بهترین روش‌های تبلیغ برای دکوراسیون داخلی ...



این روز‌ها همه دنبال راهی برای زیباکردن فضای خانه‌ یا دفتر کارشان هستند و نیاز به تخصص به‎‌خوبی احساس می‌شود.

آمار هم همین را می‌گوید.

طبق آخرین بررسی‌ها حجم این بازار تا سال ۲۰۳۰، به ۷۹/۶ میلیارد دلار می‌رسد! (منبع: Finance.yahoo)

خب چه باید کرد که مشتری‌ها شما را بشناسند و بتوانند از تخصص و سلیقه‌تان استفاده کنند؟ جواب تبلیغات دکوراسیون داخلی است.

تبلیغات مثل یک بلندگو، آوازه شما را به گوش مشتری‌ها می‌رساند.

اما سوالی وجود دارد، آیا هر تبلیغاتی مناسب شماست؟ چه روشی بهتر از بقیه برای تبلیغ دکوراسیون داخلی جواب می‌دهد؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

تبلیغ برای دکوراسیون داخلی

قبل از اینکه بخواهیم سراغ اصل ماجرا برویم و انواع روش‌ تبلیغ برای دکوراسیون داخلی را بررسی کنیم، لازم است، نکاتی را بدانیم که در برنامه‌ریزی هرچه بهتر یک کمپین تبلیغاتی عالی به ما کمک کنند.

رعایت این نکات به‌تنهایی می‌تواند بازده تبلیغات دکوراسیون داخلی شما را چندبرابر کند، پس بدون معطلی می‌رویم سراغ این نکات.

نکته اول: بدانید کجا هستید و کجا می‌خواهید بروید

اولین نکته برای رسیدن به موفقیت این است که بدانید کجا هستید، چه جایگاهی در بازار دکوراسیون فعلی دارید، چند درصد از مشتریانتان، وفادار هستند و… .

دانستن این نکات به شما کمک می‌کند که بتوانید بهتر برنامه‌ریزی کنید.

پس از اینکه فهمیدید کجا هستید، باید جایگاهی را که برای خودتان می‌خواهید، مشخص کنید؛ یعنی هدف‌گذاری کنید.

بدون هدف به‌راحتی انگیزه خود را از دست می‌دهید و تمرکزتان را در جاهای مختلف پخش می‌کنید و در نتیجه به پیشرفت خاصی نمی‌رسید.

هدف به شما کمک می‌کند روش مناسب تبلیغ برای دکوراسیون داخلی را با آگاهی بیشتری انتخاب کنید.

هدف را طوری انتخاب کنید که قابل‌اندازه‌گیری، زمان‌مند، واقع‌بینانه و الهام‌بخش باشد.

نکته دوم: بدانید مخاطب‌تان کیست و چه دوست‌دارد

چه کسی به شما سفارش می‌دهد؟ تصمیم‌گیرنده اصلی کیست؟ دغدغه‌اش چیست؟ چطور می‌توانید مشکلاتش را حل کنید؟ این‌ سوالات به شما دید می‌دهد که چطور در ذهن مشتری بالقوه نفوذ و او را برای خرید آماده کنید.

برای مثال اگر بدانید مخاطب شما زوج‌های جوان هستند، دیگر به‌دنبال تبلیغی در پیج‌های مناسب نوجوانان نمی‌روید.

نکته سوم: تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد نچینید

همه پولتان را صرف تبلیغ برای بیلبوردهای گران‌قیمت نکنید، بلکه ریسک را بین روش‌های مختلف تبلیغ برای دکوراسیون داخلی تقسیم کنید.

این کار باعث می‌شود افراد را در هر کانال ارتباطاتی که قرار دارند، هدف بگیرید.

نکته چهارم: بررسی را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید بدانید در کمپین‌هایتان چه کاری را خوب انجام داده‌اید تا تکرارش کنید و چه اقداماتی را باید اصلاح کنید تا فروشتان را بالا‌تر ببرید.

ته جیبتان را مشخص کنید

همان ابتدا راه مشخص کنید چقدر پول دارید تا بتوانید درست برنامه‌ریزی کنید.

اگر بودجه کمی دارید، باید از یک‌سری کانال‌های ارتباطی گران‌قیمت مثل تلویزیون و بیلبورد‌ها صرف‌نظر کنید و تبلیغاتی مثل سوشال مدیا را جدی‌تر بگیرید.

حالا که ذهنتان آماده شده، در ادامه سراغ چند روش تبلیغ برای دکوراسیون داخلی می‌رویم.

بیشتر بخوانید: بهترین روش‌های تبلیغات موثر کسب‌وکار

انواع روش‌های تبلیغات موثر در حوزه دکوراسیون داخلی

تبلیغات روش‌های زیادی دارد؛ اما هر روشی برای دکوراسیون داخلی مناسب نیست.

در ادامه، چند روش تبلیغات دکوراسیون داخلی را که قبلا امتحان خودشان را پس داده‌اند، بررسی می‌کنیم:

از گوگل کمک بگیرید

اگر سوالی در ذهنتان بیاید احتمالا اولین جایی که برای آن به‌دنبال جواب می‌گردید، گوگل است.

حالا اگر بتوانید کار کنید که در صفحه اول نتایج جست‌و‌جو نمایش داده شود، می‌توانید عده زیادی را به سمت خود جذب کنید.

این کار را می‌توانید از دو راه مختلف پیش ببرید:

راه اول: بین 3-6 ماه روی سئو یسایت کار کنید تا گوگل به محتوایتان امتیاز بیشتری دهد و کم‌کم به صفحات اول بیایید.

برای مثال با جست‌و‌جوی دکوراسیون داخلی با سایت‌های زیر مواجه می‌شوید:

نتایج جست‌وجو برای دکوراسیون داخلی

راه دوم: از گوگل ادز استفاده کنید تا با سرعت زیادی به صفحه اول بیاید.

حتما متوجه کلمه sponsored یا «دارای حامی مالی» در کنار برخی از نتایج شده‌اید.

این عبارت نشان‌دهنده همان تبلیغ‌بودن این نتیجه است.

در این تبلیغات، فقط به ازای تعداد کلیکی که روی نتیجه شما می‌شود، پول پرداخت می‌کنید.

برای مثال با جست‌و‌جوی عبارت «طراحی دکوراسیون داخلی» همان طور که در تصویر می‌بینید، برخی نتایج صفحه اول حامی مالی دارند که یعنی از گوگل ادز استفاده کرده‌اند.

استفاده از گوگل ادز برای تبلیغ دکوراسیون

اگر می‌خواهید از تبلیغات در گوگل بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است با کمک تبلیغات گوگل یکتانت این تبلیغات را انجام دهید.

با دیگر کسب‌و‌کار‌ها همکاری کنید

یک رابطه دوسرسود با همکارانتان بسازید، آن‌ها به شما مشتری معرفی کنند و شما هم یا برای آن‌ها مشتری بفرستید یا درصد سودی بپردازید.

این روشی مناسب برای تبلیغات دکوراسیون داخلی است.

فقط سعی کنید با کسب‌و‌کار‌هایی کار کنید که مشتری مشابه دارید؛ برای مثال، فروشگاه‌های کالا‌های خانگی، نجاری‌ها، متخصصان رنگ، گچ، سرامیک و فرش‌فروشی‌ها گزینه‌های مناسبی هستند.

از تلگرام مشتری بگیرید

هیچ‌چیز نتوانست جلوی پیشرفت کانال‌های تلگرام را بگیرد و این شبکه همچنان با کانال‌های میلیونی‌اش در حال رشد است! تلگرام مورد‌علاقه کاربرهای ایرانی هم هست که این فرصتی مناسب تبلیغ برای دکوراسیون داخلی می‌سازد.

در تبلیغات تلگرام، تبلیغ شما برای مدت زمان مشخصی آخرین پست کانال‌ها می‌شود و کاربر‌ها را به سمت شما هدایت می‌کند.

بهترین راه برای تبلیغات در تلگرام استفاده از پلتفرم جریان است که علاوه‌بر لیستی از کانال‌های مختلف برای تبلیغ، گزارشی کامل از عملکردتان به شما ارائه می‌کند.

تبلیغات پیامکی، راهی برای جذب دقیق مشتری

هیچکس از نوتیفیکیشن پیام کوتاه موبایلش نمی‌گذرد و حتما آن را باز می‌کند! بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات دکوراسیون داخلی است و تا ۴۵ درصد نرخ پاسخ بالاتری نسبت به سایر کانال‌های دیجیتال دارد.

(منبع: linkedin)

البته دو نکته مهم در این تبلیغات وجود دارد:

اولی متن است! باید متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی انتخاب کنید.

البته نگران این موضوع نباشید، در ادامه همین مقاله چند متن برای شما آماده کرده‌ایم.

دومی یک پنل تبلیغات پیامکی کامل است که مشتری‌هایش را به خوبی دسته‌بندی کرده باشد که نگران این موضوع هم نباشید، پنل تبلیغاتی یکتانت برای شما حاضر است.

در تلویزیون تبلیغ کنید

یک تیزر بسازید و در تلویزیون تبلیغ کنید! عده زیادی تبلیغاتتان را می‌بینند و احتمالا به شما زنگ می‌زنند.

برای ساخت تیزر حتما از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید و از کال تو اکشن‌های مناسب استفاده کنید.

اگر بودجه زیادی برای انجام این کار ندارید یا کسب‌وکاری کوچک و محلی هستید، از شبکه‌های استانی استفاده کنید.

نمونه تیزر تبلیغاتی را می‌توانید مشاهده کنید:

در بقیه سایت‌ها تبلیغ کنید

وب‌گردی یکی از تفریحات امروزه مردم است.

از این فرصت استفاده کنید و افراد را به سایت خودتان بیاورید، روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد؛ از تبلیغات همسان گرفته تا ریتارگتینگ و رفتارمحور همه و همه را می‌توانید در تبلیغات یکتانت داشته باشید.

در تصویر زیر نمونه‌ای از این تبلیغ‌ها را می‌بینید:

تبلیغات کلیکی یکتانت برای دکوراسیون داخلی

اینفلوئنسر‌ها مستقیم مشتری به شما می‌دهند

اینفلوئنسر‌ها کسانی هستند که روی مردم تاثیر زیادی می‌گذارند، از وسایلشان گرفته تا دکوراسیونی که برای گوشه گوشه خانه در نظر گرفته‌اند، الهام‌بخش فالوور‌هایشان است.

پس اگر می‌خواهید بیشترین نرخ بازگشت سرمایه را تجربه کنید، اینفلوئنسر مارکتینگ را از یاد نبرید.

نکته مهم در انجام این تبلیغات انتخاب پیج مناسب است.

اگر پیج خوبی انتخاب نکنید پولتان را هدر داده‌اید.

اما پیج مناسب یعنی چه؟ یعنی پیجی که مخاطب بالقوه شما در آن حضور داشته باشد، برای مثال اینفلوئنسر سبک زندگی و خانه‌داری می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در واقع، پیجی که در آن شخص خانه یا محل کار خود را به مخاطبان نشان دهد، می‌تواند ویترین کسب‌وکار شما شود؛ به‌شرطی که سبک آن مکان به سبک کار شما نزدیک باشد.

نکته بعدی که باید توجه زیادی در تبلیغات دکوراسیون داخلی به آن داشته باشید، نرخ اینگیجمنت یا تعامل پیج است.

هرچه اینفلوئنسر با تعداد بیشتری از فالوور‌هایش اینگیجمنت داشته باشد، آن پیج ارزش تبلیغاتی بیشتری دارد.

اما از کجا چنین پیجی پیدا کنیم؟ جواب خدمت اینفلوئنسرمارکتینگ پلتفرم جریان است.

با کمک این پلتفرم شما لیستی کامل از اینفلوئنسر‌هایی دارید که دسته‌بندی آن‌ها کاملا مشخص است.

با کلیک روی هر اینفلوئنسر هم می‌توانید نرخ اینگیجمنت او را ببینید و به پیجش سر بزنید.

تازه جریان دردسر‌های تماس با اینفلونسر‌ها و گرفتن تعرفه مناسب را از سر شما باز می‌کند.

فقط کافی است یک محتوا یا متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی انتخاب کنید و آن تبلیغات را تحویل بگیرید! بهترین روش این است که اینفلوئنسر خودش محتوای شما را آماده کند.

تصویر پنل جریان - اینفلوئنسرها

بهتر است دست او را برای به‌کارگرفتن خلاقیت باز بگذارید تا اثرگذارترین محتوای خود را تولید کند.

بهترین شبکه اجتماعی برای انتخاب اینفلوئنسر هم جایی است که مشتریانتان هستند، یعنی اینستاگرام! البته این تنها روش استفاده از این شبکه نیست و در ادامه،

با بقیه روش‌های تبلیغات دکوراسیون داخلی در اینستاگرام آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید: انواع روش‌های تبلیغات با اینفلوئنسرها

تبلیغات در شبکه های اجتماعی، بهترین گزینه برای تبلیغات دکوراسیون داخلی

اگر می‌توانستید در یک خیابان پر رفت‌و‌آمد تبلیغ کنید، این فرصت را از دست می‌دادید؟ پس باید بدانید اینستاگرام شلوغ‌ترین خیابان دنیاست و تبلیغ دکوراسیون داخلی در آن یکی از ضروریات استراتژی شماست.

همان طور که قبلا اشاره کردیم اینفلوئنسر مارکتینگ یک روش عالی برای تبلیغ در اینستاگرام است؛ اما دو روش دیگر نیز برای این کار وجود دارد که هزینه کمتری نسبت به اینفلوئنسر مارکتینگ دارند و موثر هم هستند:

تبلیغات بازدیدی

می‌خواهید به اندازه‌ای که تبلیغات دکوراسیون داخلی‌تان بازدید می‌خورد، هزینه کنید؟ تبلیغات بازدیدی مناسب شماست.

اگر برای مثال مغازه مبل‌فروشی دارید، بهترین روش تبلیغات مبلمان با هدف شناخته‌شدن برند‌تان بین مشتری‌ها، تبلیغات بازدید است.

روش کار هم به این صورت است: ابتدا یک محتوا یا متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی انتخاب کنید و با توجه به بودجه‌تان تصمیم بگیرید چند بازدید می‌خواهید.

تیم جریان به‌صورت کاملا هوشمند، برای شما چند پیج انتخاب می‌کند تا تبلیغاتتان در آن به نمایش گذاشته شود.

ساخت کمپین بازدیدی در جریان

البته ما به خط قرمز‌های کسب‌و‌کار شما اهمیت می‌دهیم و شما اختیار کامل دارید که بعضی پیج‌ها را در لیست سیاه‌تان قرار دهید.

سپس تبلیغات شما بالا می‌رود تا تعداد بازدید مورد نظر را پر کند.

پس از اجرای تبلیغ، جریان یک گزارش کامل از عملکردتان ارائه می‌دهد تا بتوانید هربار بهتر عمل کنید.

تبلیغات تعرفه‌ای

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ برای دکوراسیون داخلی، استفاده از تبلیغات تعرفه‌ای است.

در این تبلیغات محتوایی که آماده کرده‌اید، در مدت زمان مشخصی که معمولا ۱۲ ساعت تا یک روز است در پیج‌ها نمایش داده می‌‌شود.

نمونه تبلیغ دکوراسیون داخلی در اینستاگرام

نکته مهم در این تبلیغات هم انتخاب درست پیج است.

این پیج باید مشتری‌های مورد نظر شما را در فالوور‌هایش داشته باشد.

همچنین دقت کنید که یک گزارش‌گیری درست می‌تواند آینده کسب‌و‌کار شما تاثیر زیادی بگذارد.

جریان همه این کار‌ها را برای شما انجام می‌دهد!

در تبلیغات تعرفه‌‌ای جریان شما یک لیست پر‌و‌پیمان از پیج‌هایی که تبلیغات انجام می‌دهند، در اختیار دارید که بر‌اساس هر معیاری که دلتان می‌خواهد، از هزینه گرفته تا حوزه کاری، می‌توانید آن‌ها را مرتب یا فیلتر کنید.

در انتها گزارشی کامل که حاوی اطلاعات سیر تا پیاز کمپین است، به شما داده می‌شود تا در ادامه راه کمک حالتان باشد.

حواستان باشد از یک متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی استفاده کنید تا تاثیر خوبی روی مخاطب بگذارید.

در ادامه، چند نمونه متن تبلیغات دکوراسیون داخلی را برای شما آورده‌ایم.

نمونه متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی

کلمات می‌فروشند! شما هم حتما باید از یک متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی روی مشتری‌هایتان استفاده کنید.

در ادامه، چند متن برای تبلیغات دکوراسیون داخلی برای شما آماده کرده‌ایم:

اول چند متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی از طریق پیامک بخوانیم:

نمونه پیامک تبلیغ دکوراسیون داخلی

نمونه پیامک تبلیغ دکوراسیون داخلی

نمونه پیامک تبلیغ دکوراسیون داخلی

نمونه پیامک تبلیغ دکوراسیون داخلی

چند متن زیبا برای تبلیغ دکوراسیون داخلی در اینستاگرام هم ببینیم:

نمونه متن تبلیغ دکوراسیون داخلی در اینستاگرام

نمونه متن تبلیغ دکوراسیون داخلی در اینستاگرام

نمونه متن تبلیغ دکوراسیون داخلی در اینستاگرام

پلتفرم جریان، همراه شما در تبلیغات شبکه‎‌های اجتماعی

اگر صاحب کسب‌و‌کار هستید و از فروش کمتان ناراحتید، وقت آن است که خدمات تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی جریان را در استراتژی کسب‌و‌کارتان بیاورید.

با کمک جریان فروش شما افزایش پیدا می‌کند و چرخ کسب‌و‌کارتان به گردش در می‌آید.

همه تجربه‌های قبلی را که از سوشال مدیا در تبلیغ برای دکوراسیون داخلی دارید فراموش و در جریان، به نهایت استفاده از این کانال‌های پر برکت برسید.

google rating | reviews
Google rating: 4.3
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121624 »
« ویراستار: وحید ثنایی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 20776 8 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://www.jaryan.net/blog/8589/indoor-design-advertising/