل ادر وردز برای کسب درآمد استفاده می‌کنید، در واقع در حال انجام یک سرمایه‌گذاری بلند مدت هستید.

در این روش درست است که شما در همان ابتدا مجبور به پرداخت هزینه هستید اما تعداد مخاطبان شما افزایش می‌یابند و می‌توانید درآمد بیشتری از سایت یا فروشگاه خود کسب کنید.

درآمد دلاری با ایجاد کانال یوتیوب

همان‌طور که گفتیم یوتیوب نیز متعلق به گوگل است.

برای همین می‌توانید با ایجاد کانال در یوتیوب و تولید محتوای ویدیویی جذاب، از این راه نیز از گوگل به درآمدزایی برسید.

یوتیوب در ایران مسدود است و کاربران ایرانی برای پرداخت‌های دلاری نیز با مشکل مواجه هستند؛ بنابراین حتما از خود می‌پرسید که چگونه می‌توان با تمام این محدودیت‌ها از یوتیوب به درآمد دلاری رسید؟ اصلا آیا پول درآوردن از یوتیوب از داخل ایران ممکن است؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که بله در ایران هم می‌توان یک کانال یوتیوب ایجاد کرد و با فعال کردن تبلیغات آن به درآمد دلاری رسید.

برای یادگیری نحوه درآمدزایی از یوتیوب که یکی از زیرمجموعه‌های مهم گوگل است، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله «آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران» را مطالعه کنید.

سخن پایانی

گوگل یکی از پنج شرکت بزرگ فناوری در آمریکا است که از بخش‌های مهمی همچون موتور جستجو، یوتیوب، مرورگر اینترنتی، فروشگاه اپلیکیشن موبایل، تبلیغات اینترنتی و… تشکیل شده است.

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های منحصربه‌فردی که در مقاله امروز معرفی کردیم، از گوگل درآمد دلاری داشته باشید.

برای این کار چندین راه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از گوگل برای جذب ترافیک، شرکت در نظرسنجی، تبلیغات با گوگل ادسنس و ایجاد کانال یوتیوب اشاره کرد.

نظر شما در مورد پول در‌ آوردن از گوگل چیست؟ آیا به فکر کسب درآمد از گوگل هستید یا ترجیح می‌دهید در پلتفرم‌های دیگری همچون «اینستاگرام» (Instagram)، «تلگرام» (Telegram) یا «فیسبوک» (Facebook) درآمدزایی کنید؟

ارتباط با پشتیبانی

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

نام و نام‌خانوادگی خود را وارد نمایید(ضروری)

شماره همراه خود را وارد نمایید(ضروری)

google rating | reviews
Google rating: 4.4
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121823 »
« ویراستار: فائزه جوادی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 12431 2 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://hoseinifinance.com/blog/google-income/