زمان اعلام قیمت همستر کامبت – قیمت همستر کامبت چند تومان است؟ ...



قیمت همستر کامبت چقدر هست و چقدر می‌توانیم روی ایردراپ همستر حساب باز کنیم؟ تعداد کاربران بازی تلگرامی همستر در طول این چند هفته اخیر حتی از جمعیت ایران نیز بالاتر رفت و حالا این بازی رکورددار تعداد کاربران بازی‌های اینچنینی است؛ ولی کم‌کم به زمان لیست شدن همستر در بازار ارز دیجیتال نزدیک می‌شویم و احتمالا دغدغه اصلی کاربران هم تعیین نرخ همستر کامبت به تومان‌ یا دلار هست.

در ادامه نکات جالبی را در مورد قیمت توکن همستر کامبت با هم مرور خواهیم کرد که می‌توانید از آنها برای تخمین ارزش دارایی‌های خود استفاده کنید.

معرفی بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت 1 بازی کلیکی تلگرامی هست که بعد از نات کوین و با همان استراتژی مشابه با آن، روی کار آمد.

کاربران می‌توانند با ورود به بات تلگرامی همستر کامبت و با کلیک بر روی آن، برای خود سکه جمع کنند.

به همین صورت قابلیت‌های دیگری مثل امکان ماینینگ خودکار با خرید کارت‌های ماین نیز در فضای این بازی جذاب گنجانده شده هست.

طبق آخرین اخبار اعلام شده از سوی تیم همستر، تعداد کاربران این بازی تلگرامی به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر رسیده و تعداد کاربران فعال در آن نیز از ۲۰ میلیون نفر عبور کرده هست.

ظاهرا با 1 بازی بسیار جذاب روبرو هستیم که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته و حالا تمام به امید تبدیل شدن سکه‌های خود به توکن‌های قابل معامله منتظر آخرین مراحل این بازی می باشند.

حتما بخوانید: همستر کامبت چیست؟ آموزش کامل بازی Hamster Kombat

زمان لیست شدن همستر کامبت

دقیقا مثل قیمت همستر کامبت که همچنان 1 نکته ابهام این بازی محبوب است، تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد زمان راه‌اندازی آن بر روی شبکه تون نیز ارائه نشده و نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را برای آن تایید کنیم.

البته تیم همستر کامبت چندی پیش در 1 پیش‌بینی اعلام کرد که احتمالا ماه جولای پیش رو (اواسط تیرماه تا اواسط مرداد ماه) زمان راه‌اندازی و لیست شدن همستر در بازار ارز دیجیتال بر روی شبکه تون باشد.

در این صورت همچنان فرصت برای ماین سکه‌های بیشتر و افزایش میزان پروفیت در هر ساعت برای کاربران وجود دارد و علاقمندان این بازی می‌توانند در طول فرصت باقیمانده، شانس خود را برای رسیدن به سود بیشتر افزایش دهند.

ارز دیجیتال تون کوین شما می‌توانید تون کوین را در بازارهای تومانی یا تتری تبدیل معامله کنید خرید تون کوین

قیمت هر همستر چقدر است؟

طبق آخرین اعلام رسمی از سوی تیم همستر، قیمت همستر کامبت و ایردراپ آن دیگر بر اساس تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده کاربران تعیین نخواهد شد و بیشتر از تعداد سکه‌ها، این قدرت ماینینگ یا همان Profit per hour هست که روی میزان ایردراپ تعلق گرفته به هر کاربر و در نتیجه روی تعداد توکن‌های آن در بازار، تاثیر مستقیم خواهد داشت.

البته در همین خبر اعلام شده که موارد دیگری هم در این ایردراپ تاثیر دارند که اشاره‌ای به آنها نشده هست.

تاثیرپذیری مستقیم قیمت هر همستر از تعداد توکن‌های آن، باعث شده تا این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای تخمین قیمت آن داشته باشد.

با توجه به تعداد بالای کاربران و تعداد سکه‌های زیاد ماین شده، عملا ارائه ایردراپ به این تعداد کاربر نیاز به سرمایه عجیب و غریبی دارد.

از این رو پیش‌بینی‌ها بر این هست که روش دیگری با اعمال برخی محدودیت‌ها از سوی تیم همستر برای تعیین تعداد توکن‌های هر کاربر استفاده خواهد شد.

در این بین شایعاتی مبنی بر اینکه قیمت همستر کمبت بر این اساس به ازای هم ۱ میلیون توکن به ۳۱۴ دلار خواهد رسید نیز به گوش می‌رسد.

البته این پیش‌بینی در صورتی هست که تعداد سکه‌های ماین شده ملاک ایردراپ همستر نباشند.

البته که این پیش‌بینی هم تاکنون با هیچ تاییدی همراه نشده و تا زمانی که تعداد توکن‌های تعریف شده همستر در بازار معین نگردد، پیش‌بینی قیمت آن نیز با ابهامات زیادی همراه هست.

از این گذشته شرایط لیست شدن آن در صرافی ارز دیجیتال نیز در میزان رشد قیمتی آن در آینده عامل مهمی خواهد بود.

چکیده دنیای کریپتو در سکه‌نامه تبدیل چکیده دنیای کریپتو در سکه‌نامه تبدیل معاملات شما با مطالعه ماهنامه اختصاصی تبدیل، سکه می‌گردد. دانلود رایگان سکه‌نامه پرسشنامه آکادمی تبدیل لطفا با شرکت در پرسشنامه زیر، دیدگاه خود در مورد آکادمی تبدیل و کیفیت مقاله‌ها را با ما در میان بگذارید. شرکت در پرسشنامه

قیمت همستر چند تومان است

در نهایت ارز دیجیتال نات کوین با نزدیک به ۱۰۳ میلیارد توکن در بازار کریپتوکارنسی لیست شد.

قیمت نات کوین در همان روز اول معاملاتی در بازار به نزدیک ۰.۰۲ دلار یعنی حدود ۱۱۰۰ تومان برای هر توکن رسید.

به همین ترتیب می‌توانیم قیمت همستر کامبت را نیز بعد از معین شدن تعداد توکن‌های آن در ایردراپ، تحلیل کنیم.

تیم همستر بعد از رونمایی از امکان اتصال به کیف پول شبکه تون، حالا مراحل اولیه ایردراپ آن را آغاز کرده و به زودی شاهد رونمایی از شرایط دریافت این ایردراپ نیز خواهیم بود.

انتظار می‌رود که تیم همستر برای مدیریت تعداد توکن‌های هر کاربر، شرایطی را تعیین نماید.

در این صورت تمام کاربران مستحق دریافت ایردراپ نخواهند بود و تنها کسانی که تمام تسک‌های تعیین شده از سوی تیم همستر را انجام دهند، می‌توانند امیدوار به دریافت ایردراپ آن باشند.

حتما بخوانید: چه طور روزانه ۵،۰۰۰،۰۰۰ سکه رایگان در همستر کامبت بگیرم؟

چطور به درآمد بیشتری از همستر کامبت برسیم؟

تاکنون برای افزایش شانس رسیدن به درآمد بالاتر در همستر کامبت فرصت دارید و می‌توانید با چند ترفند در این بازی امیدوار به رسیدن به سود و درآمد بیشتر باشید.

قیمت توکن همستر کامبت هر چه باشد، در نهایت درآمد شما تحت تاثیر میزان ایردراپ دریافت شده خواهد بود.

با دقت به نکات زیر می‌توانید در مد خود را در این بازی افزایش دهید:

سعی کنید میزان Profit per Hour را افزایش دهید.

به عنوان مثال می‌توانید این آپشن بازی را تا ۱ میلیون بر ساعت رشد دهید. همستر به عنوان 1 مدیر معرفی شده و بهتر هست از تمام کارت‌های تعریف شده در‌ بخش ماین، برای افزایش سطح مدیریت همستر خود استفاده کنید. رسیدن به رتبه‌های بالاتر اعم از Grandmaster و Lord نیز می‌تواند شانس شما را در ایردراپ همستر افزایش دهد. این احتمال وجود دارد که حتی کارت‌هایی مثل ماشین‌های لوکسی که با قیمت ۱ میلیون سکه خریداری می‌شوند نیز درآمد بیشتری برای شما به ارمغان آورند.

در صورت داشتن سکه زیاد، این کارت‌ها را نیز در لیست خرید خود قرار دهید.

در انتها لازم به یادآوری هست که همستر کامبت هم مثل تمام روش‌های درآمدزایی در بازار ارز دیجیتال ممکن هست ریسک‌های خاص خود را داشته باشد.

از این رو رعایت جوانب احتیاطی مثل محافظت از رمز عبور کیف پول خود را نیز فراموش نکنید.

google rating | reviews
Google rating: 4.7
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121691 »
« ویراستار: دکتر سمیرا حسینی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 24136 3 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://tabdeal.org/academy/hamster-kombat-price/