با این ترفندها فروشت رو در دایرکت اینستاگرام 10 برابر کن! ...



نویسنده: javid 2024-06-15 با این ترفندها فروشت رو در دایرکت اینستاگرام 10 برابر کن! دسته‌بندی: ترفندهای اینستاگرام پیج های فروشگاهی اینستاگرام این روزها توانسته اند تحول عظیمی را در حوزه فروشگاه های اینترنتی ایجاد کنند.

درآمدزایی پیج های فروشگاهی اینستاگرام بالاتر از گذشته هست و به همین دلیل هم اشخاص زیادی به این موضوع و کسب درآمد از اینستاگرام علاقه مند شده اند.

البته برای موفقیت در این موضوع باید با موضوعات […]

به دنبال پیج فعال‌ و با نرخ تعامل بالا هستید؟

وارد کانال تلگرام شوید و لیست تمامی پیج‌ها همراه با آمار بازدیدکننده فعال را مشاهده نمایید!

کانال تلگرام

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو دستیار هوشمند، اختصاصی و خستگی ناپذیر شما در اینستاگرام است!

رایگان دانلود کنید!

پیج های فروشگاهی اینستاگرام این روزها توانسته اند تحول عظیمی را در حوزه فروشگاه های اینترنتی ایجاد کنند.

درآمدزایی پیج های فروشگاهی اینستاگرام بالاتر از گذشته هست و به همین دلیل هم اشخاص زیادی به این موضوع و کسب درآمد از اینستاگرام علاقه مند شده اند.

البته برای موفقیت در این موضوع باید با موضوعات مختلفی مثل ترفندهای افزایش فروش از طریق دایرکت اینستاگرام آشنا شوید.

در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که فروش خود را فقط از طریق دایرکت اینستاگرام 10 برابر کنید.

خرید فالوور اینستاگرامخرید فالوور اینستاگرام

چطوری فروش دایرکت اینستاگرام را افزایش دهیم؟

همانطور که گفتیم شما می توانید از راه های مختلفی در اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانید.

یکی از راه هایی که می تواند میزان فروش پیج فروشگاهی اینستاگرام را افزایش دهد، استفاده درست از دایرکت هست.

در ادامه ترفندهایی را برای این موضوع آموزش می دهیم.

اثبات شایستگی فروشگاه و مزایای پیج شما نسبت به رقبا

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در جذب اعتماد و مشتریان شما تاثیر داشته باشد، اثبات شایستگی فروشگاهتان هست.

اگر در حوزه ای فعالیت می کنید که رقبای متعددی دارید، مطمئنا کار شما سخت تر خواهد بود و علاوه بر کیفیت بالا و قیمت پایین، باید امکانات و خدمات ویژه تری را نسبت به رقبا ارائه دهید.

ولی اگر حوزه فعالیت شما حوزه نیچ تر و خاص تری هست می توانید با ارائه قیمت مناسب تر نسبت به رقبا، شایستگی خود را به مشتریانتان اثبات کنید.

سعی کنید در پاسخ دهی به دایرکت های کاربران سریعتر اقدام کنید و با احترامی که مشتری می گذارید، نظر ایشان را جلب کنید.

جذب مشتری و دعوت جهت برقراری ارتباط در دایرکت اینستاگرام

هر چقدر که شما سعی کنید ارتباط خصوصی‌تر و نزدیک تری با کاربران در دایرکت داشته باشید می توانید در فروش بیشتر هم موفق شوید.

در واقع هنگامی که شما قیمت 1 محصول یا ویژگی های آن را فقط در دایرکت ذکر کنید، مشتریان هدف که احتمالا قصد خرید بالاتری نسبت به دیگران دارند را به دایرکت دعوت می کنید.

در حال حاضر با وجود چت بات های اینستاگرام نیازی به ادمین برای پاسخ دهی در دایرکت هم ندارید و کافیست 1 متن آماده داشته باشید.

به این شکل که از کاربران بخواهید تا کلمه قیمت را برای شما کامنت کنند و به این شکل ربات اینستاگرام به صورت خودکار برای آنها متن آماده شده توسط شما را ارسال می کند.

اعتماد به نفس در فروش

هر چقدر اعتماد به نفس بیشتری در معرفی و فروش محصولات خود داشته باشید، احتمال خرید محصولات شما توسط کاربران هم بیشتر می گردد.

در واقع شما ابتدا باید به محصول خود اعتماد داشته باشید و کیفیت آن را باور کرده باشید تا به خوبی آن را به مشتریان هم معرفی کنید.

کاربران بسیار خوب می توانند از لحن صحبت کردن شما در تولید محتوا این موضوع را متوجه شوند.

هنگامی که 1 کاربر به دایرکت اینستاگرام برای خرید محصول مراجعه می کند، باید بسیار راحت به گفتگو بپردازید و به سوالات مطرح شده توسط ایشان در مورد محصول پاسخ دهید.

از جمله نکاتی که می تواند اعتماد به نفس در فروش را افزایش دهد می توان موارد زیر را نام برد:

آشنایی کامل با محصول یا خدمات تسلط بر مهارت‌های فروش تجربه موفقیت‌های گذشته اهمیت کسب مهارت در فروشندگی تعهد به خدمات مشتریان بازتاب بازخورد مثبت مشتریان  

در دایرکت جواب صریح و محترمانه بدهید

هنگامی که به مشتری در دایرکت اینستاگرام پاسخ می دهید، باید تلاش کنید که این حس که فقط می خواهید محصول را به هر قیمتی شده به ایشان بفروشید انتقال پیدا نکند.

بهترین راهکار برای این موضوع ارسال معینات و ویژگی های محصول به همراه قیمت محصول هست.

به عنوان مثال اگر فروشگاه آنلاین لباس دارید بهتر هست سایز مشتری را بپرسید و 1 مکالمه را شکل دهید و با ارسال جدول سایز لباس ایشان را در خرید محصول راهنمایی کنید.

پاسخگویی سریع و با صبر و حوصله در دایرکت!

 قطعا هیچ کدام از ما از انتظار خوشمان نمی آید و دوست داریم در سریعترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت کنیم.

معمولا پیج هایی که فالوورهای زیادی دارند ادمین های متعددی را برای پاسخ دهی به کامنت ها استخدام می کنند که با این مسئله می توانند فروش خود را در دایرکت چند برابر کنند.

اگر مشتری در همان ثانیه های ابتدایی پس از ارسال پیام در دایرکت، پاسخ خود را دریافت کند قطعا احتمال خرید هم افزایش پیدا می کند.

به همین صورت باید ادمین های پیج حوصله و صبر کافی برای پاسخ دهی به سوالات متنوع و مختلف کاربران در مورد محصول داشته باشند.

پاسخگویی تمام روزه بدون تعطیلی

آنلاین شاپ ها نباید هیچ روز تعطیلی داشته باشند.

همانطور که تمام ما در روزهای تعطیل هم در اینستاگرام فعالیت داریم و پیج های مختلف را بررسی می کنیم، احتمال ثبت سفارش 1 محصول در روز تعطیل هم وجود دارد.

به همین دلیل باید در روزهای تعطیل هم آمادگی پاسخ دهی به دایرکت های اینستاگرام را داشته باشید.

به همین صورت پاسخ دادن به دایرکت ها در طول شبانه روز، حتی در ساعات پایانی شب می تواند به فروش بیشتر شما کمک کند.

استفاده از مشتریان راضی پیج برای جلب اعتماد

جلب اعتماد در افزایش فروش از هر طریق می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

تا هنگامی که 1 کاربر به پیج شما اعتماد نداشته باشد، قطعا ثبت سفارش هم نخواهد کرد.

شما می توانید رضایت مشتریان خود را که تا به حال از شما خرید داشته اند، استوری کنید و آن استوری ها را هایلت کنید.

هنگامی که 1 کاربر در دایرکت از شما سوالاتی در مورد اعتماد مشتریان به پیج شما مطرح کرد، می توانید از این هایلایت ها هم استفاده نمایید.

به همین صورت می توانید پس از ارسال محصول برای مشتری، از ایشان در بخش دایرکت بخواهید که نظر خود را در رابطه با محصول بیان کند و نظر مشتریان را استوری کنید.

اگر مشتری بتواند محصول شما را استوری کند و نظر خود را بیان کند، مطمئنا تاثیر بیشتری خواهد داشت.

پشتیبانی پس از فروش محصول

یکی از مسائلی که طبق تجربه توانسته هست کمک زیادی به افزایش فروش محصول از طریق دایرکت اینستاگرام داشته باشد، پشتیبانی پس از فروش محصولات هست.

اگر در نقطه شروع کار هستید سعی کنید پس از ارسال محصول برای مشتری، به ایشان پیام دهید و نظر ایشان را در رابطه با محصول جویا شوید.

اگر مشکلی در رابطه با محصول یا روش ارسال آن وجود داشت، عذرخواهی کنید و مشکل را برطرف کنید.

قطعا از این طریق مشتری اول، به مشتری دائمی شما تبدیل خواهد شد.

به همین صورت یکی دیگر از کارهایی که می تواند در پشتیبانی پس از فروش محصول موثر باشد، اطلاع رسانی به مشتری در رابطه با زمان ارسال و وضعیت کالا هست.

ارسال پیامک برای مشتری و یا کد رهگیری پستی برای مشتری می تواند در جلب اعتماد ایشان تاثیر زیادی داشته باشد.

یکی دیگر از راهکارهایی که در این رابطه وجود دارد، اهدای کد تخفیف به مشتریانی هست که محصول مورد نظر آنها دیرتر ارسال شده هست.

بهتر هست برای عذرخواهی از مشتریانی که دیرتر محصول خود را دریافت کرده اند، برای سفارش بعدی آنها، کد تخفیفی را در نظر بگیرید.

کلام آخر

چطور فروش از طریق دایرکت را 10 برابر کنیم؟ این سوالیست که شاید هر آنلاین شاپی داشته باشد.

در این مطلب سعی کردیم با 8 ترفند کاربردی و جدید به شما آموزش دهیم که چطور فروش پیج خود را در زمان کوتاهی 10 برابر کنید.

پنل شبکه های اجتماعی اینبوپنل شبکه های اجتماعی اینبو

بیشترین لایک شده ها

نصب اینستاگرام قبلی خودم و بازگشت به اکانت قبلی اینستا...

3.2K دیلیت اکانت اینستاگرام دائم و موقت + (حذف سریع با...

779 آموزش گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام با قابلیت Collabs 452 ورود به اینستا؛ به راحتی و بدون مشکل وارد اینستا...

426 علت باز نشدن اینستاگرام؛ چرا اینستا بالا نمیاد؟ + تمام...

382

پرسش و پاسخ

سوالتان را بپرسید و برای دریافت پاسخ، منتظر پیامک کارشناسان ما باشید!

دیدگاه شما را با چه تصویری در سایت نمایش دهیم؟ عضویت اطلاع از دیدگاه های تازه ای که در این موضوع ارسال می گردد پاسخهای ارسال شده برای دیدگاه های من در این موضوع guestguest Label نام* نام نمایشی خود را وارد کنید. شماره گوشی (جهت اطلاع رسانی)* شماره گوشی خود را برای اطلاع رسانی پاسخ خود وارد کنید. guestguest Label نام* نام نمایشی خود را وارد کنید. شماره گوشی (جهت اطلاع رسانی)* شماره گوشی خود را برای اطلاع رسانی پاسخ خود وارد کنید. 0 کامنت Inline Feedbacks نمایش تمام کامنتها  0 
google rating | reviews
Google rating: 4.7
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121629 »
« ویراستار: بابک محسنی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 20823 2 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://inbo.ir/tips-to-increase-sales-in-instagram-direct/