کیف پول تلگرام چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ ...



ما قصد داریم در این مقاله بفهمیم که کیف پول تلگرام چیست و چگونه می‌توانیم از آن استفاده کنیم؛ پس بهتر هست که در ادامه این مقاله از پلازا، با ما همراه باشید.

تلگرام از جمله سوشال مدیا‌های پرطرفدار هست که بیش از 900 میلیون کاربر فعال دارد و به خاطر آپدیت‌های هیجان‌انگیزی که دارد همیشه مخاطبین خود را شوکه می‌کند.

در آپدیت‌های قبلی Telegram، قابلیت جدیدی با نام کیف پول تلگرام اضافه شد که شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از آن ارز دیجیتال خود را در آن نگه‌داری کنید و خیال خود را راحت کنید که همیشه به آن دسترسی دارید.

شما به‌راحتی می توانید بدون هیچ چیز اضافی برای مخاطبین خود ارز مورد نظر را ارسال کرده یا از آن‌ها دریافت کنید و خرید و فروش داشته باشید.

فهرست مطالب

کیف پول تلگرام چیست؟نحوه راه اندازی کیف پول تلگراممزایای کیف پول تلگرام چیست؟جمع‌بندی
کیف پول تلگرام چیست؟

کیف پول تلگرام 1 ربات تلگرامی هست که ارسال و دریافت و نگهداری ارز دیجیتال را برای کاربران این برنامه ممکن کرده هست.

البته باید اشاره کرد که این کیف پول از نوع حضانتی هست.

کیف پول حضانتی بدین معنا هست که شما کنترل دارایی خود را به‌صورت مستقیم در دست ندارید و شخص ثالثی در این بین وجود دارد که این کار را برای شما عزیزان انجام می‌دهد و تمام چیز با دخالت کامل شما نیست.

همین موضوع موجب شده هست تا برخی از اشخاص بر این باور باشند که کیف پول تلگرام امنیت لازم را نداشته و این امکان وجود دارد که اطلاعات کاربران در این بین نشت پیدا کند و به ‌بیرون راه پیدا کند.

البته که تلگرام مدعی هست امنیت بسیار بالا بوده و چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

به همین صورت بخوانید :تلگرام پریمیوم ؛ ویژگی های اشتراک پولی تلگرام و تفاوت آن با نسخه رایگان

تلگرام برای راه‌اندازی این کیف پول از بلاک چین و بستر تون استفاده کرده هست که توسط خود ایشان مدیریت می‌گردد.

شما به‌راحتی می‌توانید از این کیف پول برای انتقال مستقیم ارز‌های رایج از جمله بیت کوین، تتر و تن کوین استفاده کنید و مشکلی در این زمینه دیده نمی‌گردد.

از جمله قابلیت‌های مهم کیف پول تلگرام ارسال گروهی هست و به‌صورت همزمان می‌توانید برای چند نفر ارز مورد نظر خود را ارسال نمایید.

دسترسی این کیف در محیط تلگرام بسیار راحت بوده و استفاده از آن به علم بالایی احتیاج نخواهد داشت.

اگر شما به‌دنبال معامله ارز های دیجیتال خود با نرخ ترجیحی هستید؛ باز هم این کیف پول می‌تواند به شما کمک کند و این قابلیت در آن وجود دارد.

به همین صورت این کیف پول از قابلیت بازار همتا به همتا (P2P Market) نیز برخوردار شده هست و قابل استفاده خواهد بود.

نحوه راه اندازی کیف پول تلگرام

نحوه راه اندازی کیف پول تلگرام

راه اندازی و استفاده کیف پول تلگرام راحت هست و قرار نیست که دانش فنی زیادی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید آن را راه‌اندازی کنید.

اگر تا به حال حداقل یکبار از ربات های تلگرامی استفاده کرده باشید به‌راحتی می‌توانید با ولت تلگرام نیز کار کنید و یاد بگیرید.

به همین صورت بخوانید :بهترین کیف پول های وب 3برای راه‌اندازی آن نیاز هست که ابتدا در قسمت سرچ برنامه عبارت @Wallet را سرچ نمایید.

پس از سرچ ربات کیف پول بالا خواهد آمد و باید آن را انتخاب کنید.

بهتر هست که حواستان به ربات‌های تقلبی نیز باشد تا به اشتباه وارد ربات دیگری نشوید و اطلاعات خود را به خطر نیندازید.در مرحله بعد وقتی که وارد صفحه چت ربات شدید روی دکمه Start بزنید تا کیف پول برای شما فعال گردد.

شبکه تون برای هر کاربر تلگرام 1 ولت جداگانه در نظر گرفته هست و نیازی به ساخت نیست و تنها با استارت ربات به آن دسترسی خواهید داشت.پس از اینکه ربات را استارت کنید 1 بخش چدید در منو کناری تلگرام با نام Wallet برای شما ایجاد خواهد شد تا دسترسی شما به کیف پول راحت‌تر باشد.

علاوه بر آن این بخش در چت ها نیز نمایان می‌گردد.

برای دسترسی به آن تنها کافی هست که روی گزینه Attachment بزنید تا گزینه Wallet برای شما عزیزان نمایان گردد و در چت نیز قابل‌استفاده باشد.حال شما به‌راحتی می‌توانید در هر زمان با کلیک کردن روی گزینه Wallet به کیف پول تلگرام خود دسترسی داشته باشید و با استفاده از آن ارز دیجیتال خریداری کنید یا دارایی خود را برای دیگران انتقال دهید.

به همین صورت شما می‌توانید دارایی خود را از کیف پول های دیگر به این کیف منتقل نمایید و استفاده کنید.
مزایای کیف پول تلگرام چیست؟

کیف پول تلگرام مزیت‌های مختلفی دارد و همین مزایا هست که کاربران را مجاب کرده هست که از این کیف استفاده کنند.

به این ترتیب دیگر به‌دنبال نصب برنامه‌های مختلف به جهت نگهداری از ارز دیجیتال و مبادله آن‌ها نباشند.

در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

سرعت بالا: باید اشاره کرد که این کیف پول سرعت بالایی در انتقال ارز‌های مختلف دارد؛ این موضوع زمانی بیش از حد به‌چشم خواهد آمد که شما بخواهید ارز دیجیتال خود را برای 1 کاربر دیگر تلگرام ارسال نمایید.

احتمالا سرعت بالای انتقال شما را شگفت‌زده خواهد کرد.رابط کاربری آسان: رابط کاربری این ربات بسیار ساده هست و تمام اشخاص می‌توانند از آن استفاده کنند و دارایی خود را معامله نمایند.

علاوه بر آن این کیف پول از 11 زبان زنده دنیا نیز پشتیبانی می‌کند که کار کردن با آن را راحت‌تر کرده هست.امنیت بالا: از آنجایی‌که برنامه تلگرام این ولت را راه اندازی کرده است، امنیت و پشتیبانی بالایی دارد و شما می‌توانید با خیالی ‌راحت و آسوده دارایی خود را مبادله نمایید.

باید اشاره کرد که این ربات از تکنولوژی رمز‌گذاری استفاده می‌کند و امنیت بسیار بالایی دارد.

این‌ها تنها مزیت‌های بسیار مهم این کیف پول بود که به آن اشاره کردیم.

کیف پول تلگرام مزیت‌های مختلف دیگری نیز دارد که ما در اینجا به آن اشاره‌ای نمی‌کنیم.

بدون شک این سه مورد از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول محسوب می‌گردد که باید بدانید و مطلع باشید.

به همین صورت بخوانید :آموزش راه اندازی کیف پول MetaMask + آموزش تصویری
جمع‌بندی

در نهایت با معرفی کیف پول تلگرام همراه شما عزیزان بودیم و اطلاعات کاملی در این زمینه به شما ارئه دادیم.

1 کیف پول دیجیتال که همیشه همراه شما هست و می‌توانید پرداخت‌های روزانه و خرید و فروش ارز دیجیتال خود را از طریق آن دنبال کنید.

خوبی این کیف این هست که حتی در هنگام چت‌ کردن نیز به آن دسترسی دارید و به همین دلیل کاربرد بیشتری برای شما خواهد داشت و برای واریز پول اصلا نیاز نیست که از تلگرام خارج شوید.

نظر شما چیست؟ آیا این کیف پول می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده باشد؟ و می‌تواند با ولت‌های مطرح جهان رقابت داشته باشد؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

google rating | reviews
Google rating: 4.7
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121535 »
« ویراستار: فاطمه مشفقی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 22251 5 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://www.plaza.ir/140301/578893/telegram-wallet-how-it-works/