5 مدل محتوای جذاب برای یوتیوب ...



یوتیوب از پلتفرم های تماشا و انتشار فیلم است و محتوای جذاب برای یوتیوب که این روزها بسیار سر زبان ها افتاده زیرا اکثر افراد در کنار اسم یوتیوب داشتن درآمد دلاری را قابل دسترس می دانند.

یوتیوب ابزاری است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته به گونه ای که با داشتن 2 میلیون کاربر فعال مخاطبان بسیاری را جذب کرده است

این مخاطبان در طی روز ساعت هایی را به تماشای ویدیوها در این پلتفرم محبوب می گذرانند و محلی برای تبلیغ و معرفی محصولات شناخته می شود.

یوتیوبرها

محتوایی که در یوتیوب بارگذاری می شود باید شرایطی داشته باشد به عنوان مثال ویدیوهای یوتیوب طولانی هستند البته به طور دقیق نمی توان گفت ویدیو چند دقیقه باشد ولی ویدیو ها به اندازه ی استوری 15 ثانیه تا یک دقیقه نیستند و حدود 10-15 دقیقه تا یک ساعت و دو ساعت را شامل می شود.

کسانی که برای پلتفرم یوتیوب به سبک خاص ویدیو تولید می کنند یوتبر گفته می شود.

درآمد یوتیوبرها

یوتیوب بستری فراهم کرده است که تمام افراد می توانند از طریق تولید و انتشار ویدیو بتوانند محصول و خدمات خود را معرفی کنند و امروزه بسیاری از برندها و صاحبین کسب و کارها از این طریق محصولاتشان را به مخاطبان معرفی می کنند.

کسانی که در یوتیوب ویدیو منتشر می کنند با برندکردن خودشان نگاه مخاطبان را به خود جلب می کنند و غیر از برند سازی این نرم افزار از طریق تبلیغات در بین ویدیوها درآمدی را نصیب تولید کنندگان ویدیو می کند.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان با موبایل تولید محتوا کرد

شروع به کار در یوتیوب

برای شروع کار خیلی سخت گیر نباشید ابتدا ببینید به چه محتوایی علاقه دارید موضوعی را انتخاب کنید که همواره از دیدنش لذت میبرید و بتوانید در مسیر تولید ویدیو چالش هایش را بپذیرید

بعد از اینکه موضوعتان را مشخص کردید مخاطب هدفتان را انتخاب کنید و ببینید برای چه قشری می خواهید تولید محتوا کنید زیرا محتوایی که برای کودکان 10 ساله ای که به مدرسه می روند با شخصی که به گیم علاقه دارد و شب و روز پای کامپیوتر به بازی های رایانه ای مشغول است متفاوت می باشد.

بعد از این دو کار مهم شما آماده هستید که ویدیوهایی تولید کنید که حتما در ابتدا بسیار ضعیف هستند و کم کم متوجه می شوید چگونه باید ویدیو تولید کنید

بعد از تست های اولیه شما می توانید ویدیوهای که با کیفیت مطلوب و با ادیت مناسب تولید کرده اید در یوتیوب منتشر کنید و کم کم کار خود را بهبود دهید

در این راه از آموزش مدرس هایی که در این زمینه باتجربه هستند کمک بگیرید.

5 مدل محتوای جذاب برای یوتیوب

محتوای جذاب برای یوتیوب

ویدیوهایی که در یوتیوب منتشر میشه انواع مختلفی داره که برای سلیقه های مختلف تولید میشه

انواع مختلف ویدیو مثل آموزش در زمینه های مختلف،ترفندها،سرگرمی و …

سایت quora در پاسخ (محبوب ترین موضوعات یوتیوب کدامند؟) میگوید:

Entertainment:Gaming: Gameplay videos, walkthroughs, and commentary on popular video games. Music Videos: Official music videos, cover songs and music-related content. Education and Learning:Tutorials: How-to guides and instructional content across various subjects.

سرگرمی: بازی: ویدیوهای گیم پلی، مروری بر بازی ها و تفسیر بازی های ویدیویی محبوب. موزیک ویدیوها: موزیک ویدیوهای رسمی، آهنگ های جلد و محتوای مرتبط با موسیقی. آموزش و یادگیری: آموزش: راهنماها و محتوای آموزشی در موضوعات مختلف.

حوزه هایی که در پلتفرم یوتیوب طرفداران زیادی داره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-آشپزی

همیشه آشپزی کردن در همه ی پلتفرم ها طرفداران خود را دارد.آموزش سبک غذای جدید،معرفی غذای ملت ها برای همه ی افراد جذاب و دیدنی است.

2-محتوای آموزشی

آموزش دادن یک مهارت آ ن هم وقتی که در خانه راحت نشسته ایم یکی از لذت بخ شترین کارهای دنیاست.اگر مهارتی دارید ویدیو تولید کنید و برای افرادی که به آن مهارت علاقه دارند آموزش دهید.

3-سفر و گردش

دیدن جاذبه های گردشگری سایر کشورها کاری جذاب است اما وقتی ما به جایی سفر می کنیم دوست داریم از قبل شخصی جاهای دیدنی آنجا را به ما معرفی کرده باشد.

با معرفی مکان های بکر زیبا و خوش آب و هوا شما می توانید به مرجع بسیاری از افراد برای سفر کردن تبدیل شوید.

4-بررسی مزایا و معایب محصول

شما میتوانید با گفتن معایب و مزایای گوشی های مختلفی که در بازار وجود دارند افراد را در انتخاب گوشی راهنمایی کنید و شخصی که قرار است گوشی همراه خود را را ارتقا دهد مزایا و معایب گوشی جدیدی که میخواهد خرید کند را متوجه شود و بتواند تصمیم به خرید گوشی بهتری کند.

5-ولاگ

در سال های گذشته وبلاگ نویسی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده بود امروزه مجتواهایی ویدیو در این بخش بسیار رونق گرفته و افراد مختلف گونه ای گزاش از زندگی روزمره ی خود تولید می کنند و به اشتراک می گذارند.

اگر ولاگ برای یک کسب و کار و شرکت باشد می توان رویدادها و اتفاقات ش کت را پوشش داد یا مثلا در مورد محصولات جدیدی که قرار است ارائه شود ویدیو تولید کرد

زندگی روزمره ی یک پزشک همراه مریض هایش یا یک معم به همراه دانش آموزها برای مخاطبان جذاب است و نی توان با تولید ویدیو در زمینه ی شغلی خود در یوتیوب فعالیت کرد.

جمع بندی

یوتیوب بستر جدیدی برای کسب درآمد است بهتر این تولید ویدیو برای این پلتفرم را در اولویت قرار دهیم و از این فرصتی که به آسانی در اختیار ما قرار گرفته استفاده کنیم امروزه افراد بسیار زیادی درآمد زندگی خود را از این پلتفرم به دست می آورند هر یک از ما با انتخاب موضوع و تولید ویدیو در این زمینه می توانیم درآمد خوبی داشته باشیم.

google rating | reviews
Google rating: 4.7
مجله شرکت شهروندان کد خبر: « 121354 »
« ویراستار: امیر صالحی »

مجله شرکت شهروندان بازدیدها: 11154 6 ماه پیش

مجله شرکت شهروندان لینک منبع خبر:
https://hamidsabaghi.ir/interesting-content-for-youtube/